Бардолини или Фобос ? Решено!
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 16 апр 2007 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Малко уточнение
Ами за съжаление Anbuch е мноого прав,ма явно няма хора дето разбират толкова за да го видят.За Фобос нямам думи,щото всичката им работа е "българска работа".Всеки се мъчи да слага нещо дето и той не е наясно как точно работи.На тези ,които са монтирали ГИ вече - успех и хиляди безпроблемни километри.А на тези,които ще слагат - подгответе си добре "домашното" - мах повече предварителна информация,иначе ще берете много ядове,а никой няма да може да ви каже точно на колата какво и е.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
DAXC написа:webdude написа:...Евросонда мисля, че нямам ... (важна ли е много и може ли да се монтира допълнително ?)...
Тази сонда служи при ПТП да спре притока на газ от бутилката към изпарителя.webdude написа:Превключва на газ след като стигне 35 градуса и 1700 - 1900 об/мин (и двете условия трябва да се изпълнени). Тия дни открих, че може да пали направо на газ (но не го използвам) ...
Понеже не съм разговарял с майсторите за превключването от бензин на газ, задължително ли е това да става при 35 градуса и 1700-1900 оборота? Може ли да се коригират оборотите и температурата в по-ниски стойности? Прехвърлянето може ли да стане след изтичането на определено време?
Поне при Ловато-тата, които монтирам първо условие е време след запалване на колата - минимума е 15 секунди, следващо условие е температура на редуктора/изпарителя - минимум 20 и последното са обороти (има избор дали да е като ги надвиши нагоре или като ги надвиши и впоследствие падне под тях), минимума е 800

какъв ГИ
машина ако можеш ми дай еднозначен отгово какъв ГИ Фобос или ТомасетоThe_Machine написа:DAXC написа:webdude написа:...Евросонда мисля, че нямам ... (важна ли е много и може ли да се монтира допълнително ?)...
Тази сонда служи при ПТП да спре притока на газ от бутилката към изпарителя.webdude написа:Превключва на газ след като стигне 35 градуса и 1700 - 1900 об/мин (и двете условия трябва да се изпълнени). Тия дни открих, че може да пали направо на газ (но не го използвам) ...
Понеже не съм разговарял с майсторите за превключването от бензин на газ, задължително ли е това да става при 35 градуса и 1700-1900 оборота? Може ли да се коригират оборотите и температурата в по-ниски стойности? Прехвърлянето може ли да стане след изтичането на определено време?
Поне при Ловато-тата, които монтирам първо условие е време след запалване на колата - минимума е 15 секунди, следващо условие е температура на редуктора/изпарителя - минимум 20 и последното са обороти (има избор дали да е като ги надвиши нагоре или като ги надвиши и впоследствие падне под тях), минимума е 800
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: какъв ГИ
spas13 написа:машина ако можеш ми дай еднозначен отгово какъв ГИ Фобос или Томасето
Хъм... еднозначен не мога да ти дам - които майстори ти изглеждат по-читави - ходи при тях

Re: какъв ГИ
Абе за фобоса мисля да ходя до Плевен ама като чета форума и то колкото има доволни толкова са и недоволните.За томасето не знам,чета че правили само детайли и че нямало такава уредба,а майсторите ми казват че е томасето........не знам какво да правя.Чесно казано ми се иска да сложа една обикновенна ама всички викат недей.Колата и голф3 1.6и с метални колектори.Ти слагаш ли обикновени на такава или не че незнам какво да правяThe_Machine написа:spas13 написа:машина ако можеш ми дай еднозначен отгово какъв ГИ Фобос или Томасето
Хъм... еднозначен не мога да ти дам - които майстори ти изглеждат по-читави - ходи при тях
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта