Мове ли да се сложи спортен филтър когато си на газ?
Г3 1.8Mi
Спортен филтър
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
--------------------------------------------------------------------------------
passatGL написа:
Абе човек като си сложи спортния филтър правиха ли ти центровка за него???Много ясно ако ти е настроена колата с обикновения филтър после със спортния на газ да си имаш проблеми
Колега не искам да изпадам в излишен спор , НО - газаджиите при които ходя като видяха спортния филтър и се хванаха за главата ... Принципа на газовата уредба е , че газта не се подава под налягане към горивните камери , а се засмуква . За да може равномерно да се засмуква газта плочката която се поставя под карбуратора или моното е със стеснен отвор през които преминава въздуха - този отвор е изчислен за нормален въздушен филтър . Ако се постави спортен филтър които е с по-голям дебит на въздуха създаването на вакуум които да засмуче газта се затруднява и горивната смес обеднява . В резултат от което колата започва да се "влачи" по пътищата , задкормилното устройство компенсира това с увеличаване а натиска на долния десен педал . За да се регулират тези неща изходите са два : 1. Сменя се плочката - поставя се плочка с по-малък въздушен отвор - а това обезсмисля поставянето на спортен филтър . 2. Развива се тройника за да се намали съпротивлението на газта . В заключение - поставянето на спортен филтър на автомобил на газ е абсолютно безсмислено защото води до други не малки разходи и повишаване разхода на гориво .
passatGL написа:
Абе човек като си сложи спортния филтър правиха ли ти центровка за него???Много ясно ако ти е настроена колата с обикновения филтър после със спортния на газ да си имаш проблеми
Колега не искам да изпадам в излишен спор , НО - газаджиите при които ходя като видяха спортния филтър и се хванаха за главата ... Принципа на газовата уредба е , че газта не се подава под налягане към горивните камери , а се засмуква . За да може равномерно да се засмуква газта плочката която се поставя под карбуратора или моното е със стеснен отвор през които преминава въздуха - този отвор е изчислен за нормален въздушен филтър . Ако се постави спортен филтър които е с по-голям дебит на въздуха създаването на вакуум които да засмуче газта се затруднява и горивната смес обеднява . В резултат от което колата започва да се "влачи" по пътищата , задкормилното устройство компенсира това с увеличаване а натиска на долния десен педал . За да се регулират тези неща изходите са два : 1. Сменя се плочката - поставя се плочка с по-малък въздушен отвор - а това обезсмисля поставянето на спортен филтър . 2. Развива се тройника за да се намали съпротивлението на газта . В заключение - поставянето на спортен филтър на автомобил на газ е абсолютно безсмислено защото води до други не малки разходи и повишаване разхода на гориво .
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Жоро написа:--------------------------------------------------------------------------------
passatGL написа:
Абе човек като си сложи спортния филтър правиха ли ти центровка за него???Много ясно ако ти е настроена колата с обикновения филтър после със спортния на газ да си имаш проблеми
Колега не искам да изпадам в излишен спор , НО - газаджиите при които ходя като видяха спортния филтър и се хванаха за главата ... Принципа на газовата уредба е , че газта не се подава под налягане към горивните камери , а се засмуква . За да може равномерно да се засмуква газта плочката която се поставя под карбуратора или моното е със стеснен отвор през които преминава въздуха - този отвор е изчислен за нормален въздушен филтър . Ако се постави спортен филтър които е с по-голям дебит на въздуха създаването на вакуум които да засмуче газта се затруднява и горивната смес обеднява . В резултат от което колата започва да се "влачи" по пътищата , задкормилното устройство компенсира това с увеличаване а натиска на долния десен педал . За да се регулират тези неща изходите са два : 1. Сменя се плочката - поставя се плочка с по-малък въздушен отвор - а това обезсмисля поставянето на спортен филтър . 2. Развива се тройника за да се намали съпротивлението на газта . В заключение - поставянето на спортен филтър на автомобил на газ е абсолютно безсмислено защото води до други не малки разходи и повишаване разхода на гориво .
Еми не съм съгласен за изчислените отвори на плочката за въздуха щото ще те кача на моята кола ще я обърна на бензин и ще видиш изчислените отвори как спъват колата после ще махна плочката и пак ще те повозя за да видиш колко са изчислени

Другото найстина разхода ми е дръстично паднал ... за возия не мога да кажа че има повече щото тва са 75 коня на газ което автоматично ги прави не точно 75

Поздрави

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта