eurogas написа:Сгреших ватовете с амперите....ужас, мисля да опитам с около 80 ампера при 14 волта....някъде към 1100 вата, не е много, но аз неискам кой знае какво да се случи, ще се радвам ако джипката на жената която е 3000 V6 и харчи 20 литра газ, през зимните месеци преминава малко по-рано на газ, нищо повече не очаквам...
Би трябвало да си наясно колко ампера е генератора първо. Като минимум да е поне 120А и нагоре, щото нали знаеш, че жената ще нащтрака всичко де що свети по колата, а и зимата се стъмнява рано, да не се получи пререгрузка на генератора,и падане на напрежението, той движока е голям, и не би трябвало да го усеща много много, но все пак зависи с какъв генератор е обзаведен, и колко неща светят едновременно. Успех, и чакаме снимки и резултати. Аз мисля първо да прибарам оная джавка от рендетата, пък тогава ще действам. Иначе братушките в руския пасатовски форум са присаждали някакъв тройник в блока, от дизелов пасат на бензинов, с подгряващите свещи и тн. И цялата галимация с релетата. И казват, че по-бързо загрявал и по-бързо минавал на газ, и парното и то започвало да грее по-рано...
Колкото до скапване на мукулуматора, ако той е в добра кондиция, и генератора е доволно як, не би трябвало да има проблеми. 80А обаче ми се виждат множко, аз бих пробвал като за начало с 30-40А, просто да се види какъв ще е ефектът, и да се прецени какво би трябвало да стане при 80А, и има ли смисъл. Освен това ще се подгрява само изпарителя, не целия движок. И търсения ефект е именно върху по-ранното и устойчиво превключване на газ. При мен на студен старт зимата при -10 да речем, трябва да измина почти 10-на км. на дълъг път,докато премине на газ, и разходът на зебин е
