Врътки за газта след изпарителя
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Врътки за газта след изпарителя
Питането ми е кое е по-добре дали с една или с две врътки,колата е 1,8 моно пасат Б3,
- ALiGaToR
- Мнения: 407
- Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Е при мен на тройника ми има една врътка а в плочката влизат два маркуча. Може ли това да означава, че плочката ми е с 1 дифузьор при положение че имам една врътка и два маркуча. Според мен ако е с един дифузьор то трябва да имам само един маркуч който да влиза в плочката.
Въпросът ми е има ли смисъл от този тройник с едната врътка при положение, че не може да се регулира всяка камера на карбуратора по отделно, при положение врътката на изпарителя върши същата работа на тази врътка на тройника, а тя е да намалява общия поток на газта подаваща се към карбуратора. Не е ли по-добре тройника да е с две врътки за да може да се наглася поотделно колко гориво да се подава на всяка камера?
Въпросът ми е има ли смисъл от този тройник с едната врътка при положение, че не може да се регулира всяка камера на карбуратора по отделно, при положение врътката на изпарителя върши същата работа на тази врътка на тройника, а тя е да намалява общия поток на газта подаваща се към карбуратора. Не е ли по-добре тройника да е с две врътки за да може да се наглася поотделно колко гориво да се подава на всяка камера?

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Като за начало ако колата е моноинжекция няма две камери.Ако е карбуратор и е двукамерен тогава плочката задължително е с два дифузьора (за ниски и за високи обороти) и врътките са две (иначе никой не може да ти я центрова като хората).Ако е моноинжекция или еднокамерен карбуратор може също да е с два маркуча не за друго а за да се подава газ от двете страни на дифузьора (по-добро смесване).По повод кранчетата има два модела с по дав маркуча - с едно и с две кранчета.
В единия случай кранчето е едно и след него се разделят двата маркуча (в случая с еднокамерен карбуратор/моноинжекция/ и плочка с два отвора).Тогава крана е само един макар с два маркуча.В В другия случай тройника се разделя още на входа и има по едно кранче за всеки маркуч като единия е за ниските обороти а другия за високите обороти (това вече е за двукамерни карбуратори).
И това е.
В единия случай кранчето е едно и след него се разделят двата маркуча (в случая с еднокамерен карбуратор/моноинжекция/ и плочка с два отвора).Тогава крана е само един макар с два маркуча.В В другия случай тройника се разделя още на входа и има по едно кранче за всеки маркуч като единия е за ниските обороти а другия за високите обороти (това вече е за двукамерни карбуратори).
И това е.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта