Каква газова ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
BHuMaHuE
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Каква газова ?

Мнениеот BHuMaHuE » Сря 09 яну 2008 14:44


Значи моята кола е VW Vento 2.0i (пълна инжекция) - каква газова уредба трябва да се сложи ? Обикновенна или по-специална ?


И другия ми въпрос. След като паля на бензин работи ми малко и превключвам на газ ще ми гори ли повече газ заради студа ?




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 09 яну 2008 14:52


"работи ми малко" е изключително неясно понятие ;)
ако "малко" е времето,за което колата загрява до работна температура отговора на въпроса ти е - не,няма да гори повече газ заради студа ама ще гори тонове бензин.
ако "малко" е колкото да запали и поработи минута-две отговора е - да,ще гори повече заради студа.
Така или иначе докато двигателя не загрее до работна температура има по-ниско КПД т.е. значително по-висок разход на гориво за една и съща работа.Отделно работи и на малко по-високи обороти и по-богата горивна смес за да загрее по-бързо.
Вече дали ще го загряваш на бензин или на газ си е лично твой избор.Хубаво е да палиш първо на бензин защото пали по-лесно а и ако изпарителя е студен (при обикновенна газова уредба говоря) се износва многократно по-бързо (вътре има гумени мембрани).При газовя инжекцион мисля,че важи същото правило.
Иначе по повод обикновенна или ГИ определено е по-добре да си с ГИ - по-малък разход,по-добър вървеж и е по-полезно за двигателя като цяло.Обаче ако не ти се инвестира в ГИ можеш да си сложиш обикновенна и комп-а да се лъже че всичко му е както трябва (в днешно време за тези лъжи има изключително много джаджи и системи макар че рано или късно комп-а се усеща че черното не е бяло и се възпротивява силно на тези гаври с него.Не,че при газовия инжекцион не е така ама е много по-рядко да има издънки).
Успех!


BHuMaHuE
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот BHuMaHuE » Сря 09 яну 2008 14:55


Мерси много за изчерпателния отговор !


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 09 яну 2008 15:09


Е...той не е много изчерпателен ама съм изключително слаб в познанията си за газовия инжекцион като устройство и чаркове.
знам само,че ако ГИ е като хората и е настроен добре разхода в литри на 100км е колкото на бензин (да кажем 10/100) а вървежа е същия или в някои случаи по-добър понеже газта е по-калорична ама обикновенните газови я дозират много неточно и не може да си развие пълноценно качествата.
Чувал съм за ранзи детунации и съм имал случай да ми гръмне колектора на едно Поло както го карах ама там вече колегите дето разбират да кажат причини,начини да се пазим от това ако се случи и как се избягва да се случва.
Успех!


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Сря 09 яну 2008 19:27


Колко километри годишно минаваш (градско/извънградско)?


Потребителски аватар
Rakood
Мнения: 95
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Rakood » Сря 09 яну 2008 21:19


zfa159 написа:знам само,че ако ГИ е като хората и е настроен добре разхода в литри на 100км е колкото на бензин (да кажем 10/100) а вървежа е същия или в някои случаи по-добър понеже газта е по-калорична ама обикновенните газови я дозират много неточно и не може да си развие пълноценно качествата.
Успех!


Не е верно първо с газов инжекцион пак колата гори повече от колкото на бензин (при изправен двигател) но с не повече от 10%. За това по калорична обясни повече що е то по калорична???? не точно така как си го премерил че е така?????? дори и да е така при работа с двигателиа нещата са савсем други така че шанса да подкараш колата да варви повече на газ е малак.
И още бензиновиа компютър е изчислен и настройван само за дадениа модел двигател докасто като сложиш ГИ ти слагаш ниакакав комп наливаш уж софтуер на дадения автомобил и калибрираш ако нестава настрйваш ръчно така че никой нвможе да каче че един двигател ще работи по добре наГаз с ГИ отколкото на бензин.
Но като цяло ГИ е класи напред пред старите уредби и аз препоръчвам всеки които може да си позволи да си го поставя



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 12 госта