Голф 3 прекъсва между 900-2000 оборота на газ! ПОЧТИ РЕШЕН
-
Dushan
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 3 прекъсва между 900-2000 оборота на газ !!!
След симптома с натискането на педала - има ли промяна във звука на двигателя и/или във вървежа? Ако да един или няколко от кабелите към свещите е за смяна. И да не хвърля изскри, пак симптома е за кабел.
- deadshark
- Мнения: 289
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 прекъсва между 900-2000 оборота на газ !!!
Ами не съм я подкарвал, ама в звука на двигателя няма разлика, знам как е когато работи на 3 цилиндъра.
Интересно е, че само при рязко натискане на газ го прави и то пак до към 1400 оборота, може ли да е нещо с обогатяването на сместа?
Защото си мисля, че това не може да се получи ей така изведнъж, а по колата за този период не съм пипал нищо друго освен кабелите за музика...
Интересно е, че само при рязко натискане на газ го прави и то пак до към 1400 оборота, може ли да е нещо с обогатяването на сместа?
Защото си мисля, че това не може да се получи ей така изведнъж, а по колата за този период не съм пипал нищо друго освен кабелите за музика...
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 прекъсва между 900-2000 оборота на газ !!!
Отвии за преглед една свещ.
За добра работа на газ всичко трябва да ти отлично по запалителната система.
За добра работа на газ всичко трябва да ти отлично по запалителната система.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Голф 3 прекъсва между 900-2000 оборота на газ !!!
Отвий по-добре всичките свещи, и им провери разстоянията. Може само една от тях да е с различен цвят и да те на сочи кой кабел да смениш...
Аз нарочно сложих едно електродни свещи, и по-добре работи и на газ и на зебин.
Аз нарочно сложих едно електродни свещи, и по-добре работи и на газ и на зебин.
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 прекъсва между 900-2000 оборота на газ !!!
KingoftheROAD написа:
Аз нарочно сложих едно електродни свещи, и по-добре работи и на газ и на зебин.
Забрави да споделиш, че старите ти бяха за изхвърляне нали така? Щото е нормално х-електродна свещ НОВА да работи по-добре от х-електродна свещ СТАРА

- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Голф 3 прекъсва между 900-2000 оборота на газ !!!
Така е колега, старите три електродни NGK си бяха по каталог, и с тях си дойдох от Германия.Централния им електрод беше станал триъгълен. Пробвах едни бриск силвър за газ, но изкараха 5-6 000км. нормално и нещо се скапаха. Почна да прекъсва и придръпва. Смених ги с Бош не е лош, едно електродни със същите ТТД по каталог. И според мен има по-добър ефект от три електродните. Разстоянието го направих 0,7мм.
- deadshark
- Мнения: 289
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 прекъсва между 900-2000 оборота на газ !!!
Свещите са триелектродни и изглеждат наред, свалях ги и ги почистих и пак... При плавно подаване на газ проблем няма, при рязко натискане прекъсва, придърпва, все едно се дави...
На бензин си работи :)
На бензин си работи :)
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 прекъсва между 900-2000 оборота на газ !!!
Възможно е сместа да е малко богата или бедна щом при пълна газ се замисля/прекъсва/забива муцуната. Направи следното:
Искам да направя важното уточнение, че това упътване важи ако всичко по тоците е ОК, както и по вакуумните пътища и херметичността на всмукателния колектор.
1. Запали колата и покарай докато загрее може и по пътя за тестовете. Хвани някой хубав участък с малък трафик и дълги прави за пробите.
2. Слез и стегни тройника с половин оборот примерно. Тествай на пълна газ - ако проблемът видимо се задълбочи, значи не си в правилна посока - виж точка 4.
3. Ако се пооправи положението със затягане - сега затегни още четвърт оборот от тройника. Ако положението отива пак към зле - намираш средата между двете положения - това последното и това, преди да започнеш пробите със стягането на тройника. Златната среда, към която се стремиш е между двете.
4. Сега отвий тоя половин оборот, който стегна преди малко и отвий още половин. Ако положението видимо се подобри с пълната газ, значи колата ти е била леко скопена. Отвий още четвърт и тествай пак - ако има още по-добър вървеж = отвиваш още четвърт, докато усетиш, че вече няма това ускорение. Тогава вече оставяш там, където колата се изстрелва най-добре.
Малко объркано ти го обясних. Надявам се си разбрал - става само с проби с каране, отвиване/завиване, пак проби и така докато се получи. След тия неща е хубаво да докоригираш с винта на изпарителя - в общия случай важи - когато стягаме тройника отвиваме тоя на изпарителя и обратно.
Искам да направя важното уточнение, че това упътване важи ако всичко по тоците е ОК, както и по вакуумните пътища и херметичността на всмукателния колектор.
1. Запали колата и покарай докато загрее може и по пътя за тестовете. Хвани някой хубав участък с малък трафик и дълги прави за пробите.
2. Слез и стегни тройника с половин оборот примерно. Тествай на пълна газ - ако проблемът видимо се задълбочи, значи не си в правилна посока - виж точка 4.
3. Ако се пооправи положението със затягане - сега затегни още четвърт оборот от тройника. Ако положението отива пак към зле - намираш средата между двете положения - това последното и това, преди да започнеш пробите със стягането на тройника. Златната среда, към която се стремиш е между двете.
4. Сега отвий тоя половин оборот, който стегна преди малко и отвий още половин. Ако положението видимо се подобри с пълната газ, значи колата ти е била леко скопена. Отвий още четвърт и тествай пак - ако има още по-добър вървеж = отвиваш още четвърт, докато усетиш, че вече няма това ускорение. Тогава вече оставяш там, където колата се изстрелва най-добре.
Малко объркано ти го обясних. Надявам се си разбрал - става само с проби с каране, отвиване/завиване, пак проби и така докато се получи. След тия неща е хубаво да докоригираш с винта на изпарителя - в общия случай важи - когато стягаме тройника отвиваме тоя на изпарителя и обратно.

Последна промяна от stefan4o на Съб 22 юни 2013 19:02, променено общо 1 път.
-
desert_fox
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 прекъсва между 900-2000 оборота на газ !!!
Няма да е излишно да провериш за конденз в дистрибуторната капачка :)
- deadshark
- Мнения: 289
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 прекъсва между 900-2000 оборота на газ !!!
Капачката също съм я гледал и забърсал 

-
Dushan
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 3 прекъсва между 900-2000 оборота на газ !!!
И все пак не сподели дали пробва с по бедна/богата смес...
- deadshark
- Мнения: 289
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 прекъсва между 900-2000 оборота на газ !!!
Не съм още, утре това ще ми е първата задача за деня !!
Re: Голф 3 прекъсва между 900-2000 оборота на газ !!!
Имах идентичен проблем - на ниски обороти придърпва и гърми на газ. Проблема се оказа във високоволтовите кабели - боклуци "ТЕСЛА" на 1 год. Смених ги и всичко заспа.
Последна промяна от 2000bg на Нед 23 юни 2013 19:39, променено общо 1 път.
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Голф 3 прекъсва между 900-2000 оборота на газ !!!
Тия Тесл-и ... никога повече. На около година и край ... инъче намирисва на електрически проблем. Bai Sandio праилно е казал, че на газ запалването трябва да е перфектно.
- deadshark
- Мнения: 289
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 прекъсва между 900-2000 оборота на газ !!!
А нещо от вакуумите ?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта