Бардолини или Фобос ? Решено!

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук

Бардолини или Фобос

Анкетата завърши на Пон 19 май 2008 16:48

Бардолини
6
55%
Фобос
5
45%
 
Общо гласове: 11
VW_friend
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 16 апр 2007 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Малко уточнение

Мнениеот VW_friend » Сря 06 авг 2008 21:52


Ами за съжаление Anbuch е мноого прав,ма явно няма хора дето разбират толкова за да го видят.За Фобос нямам думи,щото всичката им работа е "българска работа".Всеки се мъчи да слага нещо дето и той не е наясно как точно работи.На тези ,които са монтирали ГИ вече - успех и хиляди безпроблемни километри.А на тези,които ще слагат - подгответе си добре "домашното" - мах повече предварителна информация,иначе ще берете много ядове,а никой няма да може да ви каже точно на колата какво и е.




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 07 авг 2008 0:20


DAXC написа:
webdude написа:...Евросонда мисля, че нямам ... (важна ли е много и може ли да се монтира допълнително ?)...

Тази сонда служи при ПТП да спре притока на газ от бутилката към изпарителя.

webdude написа:Превключва на газ след като стигне 35 градуса и 1700 - 1900 об/мин (и двете условия трябва да се изпълнени). Тия дни открих, че може да пали направо на газ (но не го използвам) ...


Понеже не съм разговарял с майсторите за превключването от бензин на газ, задължително ли е това да става при 35 градуса и 1700-1900 оборота? Може ли да се коригират оборотите и температурата в по-ниски стойности? Прехвърлянето може ли да стане след изтичането на определено време?


Поне при Ловато-тата, които монтирам първо условие е време след запалване на колата - минимума е 15 секунди, следващо условие е температура на редуктора/изпарителя - минимум 20 и последното са обороти (има избор дали да е като ги надвиши нагоре или като ги надвиши и впоследствие падне под тях), минимума е 800 :)


Потребителски аватар
spas13
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 26 фев 2008 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

какъв ГИ

Мнениеот spas13 » Чет 07 авг 2008 10:29


The_Machine написа:
DAXC написа:
webdude написа:...Евросонда мисля, че нямам ... (важна ли е много и може ли да се монтира допълнително ?)...

Тази сонда служи при ПТП да спре притока на газ от бутилката към изпарителя.

webdude написа:Превключва на газ след като стигне 35 градуса и 1700 - 1900 об/мин (и двете условия трябва да се изпълнени). Тия дни открих, че може да пали направо на газ (но не го използвам) ...


Понеже не съм разговарял с майсторите за превключването от бензин на газ, задължително ли е това да става при 35 градуса и 1700-1900 оборота? Може ли да се коригират оборотите и температурата в по-ниски стойности? Прехвърлянето може ли да стане след изтичането на определено време?


Поне при Ловато-тата, които монтирам първо условие е време след запалване на колата - минимума е 15 секунди, следващо условие е температура на редуктора/изпарителя - минимум 20 и последното са обороти (има избор дали да е като ги надвиши нагоре или като ги надвиши и впоследствие падне под тях), минимума е 800 :)
машина ако можеш ми дай еднозначен отгово какъв ГИ Фобос или Томасето


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: какъв ГИ

Мнениеот The_Machine » Чет 07 авг 2008 11:11


spas13 написа:машина ако можеш ми дай еднозначен отгово какъв ГИ Фобос или Томасето


Хъм... еднозначен не мога да ти дам - които майстори ти изглеждат по-читави - ходи при тях :)


Потребителски аватар
spas13
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 26 фев 2008 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: какъв ГИ

Мнениеот spas13 » Чет 07 авг 2008 21:54


The_Machine написа:
spas13 написа:машина ако можеш ми дай еднозначен отгово какъв ГИ Фобос или Томасето


Хъм... еднозначен не мога да ти дам - които майстори ти изглеждат по-читави - ходи при тях :)
Абе за фобоса мисля да ходя до Плевен ама като чета форума и то колкото има доволни толкова са и недоволните.За томасето не знам,чета че правили само детайли и че нямало такава уредба,а майсторите ми казват че е томасето........не знам какво да правя.Чесно казано ми се иска да сложа една обикновенна ама всички викат недей.Колата и голф3 1.6и с метални колектори.Ти слагаш ли обикновени на такава или не че незнам какво да правя


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 08 авг 2008 10:46


Слагам, но гаранция за дебитомера нямаш, ще трябва да смениш кабели, свещи, капачка, палец и то парите ти отиват почти до тези за ГИ...
Томасето мисля си имат цели китове за ГИ, нашите шушумиги просто ползват от тях изпарители и дюзи...



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта