Двигателят е сложен на Пасат, а не на Голф. Позволили са си по-скъп колектор.
Аз не виждам проблем след като колата работи, дава добър разход и няма странични (д)ефекти.
А приказките, защо си сложи газ, като искаш бегачка ги коментирам само вечер, на маса и с насмешка.
Със сигурност една такава уредба е по-надеждна от евтин ГИ.
2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
Надежност на уредбата е едно,надежност на двигателя е друго.Наистина по обикновената няма какво да ти прецака работата освен изпарителя и някъде теч на газ или засмукване на въздух по системата.Нали и ако някой клапан се прецакат и се пускат и двете горива едновременно.
Който си е направил тънка сметка за 300лв ,да кара със здраве и те така.
Който си е направил тънка сметка за 300лв ,да кара със здраве и те така.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 30 дек 2010 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
40 000 na gaz bez dage da grumne s perfekt razhod .pozdravi na razbirachite
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
Колега, аз само чета и не смея да взимам отношение, щото веднага ще ме налетят със страшна сила защитниците на ГИ. Не си само ти. Аз карам Голф 4 1.6 8V с пласмасови колектори и обикновена газова уредба повече от пет години, над 100 000 км. До момента не съм правил нищо по нея. Ама абсолютно нищо. Време е да сменявам мембрани, но ще изчакам пролетта.
Дъщеря ми кара един Битълс 2.0 и на него се подготвям да му сложа обикновена газова. Подвеждах се навремето и аз по разни положителни отзиви тук за ГИ, доста попрочетох, но като гледам мои колеги, в работата, какви проблеми имат с ГИ, през колко време правят калиброване или подмяна на цели рейки, филтри ... постоянно правят настройки, диагностики .... Не, мерси. Може да не е най-съвременото, най-точното, и най-съвършеното, но за разлика в разхода от едно на сто просто не си заслужават разправиите и разходите.
Тези мнения с гръмналите колектори просто ги прескачам, защото ги пишат хора, които само са чули какво е казал шурея на един съсед, на техен колега. Щом е предвидено и направено по един или друг начин разтоварването на евентуално налягане в тръбите, просто проблеми няма.
Дъщеря ми кара един Битълс 2.0 и на него се подготвям да му сложа обикновена газова. Подвеждах се навремето и аз по разни положителни отзиви тук за ГИ, доста попрочетох, но като гледам мои колеги, в работата, какви проблеми имат с ГИ, през колко време правят калиброване или подмяна на цели рейки, филтри ... постоянно правят настройки, диагностики .... Не, мерси. Може да не е най-съвременото, най-точното, и най-съвършеното, но за разлика в разхода от едно на сто просто не си заслужават разправиите и разходите.
Тези мнения с гръмналите колектори просто ги прескачам, защото ги пишат хора, които само са чули какво е казал шурея на един съсед, на техен колега. Щом е предвидено и направено по един или друг начин разтоварването на евентуално налягане в тръбите, просто проблеми няма.
- badov
- Мнения: 205
- Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
Аз си мисля, че това е форум и всеки може да изрази своето мнение, впечатление от нещо и т.н.Колегата пуснал темата се е поинтересувал кое колко струва,как става и си е преценил сам какво да направи.Но отново както във всеки български форум, всеки трябва да го нареди, обиди, наругае и т.н. Аз също карам "бегачка" 150 коня както някои хора се изразяват в темата и си я карам с обикновена газова уредба от близо 3 години и всичко си е 6+.Защо да давам 1.5 евро за бензин, когато мога да дам 0.8 евро за газ?Въпрос на разбиране е всичко.Аз в последно време гледам всяка първа тема е - Проблем с ГИ?Въпрос на настройка, поддръжка и късмет.
И аз предпочитам ГИ, но за момента и обикновената ми върши работа
Към колегите които не разбират, защо си купуваме коли по 150 коня и слагаме газ ще им кажа-никога не знаеш утре, вдругиден или след 6 месеца какво ще стане и кое ще ти е по джоба 
И аз предпочитам ГИ, но за момента и обикновената ми върши работа


- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
На бензин пали ли ? Адаптации ?didobonev написа:40 000 na gaz bez dage da grumne s perfekt razhod .pozdravi na razbirachite
- boqn92
- Мнения: 324
- Регистриран на: Нед 12 фев 2012 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
И аз съм с V5 обаче не я карам много и за това не съм мислил за газова уредба и не искам за сега хибрид както и да е но евала колега ,вече знам че ако искам да си сложа газ за 500 лв ще ми я допипат.И без излишни пипания на компа на колата
- StS
- Мнения: 2398
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
И аз са се включа с един 2 литров двигател, така да се каже над 100к км на газ, обикновена и без никакви проблеми, ама никакви... Сега и аз съм привърженик на инджексията ама при условие че съм видял че чрез качествен монтаж от много кадърни хора, нещата стават- що да си даваш зор ..
То парите за един са джобни за друг са месечен бюджет...

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 46 госта