Последствията за карбураторни двигатели с газова уредба
- wili98
 - Щраусолог
 - Мнения: 7566
 - Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
за толкова време около 4 години, и около 80 хиляди на газ..
рядко на бенз..
на 2е3, смело мога да заява, че ХИЧ НЕ МУ ПУКА!
работи така както работеше в началото.
интервенции не са правени на карба..
само на авт. смукач.. щото изпарителя беше вързан там и се запуши корубата..
нов ВУ за 15 кинта... и пак пей сърце....
явно си има и карбуратори и карбуратори.
			
									
										
						рядко на бенз..
на 2е3, смело мога да заява, че ХИЧ НЕ МУ ПУКА!
работи така както работеше в началото.
интервенции не са правени на карба..
само на авт. смукач.. щото изпарителя беше вързан там и се запуши корубата..
нов ВУ за 15 кинта... и пак пей сърце....
явно си има и карбуратори и карбуратори.
- 
				psstv18rp
 - Мнения: 1282
 - Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Добре де, какви "страшни" последствия трябва да има за двигателя при каране на газ на "студен" двигател? Паленето на газ си има и предимства, например газта не кондензира и не мие маслото.  
 
Е, ако е толкова студено че да замръзне изпарителя, ясно, ама иначе какъв е проблема?
А за карбуратора - ако е простичкък карбуратор (приемерно ЛАДА/Москвич) - няма сериозни проблеми защото лесно се разглабя, почиства и настройва. Но за по-модерните карбуратори не е така.
Бензина не е чист, в карбуратора остават утайки които ако дълго се кара само на газ така се спичат че не могат вече да се разтворят от бензина. А механичното почистване не винаги е възможно по конструктивни причини.
			
									
										
						Е, ако е толкова студено че да замръзне изпарителя, ясно, ама иначе какъв е проблема?
А за карбуратора - ако е простичкък карбуратор (приемерно ЛАДА/Москвич) - няма сериозни проблеми защото лесно се разглабя, почиства и настройва. Но за по-модерните карбуратори не е така.
Бензина не е чист, в карбуратора остават утайки които ако дълго се кара само на газ така се спичат че не могат вече да се разтворят от бензина. А механичното почистване не винаги е възможно по конструктивни причини.
- annunaki
 - Мнения: 33
 - Регистриран на: Пет 12 май 2006 15:25
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Пловдив
 - Контакти:
 
Snejoky написа:От каране само на газ сега като мина на бензин на малки обороти не работи,на средни се дави и прекъсва,трудно се форсира,работи само на много високи обороти.Карбуратора иска доктор и се чудя къде да я карам на лечение.
и аз имам точно същият проблем , колега ако го оправиш кажи как и къде!
- annunaki
 - Мнения: 33
 - Регистриран на: Пет 12 май 2006 15:25
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Пловдив
 - Контакти:
 
Re: Последствията за карбураторни двигатели с газова уредба
vit_autosofia написа:Какви са последствията за карбуратора,ако колата се кара само на газ?
mod edit: DragoCL
преместих темата в автогазови уредби
и промених малко заглавието
Аз лично от опит разбрах, че от газта на карба нищо не може да му стане. Прецакват се филтрите преди карба. Изсъхват и после като вкараш бензин след няколко месец и става вътре каша! Жиглиорите не ми се бяха запушили и даже си мисля , че трябва да има много големи боклуци за да се запуши жиглиор.
- The_Machine
 - Мнения: 3558
 - Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Слухове , митове и градски легенди...  
 
Моля някой от много претендиращите колеги да се обоснове технически какво ще му стане на двигателя ,като се пали на газ ,по-лошо от това да се пали на бензин? И ако замръзне изпарителя голям праз - отваряте въздушния филтър , оставяте колата за 10-15 мин и после си палите... ебати проблема , няма що...последствия за мотора - никакви
			
									
										
						Моля някой от много претендиращите колеги да се обоснове технически какво ще му стане на двигателя ,като се пали на газ ,по-лошо от това да се пали на бензин? И ако замръзне изпарителя голям праз - отваряте въздушния филтър , оставяте колата за 10-15 мин и после си палите... ебати проблема , няма що...последствия за мотора - никакви
- B_O_S_S_S
 - Мнения: 741
 - Регистриран на: Пет 24 фев 2006 0:08
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
wili98 написа:за толкова време около 4 години, и около 80 хиляди на газ..
рядко на бенз..
на 2е3, смело мога да заява, че ХИЧ НЕ МУ ПУКА!
работи така както работеше в началото.
интервенции не са правени на карба..
само на авт. смукач.. щото изпарителя беше вързан там и се запуши корубата..
нов ВУ за 15 кинта... и пак пей сърце....
явно си има и карбуратори и карбуратори.
абсолютно съм съгласен още повече че аз съм с механична бенз помпа и .. ако ще и на киросин да карам бенза ми пак си върти през всякакъв вид филтри и щуротийки зора е просто че трябва да има някои ли тър бенз в резервоара иначе до сега ... като изключим замръза който е нормален за всеки изпарител (който няма ел подгряване защото сега взеха и такива да се появяват) си е напълно нормално ... проблеми за ДВГ-то няма това че на някой му се е прецакал двигателя или карба ... не означава че е точно от газта единствената разлика между газта (ако е качествена каквато тук в БГ НЯМА) и бенза е че газта е с по-високо октаново число 105-108 че даже и 110 а бенза .... уж хубавия бенз е 100
- 
				mitew_1962
 - Мнения: 3
 - Регистриран на: Пон 29 яну 2007 19:55
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Стражица
 
- 
				qnis3
 - Мнения: 328
 - Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Пазарджик
 
meha написа:The_Machine написа:последствия за мотора - никакви
Напълно съгкласен![]()
Ако всичко е както трябва,имам вредвид палиш на бенз и гасиш на бенз(за през ноща)а през останалото време караш само на газ,НЯМА никакви минуси за мотора
Даже има и плюсове двигателя на газ се износва от 1.5 до 2 пъти по малко от на бензин. Ако някой има претенций може и да по спорим.
- lozan67
 - Мнения: 734
 - Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
газ
Че двг се износва по-малко се убедих от Москвето 320000 до основен ремонт, от които 280000 на газ, но като отворих двг смукатела на маслената помпа беше под 5 см утайки . Маслото се сменяше на всеки 8000 км и карах само с Мотул и ЕЛФ. Челата на буталата бяха все едно съм ги сложил вчера ,ма тия черни утайки много ме разочароваха.  Правил съм му няколко пъти промивки, но все нищо не изтичаше и бях спокоен.И досега никой не ми е дал разумно обяснение. Иначе Голфа вечер се гаси на бензи и сутрин се пали на него след работа същата процедура 23000 никви грижи. Ма при всяко превключване на газ помня ония черни утайки, ма евтинийка каде да бегаме с тия заплати. 
  
			
									
										
						
Re: газ
как се пали на газ при -10 ?
казаха ми да лисна хладка вода върху изпарителя и след това нямало начин да незапали, какво ще кажете за тоя метод?
			
									
										
						казаха ми да лисна хладка вода върху изпарителя и след това нямало начин да незапали, какво ще кажете за тоя метод?
- lozan67
 - Мнения: 734
 - Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
ji
Ще палиш няма проблеми. По често ще сменяш мембрани на изпарителя.
			
									
										
						- 
				red rider
 - Мнения: 1456
 - Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
 - Автомобил: virgine blue B3
 - Двигател:
 - Местоположение: ruse
 
Направо си казвайте последствията по карбураторите .....
за почти 60 000 км на газ съм дал пари за няколко настрйки след смяна на въздушен и маслен филтър защото със новия въздушен филтър не държи обороти.но това се отнася значи само за газовата . А на карбуратора ми се прецака едно нещо което не разбрах точно как се казва май е икономайзер намира се отляво и вътре има някаква мембранка която се беше пробила или спекла каквото там е:).И голфа гореше 15 бензин и работеше като запорожец . Не съм я сменял защото в магазина ми казаха една цена
  95 лв и някакви ст майстора ми я изолира и опс пак ми бачка карба 
 
			
									
										
						за почти 60 000 км на газ съм дал пари за няколко настрйки след смяна на въздушен и маслен филтър защото със новия въздушен филтър не държи обороти.но това се отнася значи само за газовата . А на карбуратора ми се прецака едно нещо което не разбрах точно как се казва май е икономайзер намира се отляво и вътре има някаква мембранка която се беше пробила или спекла каквото там е:).И голфа гореше 15 бензин и работеше като запорожец . Не съм я сменял защото в магазина ми казаха една цена
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта