Вярно , че лекичко тракат , но това се чува на отворен капак като седиш пред мотора, досега на колите , на които сме монтирали вътре не се усеща тропкането.
захранваща търба-диаметър?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
преместих рейката върху мотора, направих й специална стойка и я сложих върху тампончетата. всичко про. маркучетата са ми към 20-25 см. дълги и може би затова при преминаване на газ малко заглъхва.
иначе за лупането-намаля но си го имаааа... не знам вече какво да ги правя-лупори си в купето и тва си е! при мотора не е толкова много колкото е в купето.
иначе за лупането-намаля но си го имаааа... не знам вече какво да ги правя-лупори си в купето и тва си е! при мотора не е толкова много колкото е в купето.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- maniak
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз да кажа.
Понеже врътнах на Ваското на пасатора 40-50км да си кажа мнението. Трополи oт дюзите леко в купето но с лека музичка се оправят нещата.
Иначе колата не може да се определи на газ или на бенз върви по-добре и с двете горива си е супер. Само дето от това спортно окачване ми паднаха пломбите
.
Machine имаш лично.
Иначе колата не може да се определи на газ или на бенз върви по-добре и с двете горива си е супер. Само дето от това спортно окачване ми паднаха пломбите
Machine имаш лично.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта
