Обороти ел. Ловато

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Обороти ел. Ловато

Мнениеот venll-vr » Пон 15 яну 2007 9:27


Използвах търсачката, но не намерих подобен проблем.
При настройка на ел. Ловато на оборотите за празен ход се получава следната ситуация - при въртене на ляво на винта за празен ход колата почва да прекъсва /бедна смес/. Започвам да въртя винта на другата страна - да обогатя сместа, но след като оборотите се качат на около 800-850 колкото и да се върти винта - оборотите не се променят /стига се до там, че винта се развива до край/. Каква може да е причината? Колата е Г3 1,6 Ми




Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 15 яну 2007 11:17


Развий малко винта на маркучите и пак пробвай с този за празния ход.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 15 яну 2007 12:14


Пробвай да развиеш винта и да разпънеш малко пружинката отвътре :)


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 15 яну 2007 12:21


Хм, да не забравяме все пак че компютъра на колата също се стреми да поддържа оборотите, т.е. може той да не дава да се покачат.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 15 яну 2007 12:30


Да бе , а на теб що ти трябват по-високи обороти, нали идеята е да са максимално ниски при които двигателят работи стабилно!


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Пон 15 яну 2007 15:31


На тези обороти колата ми леко притриса, а оборотите са около 800-850 и затова съм решил да ги вдигна малко. Където съм чел за реглаж на АГУ на всякъде казват да се намери оптималния вариант за обороти м/у обеднена и обогатена смес, а при мен има само бедна смес!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 15 яну 2007 19:10


Ако притриса вземи си прегледай всички вакуумчета по мотора, ама не само оглед , ами разклащаш един по един и слухтиш :)
Оттам може да ти обеднява сместа ;)


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Вто 16 яну 2007 9:01


Вакумните маркучета съм ги препипал, мисля дали причината не е в изпарителя за да не мога да увелича оборотите. ЕКУ не играе роля за определяне на количеството газ който подава изпарителя според мен.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 16 яну 2007 10:33


ЕКУто поддържа оборотите с двигателчето за празния ход. Т.е. като обогатяваш сместа от изпарителя, то "отпуска" газта, и обратно като я обедняваш - "натиска".
По принцип ако си държиш пръста върху накрайника на моторчето с който то натиска лостчето за газта докато си играеш с изпарителя ще усетиш как "компенсира" регулировките ти след 1-2 секунди. :-) Това е валидно ако всичко с системата за ПХ на колата си е наред разбира се.
Разумно е според мен да се наглася изпарителя така че моторчето да е в някакво горе-долу средно положение.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта