Проблем след монтиране на ГИ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
lagadovskiii
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 19 юни 2016 13:22
Автомобил:
Двигател:

Проблем след монтиране на ГИ

Мнениеот lagadovskiii » Нед 19 юни 2016 13:24


Колеги проблема е следния.След една година каране на бензин се реших да сложа газ и от тук започват проблемите.Колата е 1.8Т AGU 99г.
Колата си вървеше супер и след като се постави ГИ СЕ ЗАПОЧНА С МЪКАТА.Постояно натрупва две грешки 00561-Mixture Adaptation 14-00 Adaptation (Add) Exceeded и другата която ме притеснява е 00561 Mixture adaptation 12-00-Adaptation limit (Mul) и след тази втората турбота изключва.Когато работи на място на газ се чува едно пукане в гърнетата.Като изтрия грешките колата си трагва супер но след 30-40км каране на газ отново става такa предръпва и след това загубва сила.Ще бада благодарен ако ме насочите за решаване на проблема.ГИ Компа му е агис изпарител шарк и барза рейка дюзите са разпробите на1.9мм.




Потребителски аватар
plameney
Мнения: 397
Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
Автомобил: Passat B5 1.6
Двигател: ARM 2000
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Re: Проблем след монтиране на ГИ

Мнениеот plameney » Нед 19 юни 2016 13:52


Сервиза монтирал инжекциона,трябва да го настрой.Покажи им грешките и да оправят коефициентите на горивната карта.


lagadovskiii
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 19 юни 2016 13:22
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем след монтиране на ГИ

Мнениеот lagadovskiii » Нед 19 юни 2016 13:58


Колега проблема е че аз сам си я сложих гаста и един приятел я бутна само да обарне? Попринцип тряба ли да разпробивам още дюзите?


Потребителски аватар
plameney
Мнения: 397
Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
Автомобил: Passat B5 1.6
Двигател: ARM 2000
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Re: Проблем след монтиране на ГИ

Мнениеот plameney » Нед 19 юни 2016 21:51


Трябва да се направи настройка.В инструкцията за монтаж би трябвало да имаш таблици за размер на дюзите и налягане на изпарителя в зависимост от мощността на колата.Не познавам софтуера за работа с твоя ГИ.Ако не можеш сам,имаш вариант да четеш по газаджийските форуми и да се учиш,или да търсиш сервиз.Има много инфо из нета разрови за да разбереш как работи ГИ,защото има повече от разпробиване на дюзи.
1.Размер дюзи
2.Налягане на изпарителя
3.Коефициенти за времето на отваряне на дюзите
Настройка със създаване на карта чрез шофиране на газ и бензин...
Автоматична настройка....


Потребителски аватар
ivan_pop
Мнения: 823
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
Автомобил: OVB
Двигател: X18XE1
Местоположение: Плевен

Re: Проблем след монтиране на ГИ

Мнениеот ivan_pop » Пон 20 юни 2016 17:36


lagadovskiii написа:Колега проблема е че аз сам си я сложих гаста и един приятел я бутна само да обарне? Попринцип тряба ли да разпробивам още дюзите?

1.Изучаваш устройството и как работи в тънкости бензиновия мотор и конкретно твоя мотор!
2.Изучаваш принципа на работа на ГИ в детайли.
3.Изучаваш какви са изискванията при монтажа.
След тези 3 точки преценяваш дали си подбрал подходящия ГИ за твоя мотор.
Ако монтирания ГИ е подходящ го изучаваш в детайли как работи.
След това си хепи! :a040


Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Проблем след монтиране на ГИ

Мнениеот Barboukov » Сря 22 юни 2016 13:04


plameney написа:Трябва да се направи настройка.В инструкцията за монтаж би трябвало да имаш таблици за размер на дюзите и налягане на изпарителя в зависимост от мощността на колата.Не познавам софтуера за работа с твоя ГИ.Ако не можеш сам,имаш вариант да четеш по газаджийските форуми и да се учиш,или да търсиш сервиз.Има много инфо из нета разрови за да разбереш как работи ГИ,защото има повече от разпробиване на дюзи.
1.Размер дюзи
2.Налягане на изпарителя
3.Коефициенти за времето на отваряне на дюзите
Настройка със създаване на карта чрез шофиране на газ и бензин...
Автоматична настройка....

Това ти е решението на проблема. Ако не можеш да се справиш сам, иди в сервиз да ти пипнат картата.

За 150 кс мотор, най-добре е дюзите да са 2.4 при налягане 1250мб, 2.6мм и налягане 1150мб или 2.8 при 1050.

ПП: Що си купувате боклуци, които се настройват за седмици? Твоята карта няма опция на фина настройка и ще ти е много трудно да нацелиш точно времената на впръскване.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4694
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Проблем след монтиране на ГИ

Мнениеот tdi fen » Сря 22 юни 2016 21:25


какви са изпарителя и дюзите и компа


Потребителски аватар
mitkofitnesa
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 14 юни 2012 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Проблем след монтиране на ГИ

Мнениеот mitkofitnesa » Пон 04 юли 2016 7:49


Трудна работа но най добре настрой 1.5 налягане на изпарителя и времена на газ 1 мс над бензиновите и при прехвърляне газ бензин да не се променят бензиновите.Ако ти са живи конете ще се озориш и ще ти трябват дюзи с отвор от 2.6-2.7 мм.После в динамичен режим си е мъка въпреки че агиса не е толкоз лош.


Sent from my iPhone using Tapatalk



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта