Колеги проблема е следния.След една година каране на бензин се реших да сложа газ и от тук започват проблемите.Колата е 1.8Т AGU 99г.
Колата си вървеше супер и след като се постави ГИ СЕ ЗАПОЧНА С МЪКАТА.Постояно натрупва две грешки 00561-Mixture Adaptation 14-00 Adaptation (Add) Exceeded и другата която ме притеснява е 00561 Mixture adaptation 12-00-Adaptation limit (Mul) и след тази втората турбота изключва.Когато работи на място на газ се чува едно пукане в гърнетата.Като изтрия грешките колата си трагва супер но след 30-40км каране на газ отново става такa предръпва и след това загубва сила.Ще бада благодарен ако ме насочите за решаване на проблема.ГИ Компа му е агис изпарител шарк и барза рейка дюзите са разпробите на1.9мм.
Проблем след монтиране на ГИ
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Проблем след монтиране на ГИ
Сервиза монтирал инжекциона,трябва да го настрой.Покажи им грешките и да оправят коефициентите на горивната карта.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 19 юни 2016 13:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем след монтиране на ГИ
Колега проблема е че аз сам си я сложих гаста и един приятел я бутна само да обарне? Попринцип тряба ли да разпробивам още дюзите?
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Проблем след монтиране на ГИ
Трябва да се направи настройка.В инструкцията за монтаж би трябвало да имаш таблици за размер на дюзите и налягане на изпарителя в зависимост от мощността на колата.Не познавам софтуера за работа с твоя ГИ.Ако не можеш сам,имаш вариант да четеш по газаджийските форуми и да се учиш,или да търсиш сервиз.Има много инфо из нета разрови за да разбереш как работи ГИ,защото има повече от разпробиване на дюзи.
1.Размер дюзи
2.Налягане на изпарителя
3.Коефициенти за времето на отваряне на дюзите
Настройка със създаване на карта чрез шофиране на газ и бензин...
Автоматична настройка....
1.Размер дюзи
2.Налягане на изпарителя
3.Коефициенти за времето на отваряне на дюзите
Настройка със създаване на карта чрез шофиране на газ и бензин...
Автоматична настройка....
- ivan_pop
- Мнения: 823
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем след монтиране на ГИ
lagadovskiii написа:Колега проблема е че аз сам си я сложих гаста и един приятел я бутна само да обарне? Попринцип тряба ли да разпробивам още дюзите?
1.Изучаваш устройството и как работи в тънкости бензиновия мотор и конкретно твоя мотор!
2.Изучаваш принципа на работа на ГИ в детайли.
3.Изучаваш какви са изискванията при монтажа.
След тези 3 точки преценяваш дали си подбрал подходящия ГИ за твоя мотор.
Ако монтирания ГИ е подходящ го изучаваш в детайли как работи.
След това си хепи!

- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Проблем след монтиране на ГИ
plameney написа:Трябва да се направи настройка.В инструкцията за монтаж би трябвало да имаш таблици за размер на дюзите и налягане на изпарителя в зависимост от мощността на колата.Не познавам софтуера за работа с твоя ГИ.Ако не можеш сам,имаш вариант да четеш по газаджийските форуми и да се учиш,или да търсиш сервиз.Има много инфо из нета разрови за да разбереш как работи ГИ,защото има повече от разпробиване на дюзи.
1.Размер дюзи
2.Налягане на изпарителя
3.Коефициенти за времето на отваряне на дюзите
Настройка със създаване на карта чрез шофиране на газ и бензин...
Автоматична настройка....
Това ти е решението на проблема. Ако не можеш да се справиш сам, иди в сервиз да ти пипнат картата.
За 150 кс мотор, най-добре е дюзите да са 2.4 при налягане 1250мб, 2.6мм и налягане 1150мб или 2.8 при 1050.
ПП: Що си купувате боклуци, които се настройват за седмици? Твоята карта няма опция на фина настройка и ще ти е много трудно да нацелиш точно времената на впръскване.
- tdi fen
- Мнения: 4694
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем след монтиране на ГИ
какви са изпарителя и дюзите и компа
- mitkofitnesa
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 14 юни 2012 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Проблем след монтиране на ГИ
Трудна работа но най добре настрой 1.5 налягане на изпарителя и времена на газ 1 мс над бензиновите и при прехвърляне газ бензин да не се променят бензиновите.Ако ти са живи конете ще се озориш и ще ти трябват дюзи с отвор от 2.6-2.7 мм.После в динамичен режим си е мъка въпреки че агиса не е толкоз лош.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта