Има ли проблем при слагане на газ на Пълна Инжекция 2.0 i

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
dieselfan
Мнения: 73
Регистриран на: Пон 14 ное 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:

Има ли проблем при слагане на газ на Пълна Инжекция 2.0 i

Мнениеот dieselfan » Пон 08 май 2006 14:05


Има ли проблем при слагане на газ на Пълна Инжекция 2.0 i 16v



до сега всеки говори за слагане на газ ( или метан )на Моно инжекция или карбуратор, но как стоят нещата при ПЪЛНА Инжекция 2.0 i 16v

Другият ми въпрос е колко от 136-те коня ще останат живи след газо/метано-скопяването








Изображение




Потребителски аватар
bega4a
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 22:22
Автомобил: opel_omega_b
Двигател: X30XE_ manual
Местоположение: София

Мнениеот bega4a » Вто 09 май 2006 17:01


няма проблеми за слагане на газ на този двигател има два три пиниза и става екстра става само малкио по мудна на газ но не е проблем


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Вто 09 май 2006 18:02


Няма кой знае колко ама виж тука
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=13645


Потребителски аватар
Mega
Мнения: 444
Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
Двигател: AGN - 125
Местоположение: София
Контакти:

Виж тук колега ...

Мнениеот Mega » Вто 09 май 2006 18:10


Виж тук колега не е 16V но съм го минал този път и съм много доволен!


http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... E%E6%ED%E0


Потребителски аватар
dieselfan
Мнения: 73
Регистриран на: Пон 14 ное 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот dieselfan » Вто 09 май 2006 18:54


ами ясно но пак малко се обяснява за метана ,може ли и на него да се сложи метанов инжекцион?


Потребителски аватар
bega4a
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 22:22
Автомобил: opel_omega_b
Двигател: X30XE_ manual
Местоположение: София

Мнениеот bega4a » Вто 09 май 2006 19:00


може разбира се има плусове и минуси плусовете са.малко по евтино от пропан-бутана .минус,много пари за инсталацията над 1200лв,тежки бутилки,колата кляка,малък пробег с едно зареждане по малко мощсност отколкото с пропан-бутана


Потребителски аватар
dieselfan
Мнения: 73
Регистриран на: Пон 14 ное 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот dieselfan » Вто 09 май 2006 19:46


e как малко по-евтин виж това :


Икономическа обосновка за рентабилността на пълен комплект автомобилна газова уредба на метан с марка BRC





Уважаеми господа,



Казвам се Любо Ганев – управител на фирма Ремикс България ООД, която е изключителен представител за България на италианската фирма BRC за автомобилни газови уредби на метан. Имам удоволствието да ви предложа икономическа обосновка на пълен комплект автомобилна газова уредба на метан. Искам първо да уточня съотношението на отделните параметри на компресиран на 200 bar/g природен газ:



1. Продажна цена на краен клиент на колонка – 0,96 лв/кг



1 м³ метан = 4 литра метан = 0,71 кг метан = 0,681 лв с ДДС (продажна цена на колонка)

1 кг метан = 5,6 литра метан = 1,4 м³ метан = 0,96 лв с ДДС (продажна цена на колонка)

1 литър метан = 0,25 м³ метан = 0,178 кг метан = 0,170 лв с ДДС (продажна цена на колонка)

Съотношението метан - бензин и метан - пропан-бутан е следното:

3,2 литра метан = 0,571 кг метан = 1 литър бензин = 0,548 лв с ДДС (продажна цена на колонка)

3 литра метан = 0,535 кг метан = 1 литър пропан-бутан = 0,51 лв с ДДС (колонка)

1 кг метан = 5,6 литра метан = 1,750 литра бензин = 0,96 лв с ДДС (продажна цена на колонка)

1 кг метан = 5,6 литра метан = 1,867 литра пропан-бутан = 0,96 лв с ДДС (колонка)



Пример: Лек автомобил с разход 9 лт/100 км бензин или 11 лт/100 км пропан-бутан. На автомобила е монтирана газова уредба BRC на цена 607 лв без ДДС с бутилка за метан с обем 50 литра – 8,93 кг метан компресиран с налягане от 200 bar/g. С тази бутилка автомобилът може да измине 173 км пробег с едно зареждане. С уредба на метан се спестява 5,51 лв на 100 км или 9,53 лв за целия пробег в сравнение с уредба на пропан-бутан. Ако сравним метановата уредба с разхода на бензин, ще видим, че спестяването е от 11,71 лв за 100 км или 20,26 лв за целия пробег от 173 км. . Следователно изплащането на уредбата ще се извърши след пробег от 5184 км или за около 2 месеца.



Гориво


Разход


Цена


Цена на 100 км

Бензин


9 лт/100 км


1,85 лв/лт


16,65 лв

Пропан-бутан


11 лт/100 км


0,95 лв/лт


10,45 лв

Метан


28,8 лт или 5,143 кг/100 км


0,96 лв/кг


4,94 лв





За всякаква информация можете да ме намерите на тел. 0888-330053 или в офиса на тел/факс: 02-8629057. Е-mail: remix@datacom.bg



С уважение:



Любо Ганев


А някой знае ли къде има добър
монтажен център за метанови уредби
???? :lol: :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
bega4a
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 22:22
Автомобил: opel_omega_b
Двигател: X30XE_ manual
Местоположение: София

Мнениеот bega4a » Вто 09 май 2006 20:04


ok,но на практика не е така,по малка е разликата в цената на 100 км път ти питаш кое е по добре аз отговарям от моита гледна точка и практиката го показва


Потребителски аватар
dieselfan
Мнения: 73
Регистриран на: Пон 14 ное 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот dieselfan » Вто 09 май 2006 20:17


e добре ти на метан карал ли си че говориш толква сигурно


Потребителски аватар
bega4a
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 22:22
Автомобил: opel_omega_b
Двигател: X30XE_ manual
Местоположение: София

Мнениеот bega4a » Вто 09 май 2006 20:19


не не сам но познавам доста хора каращи на метан и аз няма да си сложа никога а сам и в този бранш повече от 6 години


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Вто 09 май 2006 21:17


виж и тази тема : http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=18744



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта