Това е изпарителя и дюзите. Не съм мерил колко мм е вътрешния штуцер на дюзите. Ако трябва ще го направя. Не знам колко помагам с тези снимки защото не се вижда точен марка/модел. ( на изпарителя )
неизвестен е пробега.Колата е купена преди 3 години и тя си беше монтирана газовата от преди това. Най вероятно ще е доббре да се обслужи (платна и другите консумативи по изпарителя и филтри ) но този изпарител би ли захранил този двигател + чип :)
Първото най-проблемно нещо в системата ти е рейката! За 3 год се е раздрънкала.За изпарителя,направи справка по номер до какви коне е! Тръбата от бутилката до изпарителя на Фи 6мм ли е? Чипа от кой е направен?
До 140 коня е този с 6мм термопласик нямам проблеми но по принцип е редно да е 8мм но все пак до колкото виждам целта на тази уредба е била ниска цена :)
Колега, с тези компоненти (до някъде с изключение на електронния блок) никога няма да можеш да подкараш тези ~195 коня на газ като хората. Това е ГИ за такси. Ако искаш да караш икономично с голям и сигурен запас мощност под капака, инвестирай в по-скъпи компоненти които ще могат моментално да осигурят необходимата на мотора мощност във всеки един момент. Тук и в Ауди форума има 1 ... 2 човека газаджий които са доста наясно с материята и могат да ти свършат работа. От теб се иска само "барут" :)