Здравейте колеги,
понеже не открих някой с подобен проблем се налага да питам. Колата е Голф3 АФТ с обикновена газова уредба с ел.изпарител Ловато..
Та проблема е следният: Преди около месец без никаква видима причина и перфектно работеща кола изведнъж на газ умря, започна да не да държи обороти и и да не може да се изфорсира. Тогава се оправи като навих два оборота на двата винта на тройника преди плочката. Нещата се оправиха до следващото зареждане когато пак се смениха настройките. Върнах ги както бях и пак беше ОК. Реших, че проблема е бил в бензиностанцията, но след около 1000 километра пак същата работа и то при изразходвана на половина бутилка, и реших, че не може толкова да е скапана газта на всякъде и смених изпарителя(стария беше на 80 000 км)с чисто нов и почистихме газовия клапан. Настроиха ми го и колата заспа и така минах още над 1000 км до днес когато пак същата работа. Сега поне има ниски обороти, но не мога да изфорсирам над 3000 оборота и няма мощност и като завия пак два оборота на крановете нещата се оправят, не не работи напълно перфектно. Не мога да си обясня ако няма мощност защо като завия крановете се оправя. Не намалява ли така още газта.Свещите са на около 5000 км, а кабелите, дистр.капачка и палеца на около 45000 км, но ако е в тях проблема защо се оправя със завиване на крановете и след известно време да се налага пак да ги развия. Дали наистина случвам 3 пъти от различни газстанции на кофти газ или има някакъв проблем по системата.
На бензин няма проблеми върви си като пушка.
Ако някой е имал подобен проблем моля да сподели решението, че не ми се наливат само пари и после да ме боли главата че съм сменил нещо напразно.
Благодаря предваритерно!
Голф 3 1,6 АФТ, АГУ мени центровката на газта
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 1,6 АФТ, АГУ мени центровката на газта
Да не е сцепено някъде гофрето на входящия въздух или маркуча за картерните газове и от там да смуче повече въздух?
Тоя проблем се получава обикновено когато влиза прекалено много въздух.Къде е сложена плочката?На самия дросел или долу на дебитомера
Тоя проблем се получава обикновено когато влиза прекалено много въздух.Къде е сложена плочката?На самия дросел или долу на дебитомера

- edisonov
- Мнения: 550
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 18:21
- Автомобил: VW Golf 8 Variant
- Двигател: 2025
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1,6 АФТ, АГУ мени центровката на газта
Плочката е сложена точно на дросела и затова изключвам да смуче въздух. Дори да е сцепен някой маркуч то е преди плочката и след нея няма от къде да дойде повече въздух и не би трябвало да има влияние. Поне така си мисля или бъркам. Все пак ще огледам утре маркучите.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 1,6 АФТ, АГУ мени центровката на газта
Щом е на дросела,не би трябвало да има значение маркуча преди нея.Тя само плочка ли е или комбинирана с клапа и гумен пръстен?
- edisonov
- Мнения: 550
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 18:21
- Автомобил: VW Golf 8 Variant
- Двигател: 2025
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1,6 АФТ, АГУ мени центровката на газта
Само плочка, алуминиева уплътнена допълнително със силикон и със два входящи щуцера за двата маркуча от тройка. Вътре е като газов котлон.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 1,6 АФТ, АГУ мени центровката на газта
Пробвай за всеки случай да откачиш бушона на бенз.помпа когато почне да ти прави проблема.Може да не затваря някоя дюза и да меши горивата.За друго не се сещам за сега.
- edisonov
- Мнения: 550
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 18:21
- Автомобил: VW Golf 8 Variant
- Двигател: 2025
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1,6 АФТ, АГУ мени центровката на газта
Знаеш ли кой номер е този бушон?
А дали може да има нещо запушено по системата и там да идва малко налягането на газта и да прави проблем?
А дали може да има нещо запушено по системата и там да идва малко налягането на газта и да прави проблем?
Последна промяна от IvanMan на Нед 11 яну 2015 8:43, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
- edisonov
- Мнения: 550
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 18:21
- Автомобил: VW Golf 8 Variant
- Двигател: 2025
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1,6 АФТ, АГУ мени центровката на газта
Колега позна за смесването на горивата.
Махнах бушона на помпата и колата заспа на газ. Но има и друго което се получи. Понеже за да работи долу горе добре на бензин бях изключил дебитомера, понеже с включен едвам вдига 2000 оборота и няма грам мощност, без него стана ок, но сега като го включих и включих бензиновата помпа колата продължи да си работи добре на газ. Може ли при изключен дебитомер нещо да не сработва с газта и да продължава да пуска бензин, макар че карам така вече повече от 20 000 км и чак сега започна да прави проблем. Понеже паля винаги на бензин защото на газ и трябва много да върти при първо палене заради големия колектор за сега ще го оставя така макар, че едвам успявам да прехвърля от бензин на газ.
Замислям се дали да не сложа едно реле което да изключва бензиновата помпа при превключване на газ. Дали е добро решение? Иначе не ми се набоват излишни пари за нов дебитомер и ланда сонда за да оправя нещата да е ок на бензин, просто цената им е 1/3 от тази на колата и няма смисъл.
Махнах бушона на помпата и колата заспа на газ. Но има и друго което се получи. Понеже за да работи долу горе добре на бензин бях изключил дебитомера, понеже с включен едвам вдига 2000 оборота и няма грам мощност, без него стана ок, но сега като го включих и включих бензиновата помпа колата продължи да си работи добре на газ. Може ли при изключен дебитомер нещо да не сработва с газта и да продължава да пуска бензин, макар че карам така вече повече от 20 000 км и чак сега започна да прави проблем. Понеже паля винаги на бензин защото на газ и трябва много да върти при първо палене заради големия колектор за сега ще го оставя така макар, че едвам успявам да прехвърля от бензин на газ.
Замислям се дали да не сложа едно реле което да изключва бензиновата помпа при превключване на газ. Дали е добро решение? Иначе не ми се набоват излишни пари за нов дебитомер и ланда сонда за да оправя нещата да е ок на бензин, просто цената им е 1/3 от тази на колата и няма смисъл.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта