Колегите със същия двигател - имате ли проблеми при палене на газ, сега в това време и ппи по-студено, защото моята от около месец не пали сутрин на газ ИЗОБЩО, не се и опитва да припали на газ. Незнам какъв е проблема. Но много ме мъчи това. Паля сутрин на бенз, тръгвам за работа после прехвърлям на газ, тъкмо се стабилизира след някой километър и аз съм вече стигнал до работа. После връщам на бензин щото вечерта няма да запали на газ, и като се прибирам - всичко на ново, прехвърляне и т.н...
Давайте идеи как да оправя паленето на газ сутрин???
Проблем поло с карбуратор и АГУ
-
- Мнения: 2139
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ
Пробвай да цълнеш за секунда червеното копче (принудително подаване на газ се води май) докато въртиш. При мен има много положителен ефект.
- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ
Пробвал съм - не става
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ
колега с вакумна ли си или не,ако не си колкото и даси цъкаш няма да стане,аз съм с ел.ипарител и той няма тази опция,както стария ми изпарител,който беше вакумен,второ и моята кошница след центровката на изпарителя и смяна на карба отказа в това студено врема да подържа обороти,около 300оборота когато е студена,с малко до центровка на карба и изпарителя работата се оправи,като за първо вместо клапата на смукача да затваря и тогава да подава газ,чрез рамото,с помоща на болта на същото рамо,на газта,направих точно обратното,преди да затвори да подаде малко газ,така регулирам оборотите към 700-800,докато загрее,с смукача,без дая давя,без да вдигам разхода,за сега този трик дава своите резултати
- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ
В вакуумен изпарител съм, но имам чувството че ако докато паля подам газ с обогатителя се удавя още повече!
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ
аз затова съм описал,с смукача подавам леко газ без да затварям клапата,затварясе но едва,има лек луфт,аз го използвам като преди това съм завил,докато опре винта на газта,който опира на рамота на смукача,пробвай так и трябва да има ефект.
- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ
колега аз съм с автоматичен смукач.
- aliays
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Shumen Толедо 94г. ABS.1.8.mi
Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ
viewtopic.php?f=6&t=163382
Прочети може да е тук проблема.
Прочети може да е тук проблема.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ
е тове вече е проблем,дано някой друг да успее да помогне,единствения вариант който ми идва е центровка на изпарителя,а може и на карба също,при мен това върши работа и разхода несе вдигина осезателно,в сравнение с преди 20на100,сега е около 9на100 градско
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта