Lonely-Wolf написа:Ще има ли файда и може ли да се сложи аванс процесор на мойта бангия? Помня че Стефан си беше сложил на джетата,но какво стана не знам.
Файда има - колата си върви прилично и гори нормално. На магистрала с каране 140 и около тая цифра (150-160) ми гори някъде около 10, може би 10.5. Иначе по първокласен (примерно Ст.З.-Чирпан) ми е давала 7.5 до 8 като я карам през повечето време с около 100. Но аз съм с АГУ и при мен нещата са далеч по-опростени.
Предполагам и при колите с микропроцесорно управление на аванса (ЕКУ) би имало файда от ТАП, но много малко хора си монтират, разчитайки на това компирът да им прави правилната корекция, само че не отчитат факта, че стъпките и алгоритъма са пресметнати за бензин с 95 октана примерно, докато при газта са малко повечко. Имам колега с доста старо ГИ и си му гори нормално колата, не се е оплакал от завишен разход на газ - Поло 1.4 60к.с. рейка+инжектори Хана, изпарител - беше с БРЦ, ама го смени с друг, не помня марката, ама читав, не от евтините, с инжекцион Бардолини от най-дъртите модели. Понаучих се на неговата кола да пипам това-онова по газовата, в момента вече сам си ги коригира коефициентите - в почти всички режими колата върви като на бензин, прехвърля без да се усети (няма тресене, гаснене и т.н.), пали нормално, има ускорение, разходът на неговото каране от това, което знам е около 10 газ градско, а извън гори приблизително като на бензин - от сорта на 6-7, но той е спокоен шофЕр. Аз лично смятам, че кола с 1.6 мотор да гори 10 газ на извънградско при каране около 100 км/ч е много.