Гергин написа: Колега, извинявай, че ползвам темата, но да попитам, през лятото когато е студена колата си палио на газ перфектно, но загрее ли малко два-три пъти въртя, майстора каза, че това било болката на газта и всички правели така. Дали може някакси да се регулира?
Майстора общо взето е прав.
И при мен го има. Значи един казва, че клапана за газта не уплътнявал добре. Друг, трасето било дълго на газта. Имаше и още. Не съм специалист, но според мен е от дължината на трасето на газта. Или в смукателните колектори остава газ и преди да се изветри като пробваш пак да запалиш, колата се дави. Иска повече въртене. Ако престои 10-15мин. няма да е така. Но има едно, но КАто палиш сутрин дирекно на газ пак си иска въртене, щото пък тогава докато дойде газтаНезнам дали съм прав, някой повече в час да обясни.
Не твърдя, че съм повече в час по газовите уредби, ама при мен такъв проблем с топло палене няма изобщо. Нужно ли е да заснема клип как колата пали само като й чукна ключа, когато е загряла на 90 градуса?
Иначе когато е студена - разбирай не е палена поне 8 часа, си пали с мааалко повечко въртене. Имаше един период не помня дали беше преди година или две, наистина като е загряла не искаше да пали, въртеше като луда. Помня, че правих нещо за клапата топъл/студен въздух и се оправи.Т.е. според мен не е нормално.
Незнам дали съм прав, някой повече в час да обясни.