захранваща търба-диаметър?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 14 апр 2007 22:40


Гумените тампончета сложи ли ги на рейката или директно на твърд монтаж? :wink:
Вярно , че лекичко тракат , но това се чува на отворен капак като седиш пред мотора, досега на колите , на които сме монтирали вътре не се усеща тропкането.




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Съб 14 апр 2007 22:51


сложил е тампончетата разбира са, ама ако знаеш къде се намира рейката!!
вие къде точно монтирате дюзите?
върху капака на клапаните или...


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 14 апр 2007 23:10


Абе... къде дойде :) по възможност гоним минимална дължина и еднаквост на маркучетата до дюзите


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 15 апр 2007 15:17


преместих рейката върху мотора, направих й специална стойка и я сложих върху тампончетата. всичко про. маркучетата са ми към 20-25 см. дълги и може би затова при преминаване на газ малко заглъхва.
иначе за лупането-намаля но си го имаааа... не знам вече какво да ги правя-лупори си в купето и тва си е! при мотора не е толкова много колкото е в купето.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 15 апр 2007 16:30


Хъх... явно нещо резонира :)
Дължината ти е в повечко според мен , но не на всеки мотор има възможност да са къси. Пробвай да намалиш малко времената на превключване през софтуера.


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Аз да кажа.

Мнениеот maniak » Нед 29 апр 2007 20:49


Понеже врътнах на Ваското на пасатора 40-50км да си кажа мнението. Трополи oт дюзите леко в купето но с лека музичка се оправят нещата.
Иначе колата не може да се определи на газ или на бенз върви по-добре и с двете горива си е супер. Само дето от това спортно окачване ми паднаха пломбите :).
Machine имаш лично.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта