Врътки за газта след изпарителя

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Врътки за газта след изпарителя

Мнениеот Danny boy » Вто 16 окт 2007 18:39


Питането ми е кое е по-добре дали с една или с две врътки,колата е 1,8 моно пасат Б3,




Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Вто 16 окт 2007 18:41


според мен с 2...когато имаш 2 врътки плочката ти е с 2 дифузьора.


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Вто 16 окт 2007 22:51


Е при мен на тройника ми има една врътка а в плочката влизат два маркуча. Може ли това да означава, че плочката ми е с 1 дифузьор при положение че имам една врътка и два маркуча. Според мен ако е с един дифузьор то трябва да имам само един маркуч който да влиза в плочката.
Въпросът ми е има ли смисъл от този тройник с едната врътка при положение, че не може да се регулира всяка камера на карбуратора по отделно, при положение врътката на изпарителя върши същата работа на тази врътка на тройника, а тя е да намалява общия поток на газта подаваща се към карбуратора. Не е ли по-добре тройника да е с две врътки за да може да се наглася поотделно колко гориво да се подава на всяка камера? :?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 17 окт 2007 8:51


Като за начало ако колата е моноинжекция няма две камери.Ако е карбуратор и е двукамерен тогава плочката задължително е с два дифузьора (за ниски и за високи обороти) и врътките са две (иначе никой не може да ти я центрова като хората).Ако е моноинжекция или еднокамерен карбуратор може също да е с два маркуча не за друго а за да се подава газ от двете страни на дифузьора (по-добро смесване).По повод кранчетата има два модела с по дав маркуча - с едно и с две кранчета.
В единия случай кранчето е едно и след него се разделят двата маркуча (в случая с еднокамерен карбуратор/моноинжекция/ и плочка с два отвора).Тогава крана е само един макар с два маркуча.В В другия случай тройника се разделя още на входа и има по едно кранче за всеки маркуч като единия е за ниските обороти а другия за високите обороти (това вече е за двукамерни карбуратори).
И това е.


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Сря 17 окт 2007 9:13


Ами честно да ви кажа незнам дали карбуратора на моя EZ мотор е едно или двукамерен. Карбуратора е 2E2 двигателя е 1600cc и 75hp, няма катализатор. Нека някой да каже и този Pierburg 2E2 с колко камери е, ще съм му благодарен.


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Сря 17 окт 2007 9:15


Прави сте! :)


Потребителски аватар
monstera
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот monstera » Сря 17 окт 2007 9:16


С 2 камери е.


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Сря 17 окт 2007 13:42


Е щом е с две камери значи най-добре ще е да си сменя тройника с такъв с два въртока, и да взема да я наглася тази кола да върви като хората и да гори като хората.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта