привет на всички!
Колата е голф 2 88г карбуратор газ - бензин
От известно време сутрин и след престой колата започна да пали трудно на газ, преди не е имала такъв проблем за да се стигне до събота сутринта,когато вообще не запали на газ!Запалих на бензин(нямаше проблем) прехвърлих на газ , което ме навежда на мислта че проблема не е в запалителната система(свещи,бобина,палец и т н, а някъде в газовата
Затова реших да я прегледам на бързо!Източих мръсотиите от пробката на изпарителя(Ренцо Ланди)и смених филтърчето на газовия клапан(Ловато)-от него падна доста сажди и стружки!Сглобих филтъра но резултатът беше нулев,защото проблема със запалването си остана, даже мога да кажа че се влоши,защото на следващата сутрин се качвам в купето и ме лъхна миризма на газ,след което отворих капака и миризмата идваше от към карбуратора! естествено колата пак не запали на газ, а на бензин и така проблема си остана даже се влоши!
Моля за вашите съвети!
Благодаря!



Пали трудно на газ
- djivogalaxy
- Мнения: 137
- Регистриран на: Съб 11 юли 2009 23:05
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател:
- Местоположение: Търговище/Варна
Re: Пали трудно на газ
Колега скоро сменял ли си мембраните на изпарителя?
- ExTr3mNuQ
- Мнения: 154
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Пали трудно на газ
В студеното колата винаги се пали на бензин да позагрее после се обръща на газ.Иначе се преебава изпарителя.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пали трудно на газ
Менбраните са на около 12-15 хил км, може би са за смяна, но не мога да си обесня защо на изгасен двигател ще изпуска газ в карбуратора!
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Пали трудно на газ
Всяка кола на газ пали трудно. На мен голфа ми пали един път от раз (за по-малко от секунда) и десет пъти неиска. Изпаритела работи най-добре при температура на антифриза над 40 градуса. Трябва да позагрее първо и тогава обръщай на газ. Иначе му скъсяваш живота. Моя го правих това лято, като преди това живя 7 години (при Т по-малко от +10 градуса винаги се е палел на бензин).
ЕДИТ: Ако си палил винаги на газ иди да ти отворят изпаритела и да му сменят пак мембраните и другите джиджавки. След това отново ще пали на газ без особени проблеми но пак ще го
ЕДИТ: Ако си палил винаги на газ иди да ти отворят изпаритела и да му сменят пак мембраните и другите джиджавки. След това отново ще пали на газ без особени проблеми но пак ще го

-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пали трудно на газ
ами защото газовото клапанче и то не ти държи сигурноborin4o написа:не мога да си обесня защо на изгасен двигател ще изпуска газ в карбуратора!
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пали трудно на газ
Реших в събота да отворя изпарителя и да видя в какво състояние е!
Надявам се след това всичко да е ОК!
ще пиша!
Надявам се след това всичко да е ОК!
ще пиша!
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пали трудно на газ
Изпускат ти гумичките в изпарителя... да не би да са сменяни само мембраните, без тези гумички?
Re: Пали трудно на газ
borin4o написа:Менбраните са на около 12-15 хил км,
Когато се пали на газ сутрин мембраните издържат 60 х км.
Barboukov написа:Моя го правих това лято, като преди това живя 7 години (при Т по-малко от +10 градуса винаги се е палел на бензин).
Ето по потвърждението.
.........................................................................................................
borin4o написа:не мога да си обесня защо на изгасен двигател ще изпуска газ в карбуратора!
Когато въздушният филтър е замърсен ( или е за смяна ) подналягането след него се повишава и редуктора пуска повече газ. След спирането на ДВГ излишната газ е тази която мирише. Тя е причината да не можеш да запалиш на газ.
Трябва да се регулира редуктора. Трябва да завиеш РПх (Винта който е на изпарителя). При тази операция ако ти се вдигнат леко оборотите на празен ход това е бил проблема.
Пиши какво се е получило
Последна промяна от VANKO57 на Съб 13 фев 2010 9:25, променено общо 5 пъти.
Re: Пали трудно на газ
Barboukov написа:Всяка кола на газ пали трудно.
С това не мога да се съглася. Преди години маздата ми палеше при -15 градуса от четвърт на газ!!!
Всичко зависи от състоянието на ДВГ , карбуратора, редуктора, филтъра на газта, въздушния филтър и още и още. Т.е. Трудно може да се каже в даден момент какво влияе на системата двг-редуктор за да работи или не нормално.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пали трудно на газ
Смених всичко по изпарителя и мисля че вече всичко е ок!
Първия ден след 12 часов престои запали отново трудно, но след това врътнах болта на изпарителя-натегнах го и на следващата сутрин - на четвърт оборот от първия път!
Първия ден след 12 часов престои запали отново трудно, но след това врътнах болта на изпарителя-натегнах го и на следващата сутрин - на четвърт оборот от първия път!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта