Пали трудно на газ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
borin4o
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Пали трудно на газ

Мнениеот borin4o » Пон 08 фев 2010 16:59


привет на всички!
Колата е голф 2 88г карбуратор газ - бензин
От известно време сутрин и след престой колата започна да пали трудно на газ, преди не е имала такъв проблем за да се стигне до събота сутринта,когато вообще не запали на газ!Запалих на бензин(нямаше проблем) прехвърлих на газ , което ме навежда на мислта че проблема не е в запалителната система(свещи,бобина,палец и т н, а някъде в газовата
Затова реших да я прегледам на бързо!Източих мръсотиите от пробката на изпарителя(Ренцо Ланди)и смених филтърчето на газовия клапан(Ловато)-от него падна доста сажди и стружки!Сглобих филтъра но резултатът беше нулев,защото проблема със запалването си остана, даже мога да кажа че се влоши,защото на следващата сутрин се качвам в купето и ме лъхна миризма на газ,след което отворих капака и миризмата идваше от към карбуратора! естествено колата пак не запали на газ, а на бензин и така проблема си остана даже се влоши!
Моля за вашите съвети!
Благодаря!




Потребителски аватар
djivogalaxy
Мнения: 137
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 23:05
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател:
Местоположение: Търговище/Варна

Re: Пали трудно на газ

Мнениеот djivogalaxy » Пон 08 фев 2010 17:58


Колега скоро сменял ли си мембраните на изпарителя?


Потребителски аватар
ExTr3mNuQ
Мнения: 154
Регистриран на: Вто 24 ное 2009 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Пали трудно на газ

Мнениеот ExTr3mNuQ » Пон 08 фев 2010 18:02


В студеното колата винаги се пали на бензин да позагрее после се обръща на газ.Иначе се преебава изпарителя.


borin4o
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Пали трудно на газ

Мнениеот borin4o » Вто 09 фев 2010 10:33


Менбраните са на около 12-15 хил км, може би са за смяна, но не мога да си обесня защо на изгасен двигател ще изпуска газ в карбуратора!


Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Пали трудно на газ

Мнениеот Barboukov » Вто 09 фев 2010 10:44


Всяка кола на газ пали трудно. На мен голфа ми пали един път от раз (за по-малко от секунда) и десет пъти неиска. Изпаритела работи най-добре при температура на антифриза над 40 градуса. Трябва да позагрее първо и тогава обръщай на газ. Иначе му скъсяваш живота. Моя го правих това лято, като преди това живя 7 години (при Т по-малко от +10 градуса винаги се е палел на бензин).

ЕДИТ: Ако си палил винаги на газ иди да ти отворят изпаритела и да му сменят пак мембраните и другите джиджавки. След това отново ще пали на газ без особени проблеми но пак ще го :seeex


zdravko_jett
Мнения: 1871
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Пали трудно на газ

Мнениеот zdravko_jett » Вто 09 фев 2010 10:54


borin4o написа:не мога да си обесня защо на изгасен двигател ще изпуска газ в карбуратора!
ами защото газовото клапанче и то не ти държи сигурно


borin4o
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Пали трудно на газ

Мнениеот borin4o » Чет 11 фев 2010 10:33


Реших в събота да отворя изпарителя и да видя в какво състояние е!
Надявам се след това всичко да е ОК!
ще пиша!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пали трудно на газ

Мнениеот The_Machine » Чет 11 фев 2010 20:41


Изпускат ти гумичките в изпарителя... да не би да са сменяни само мембраните, без тези гумички?


VANKO57
Мнения: 77
Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 17:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пали трудно на газ

Мнениеот VANKO57 » Съб 13 фев 2010 9:00


borin4o написа:Менбраните са на около 12-15 хил км,


Когато се пали на газ сутрин мембраните издържат 60 х км.

Barboukov написа:Моя го правих това лято, като преди това живя 7 години (при Т по-малко от +10 градуса винаги се е палел на бензин).


Ето по потвърждението.

.........................................................................................................


borin4o написа:не мога да си обесня защо на изгасен двигател ще изпуска газ в карбуратора!


Когато въздушният филтър е замърсен ( или е за смяна ) подналягането след него се повишава и редуктора пуска повече газ. След спирането на ДВГ излишната газ е тази която мирише. Тя е причината да не можеш да запалиш на газ.

Трябва да се регулира редуктора. Трябва да завиеш РПх (Винта който е на изпарителя). При тази операция ако ти се вдигнат леко оборотите на празен ход това е бил проблема.

Пиши какво се е получило

Последна промяна от VANKO57 на Съб 13 фев 2010 9:25, променено общо 5 пъти.


VANKO57
Мнения: 77
Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 17:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пали трудно на газ

Мнениеот VANKO57 » Съб 13 фев 2010 9:08


Barboukov написа:Всяка кола на газ пали трудно.


С това не мога да се съглася. Преди години маздата ми палеше при -15 градуса от четвърт на газ!!!
Всичко зависи от състоянието на ДВГ , карбуратора, редуктора, филтъра на газта, въздушния филтър и още и още. Т.е. Трудно може да се каже в даден момент какво влияе на системата двг-редуктор за да работи или не нормално.


borin4o
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Пали трудно на газ

Мнениеот borin4o » Вто 16 фев 2010 11:45


Смених всичко по изпарителя и мисля че вече всичко е ок!
Първия ден след 12 часов престои запали отново трудно, но след това врътнах болта на изпарителя-натегнах го и на следващата сутрин - на четвърт оборот от първия път!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта