Проблем с центровката на LOVATO-то на Б4

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
kriskoo_95
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 24 дек 2010 15:24
Автомобил: Volkswagen Polo 6N1
Двигател: 1.9D
Местоположение: Чепеларе

Проблем с центровката на LOVATO-то на Б4

Мнениеот kriskoo_95 » Съб 23 ное 2013 6:50


Здравейте колеги и приятели, искам да ви задам един въпрос защо когато настроя оборотите от изпарителя на около 850 900 с включени фарове и неони абе всичко е ШЕСТ обаче след като изгася двигателя и го запаля все едно не съм пипал нищичко защо е така оборотите пак падат до 500 няколко пъти и "УЖ" се нормализират но пак са ниски отварях пробката на изпарителя долу за да изтече онази гадна смес затегнах хубаво пробката преди около месец сменях филтъра и ми направиха центровка ама с извинение се ос*аха на метеното и сега много се дразня когато си карам и изведнъж освободя от скорост и паднат тези обороти одеве пак си ги бях направил екстра обаче изгасих двигателя и всичко по старо му не знам вече какво да правя двигателя е 1.6 пълна инжекция 101кс с обикновена газова до преди 6 месеца г/д нямаше никакви ядове газовата е от 5 години вече моля ви колеги помогнете :D




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Проблем с центровката на LOVATO-то на Б4

Мнениеот muns61 » Съб 23 ное 2013 23:24


На бензин как е?


Потребителски аватар
kriskoo_95
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 24 дек 2010 15:24
Автомобил: Volkswagen Polo 6N1
Двигател: 1.9D
Местоположение: Чепеларе

Re: Проблем с центровката на LOVATO-то на Б4

Мнениеот kriskoo_95 » Нед 24 ное 2013 14:49


на бензин няма никакви проблеми но май изпарителя е за смяна ако му направя ремонт дали ще се оправи или фа си купя нов турски вакуумен дали ще стане ще имали дерт


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Проблем с центровката на LOVATO-то на Б4

Мнениеот mrpetrov » Вто 26 ное 2013 16:14


Което ти е по-изгодно - или нов изпарител, или ремонтен комплект. Но за да нямаш проблеми - трябва да си избереш едното. Пиша това, мислейки си от твоето мнение, че ни си сменял мембрани/гуми по изпарителя скоро...


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с центровката на LOVATO-то на Б4

Мнениеот myrshavija » Вто 26 ное 2013 16:19


kriskoo_95 написа:... когато настроя оборотите от изпарителя на около 850 900 с включени фарове и неони ...
Криско, от неоните е, пич.


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Проблем с центровката на LOVATO-то на Б4

Мнениеот Pet_rov » Вто 26 ное 2013 16:23


Не си прав!!!! От фаровете е !!!! А сега сериозно - защо реши изпарителят да е вакуумен? А платната на този, който е на колата, сменял ли си? И на колко км е вездесъщият изпарител? Ако е над 50 000 км, платната са си направо за смяна.


Потребителски аватар
kriskoo_95
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 24 дек 2010 15:24
Автомобил: Volkswagen Polo 6N1
Двигател: 1.9D
Местоположение: Чепеларе

Re: Проблем с центровката на LOVATO-то на Б4

Мнениеот kriskoo_95 » Вто 03 дек 2013 17:31


Значи направих си ремонт с нови мембрани почистване го направиха хората уж центровка взеха 60лв и сега оборотите пак са ниски не знам вече какво да правя как да вдигна скапаните обороти сега колата е в гаража не мога да я карам така дразня се и карам на брат ми полото понеже е дизел ;) и аз продавам пасата сега за да си купя дизелова количка малка



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта