Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

Мнениеот freestyler911 » Чет 20 юни 2013 21:07


ами, ако се окаже че трябват други имам наблизо магазин за газови уретби (предлагаха Тамона да си купя пак за 630 лв. ... е отказах ...)

Мисля че са 19 , че събрах кашона и ме мързи пак да ровя сега, ще си каже ... в събота ....




Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

Мнениеот KingoftheROAD » Чет 20 юни 2013 22:16


Ако имаш маслен радиатор, преди масления филтър, вържи изпарителя последователно след него, без тройници. :exclaim


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

Мнениеот freestyler911 » Чет 20 юни 2013 22:28


Нямам , иначе благодаря за съвета. Би ли споделил ефекта и ползите. Аз съм леко скептичен към връзване на нещо допълнително от датчик на маслените пътища.... по ред причини ...


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

Мнениеот Bai Sando » Чет 20 юни 2013 22:32


За съжаление тия мотори нямат.На 1.6 голф 4 има и аз от там ловя водата.
Не че не може и на неговото поло да прекъсне само единия маркуч и последователно да върже изпарителя.
Въпрос на предпочитание,аз лично на моя голф съм с последователно свързване,понеже зимата парното ми се струва по-слабо ако е с тетки(моя си прищявка).


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

Мнениеот KingoftheROAD » Чет 20 юни 2013 23:41


freestyler911 написа:Нямам , иначе благодаря за съвета. Би ли споделил ефекта и ползите. Аз съм леко скептичен към връзване на нещо допълнително от датчик на маслените пътища.... по ред причини ...

:arrow http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=3740513#p3740513

за датчика и маслените пътища нещо не разбрах...


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

Мнениеот freestyler911 » Пет 21 юни 2013 6:45


Имам предвид че по маслените пътища , бих сложил единствено допълнителен датчик ако има нужда, но да разклонявам и да слагам нещо което ще има ефект върху дебит/налягане не. Там нещата макар и презапасени, на стара кола не бих рискувал ...


Относно тетките, полото може да те разтопи зимата. Ще огледам как ще е , но и двата варианта стават. Което ми се види по практично и удобно.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

Мнениеот KingoftheROAD » Пет 21 юни 2013 8:19


Нямам предвид маслото да минава през изпарителя. Погледни схемичката по линка. Предполагам, че си го виждал масления радиатор - един алуминиев куб, около 10х10х10см, стои точно преди масления филтър, и антифриза излиза от блока, минава през масления радиатор, и оттам излиза и отива в тръба към водната помпа. Поне при мен е така. Изпарителя много хитро може да се върже последователно на този маслен радиатор, без тройници, само маркучите се сменят. И това не променя работата на парното въобще. Там съм описал какъв беше ефектът при мен, при равни други условия...

Последна промяна от KingoftheROAD на Пет 21 юни 2013 13:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

Мнениеот freestyler911 » Пет 21 юни 2013 9:03


Да, прочетох, аз не съм разбрал какво ми казваш. Идеята е много добра, и ефекта е безспорен, само дето нямам такъв радиатор ...


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

Мнениеот KingoftheROAD » Пет 21 юни 2013 13:44


А водно подгряване на колектора или дросела имаш ли? Не съм наясно с AEX мотора, за това така питам. По възможност избягвай връзване паралелно на парното.


jijane
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
Автомобил: Караше Honda Civic
Двигател: D14Z4 1998
Местоположение: Пловдив

Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

Мнениеот jijane » Пет 21 юни 2013 15:43


Полото нема подгряване на колектори, дросели, маслени радиатори и т.н. Има само парно и това е. Праскай паралелно на парното, все пак парното на полото може да те свари зимата. Моето бившето Поло е с ГИ и е паралелно на парното и тази зима нямаше никакви проблеми с отоплението. ГИ-то е Фобос2 и си е лоу кост ГИ от където и да го погледнеш, изработката си му е като за цената му. Проблеми с монтажа едва ли ще имаш, разход градско около 10-11.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

Мнениеот freestyler911 » Пет 21 юни 2013 20:06


KingoftheROAD написа:А водно подгряване на колектора или дросела имаш ли? Не съм наясно с AEX мотора, за това така питам. По възможност избягвай връзване паралелно на парното.


Варианта е или на парното паралелно или на маркуча излизащ от разширителния съд. На разширителния мисля че зимата по-бавно ще стопля. Ще го слагам на парното.

Другото е къде да навра изпарителя. Ще го смятам утре и ще го сложа. Живот и здраве утре вечер ще има снимки в изобилие.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

Мнениеот Bai Sando » Пет 21 юни 2013 20:24


Не го връзвай на раз.съд,че ще има да си караш на бензин докато загрее ...
Иначе изпарителя най лесно става като свалиш тавата с възд.филтър ще видиш два болта за ключ 13 близо до маркучите на парното са (на самия кош).Пускаш си планката възможно най-долу и ловиш изпарителя заедно с нея на този болт.
Хем маркучите ще ти дойдат близко и по-къси.Само премери дали не опира въздушния филтър в изпарителя,че идва близко до него.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

Мнениеот freestyler911 » Пет 21 юни 2013 20:51


ОК, така ще го натъкмя. А компютъра до този на колата ли да го сложа или има по добра идея?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

Мнениеот Bai Sando » Пет 21 юни 2013 21:52


Оооо там не знам дали ще се събере,а и буксата за диагностика на инжекциона е къса.
Има място под казанчето за водата на вътре по щофьорския праг.Утре като почнеш ще видиш най-добре :th_up


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX

Мнениеот freestyler911 » Съб 22 юни 2013 7:49


И аз така го прецених. Сега започвам, довечера ще има снимки ;)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта