Последствията за карбураторни двигатели с газова уредба

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Чет 02 ное 2006 15:45


Ми аз карам на газ от март до сега като почти не съм пипвал бензина...верно беше се спекъл малко карба ама го напръсках с един спрей и сега е пушка (като позагрее малко де :lol: )




Потребителски аватар
g_velev
Мнения: 109
Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот g_velev » Пет 03 ное 2006 11:27


Ами аз съм написал, че когато е на студа колата задължително трябва да се пали на бензин! Така се запазва изпарителя, а и при ниски температури при палене на газ тя е течна и не е добре за двигателя!

Аз паля зимата на газ защото гаража ми е топъл и колата дефакто не е на минусови температури!


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 03 ное 2006 12:18


за толкова време около 4 години, и около 80 хиляди на газ..
рядко на бенз..
на 2е3, смело мога да заява, че ХИЧ НЕ МУ ПУКА!
работи така както работеше в началото.
интервенции не са правени на карба..
само на авт. смукач.. щото изпарителя беше вързан там и се запуши корубата..
нов ВУ за 15 кинта... и пак пей сърце....

явно си има и карбуратори и карбуратори.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 14 ное 2006 16:13


Добре де, какви "страшни" последствия трябва да има за двигателя при каране на газ на "студен" двигател? Паленето на газ си има и предимства, например газта не кондензира и не мие маслото. :lol:
Е, ако е толкова студено че да замръзне изпарителя, ясно, ама иначе какъв е проблема?

А за карбуратора - ако е простичкък карбуратор (приемерно ЛАДА/Москвич) - няма сериозни проблеми защото лесно се разглабя, почиства и настройва. Но за по-модерните карбуратори не е така.
Бензина не е чист, в карбуратора остават утайки които ако дълго се кара само на газ така се спичат че не могат вече да се разтворят от бензина. А механичното почистване не винаги е възможно по конструктивни причини.


Потребителски аватар
annunaki
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 12 май 2006 15:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот annunaki » Съб 09 дек 2006 9:47


Snejoky написа:От каране само на газ сега като мина на бензин на малки обороти не работи,на средни се дави и прекъсва,трудно се форсира,работи само на много високи обороти.Карбуратора иска доктор и се чудя къде да я карам на лечение.


и аз имам точно същият проблем , колега ако го оправиш кажи как и къде!


Потребителски аватар
annunaki
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 12 май 2006 15:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Последствията за карбураторни двигатели с газова уредба

Мнениеот annunaki » Чет 11 яну 2007 9:54


vit_autosofia написа:Какви са последствията за карбуратора,ако колата се кара само на газ? :arrow:
mod edit: DragoCL
преместих темата в автогазови уредби
и промених малко заглавието


Аз лично от опит разбрах, че от газта на карба нищо не може да му стане. Прецакват се филтрите преди карба. Изсъхват и после като вкараш бензин след няколко месец и става вътре каша! Жиглиорите не ми се бяха запушили и даже си мисля , че трябва да има много големи боклуци за да се запуши жиглиор.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 13 яну 2007 20:25


Слухове , митове и градски легенди... 8)
Моля някой от много претендиращите колеги да се обоснове технически какво ще му стане на двигателя ,като се пали на газ ,по-лошо от това да се пали на бензин? И ако замръзне изпарителя голям праз - отваряте въздушния филтър , оставяте колата за 10-15 мин и после си палите... ебати проблема , няма що...последствия за мотора - никакви :D


Потребителски аватар
B_O_S_S_S
Мнения: 741
Регистриран на: Пет 24 фев 2006 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот B_O_S_S_S » Чет 18 яну 2007 7:32


wili98 написа:за толкова време около 4 години, и около 80 хиляди на газ..
рядко на бенз..
на 2е3, смело мога да заява, че ХИЧ НЕ МУ ПУКА!
работи така както работеше в началото.
интервенции не са правени на карба..
само на авт. смукач.. щото изпарителя беше вързан там и се запуши корубата..
нов ВУ за 15 кинта... и пак пей сърце....

явно си има и карбуратори и карбуратори.


абсолютно съм съгласен още повече че аз съм с механична бенз помпа и .. ако ще и на киросин да карам бенза ми пак си върти през всякакъв вид филтри и щуротийки зора е просто че трябва да има някои ли тър бенз в резервоара иначе до сега ... като изключим замръза който е нормален за всеки изпарител (който няма ел подгряване защото сега взеха и такива да се появяват) си е напълно нормално ... проблеми за ДВГ-то няма това че на някой му се е прецакал двигателя или карба ... не означава че е точно от газта единствената разлика между газта (ако е качествена каквато тук в БГ НЯМА) и бенза е че газта е с по-високо октаново число 105-108 че даже и 110 а бенза .... уж хубавия бенз е 100


mitew_1962
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стражица

Мнениеот mitew_1962 » Чет 01 фев 2007 20:40


напълно съм съгласен с тебе B_O_S_S_S голфето ми е същото като твоето.2 години карах само на газ но накрая ми се скапа мембраната на изпарителя/марини/.налях бенз .да ама не помпата се разсъхнала бая зор видях докато я подкарам


meha
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 13 яну 2006 23:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meha » Съб 17 фев 2007 0:20


The_Machine написа:последствия за мотора - никакви :D


Напълно съгкласен :!:
Ако всичко е както трябва,имам вредвид палиш на бенз и гасиш на бенз(за през ноща)а през останалото време караш само на газ,НЯМА никакви минуси за мотора :!:


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Съб 17 фев 2007 0:25


meha написа:
The_Machine написа:последствия за мотора - никакви :D


Напълно съгкласен :!:
Ако всичко е както трябва,имам вредвид палиш на бенз и гасиш на бенз(за през ноща)а през останалото време караш само на газ,НЯМА никакви минуси за мотора :!:

Даже има и плюсове двигателя на газ се износва от 1.5 до 2 пъти по малко от на бензин. Ако някой има претенций може и да по спорим.


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

газ

Мнениеот lozan67 » Съб 10 мар 2007 23:05


Че двг се износва по-малко се убедих от Москвето 320000 до основен ремонт, от които 280000 на газ, но като отворих двг смукатела на маслената помпа беше под 5 см утайки . Маслото се сменяше на всеки 8000 км и карах само с Мотул и ЕЛФ. Челата на буталата бяха все едно съм ги сложил вчера ,ма тия черни утайки много ме разочароваха. Правил съм му няколко пъти промивки, но все нищо не изтичаше и бях спокоен.И досега никой не ми е дал разумно обяснение. Иначе Голфа вечер се гаси на бензи и сутрин се пали на него след работа същата процедура 23000 никви грижи. Ма при всяко превключване на газ помня ония черни утайки, ма евтинийка каде да бегаме с тия заплати. :lol: :drive


Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: газ

Мнениеот sa6o46 » Съб 19 яну 2008 21:49


как се пали на газ при -10 ?

казаха ми да лисна хладка вода върху изпарителя и след това нямало начин да незапали, какво ще кажете за тоя метод?


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ji

Мнениеот lozan67 » Нед 20 яну 2008 8:53


Ще палиш няма проблеми. По често ще сменяш мембрани на изпарителя.


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Мнениеот red rider » Нед 20 яну 2008 9:07


Направо си казвайте последствията по карбураторите .....
за почти 60 000 км на газ съм дал пари за няколко настрйки след смяна на въздушен и маслен филтър защото със новия въздушен филтър не държи обороти.но това се отнася значи само за газовата . А на карбуратора ми се прецака едно нещо което не разбрах точно как се казва май е икономайзер намира се отляво и вътре има някаква мембранка която се беше пробила или спекла каквото там е:).И голфа гореше 15 бензин и работеше като запорожец . Не съм я сменял защото в магазина ми казаха една цена :shock 95 лв и някакви ст майстора ми я изолира и опс пак ми бачка карба
:twisted:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта