Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX
ами, ако се окаже че трябват други имам наблизо магазин за газови уретби (предлагаха Тамона да си купя пак за 630 лв. ... е отказах ...)
Мисля че са 19 , че събрах кашона и ме мързи пак да ровя сега, ще си каже ... в събота ....
Мисля че са 19 , че събрах кашона и ме мързи пак да ровя сега, ще си каже ... в събота ....
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX
Ако имаш маслен радиатор, преди масления филтър, вържи изпарителя последователно след него, без тройници. 

- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX
Нямам , иначе благодаря за съвета. Би ли споделил ефекта и ползите. Аз съм леко скептичен към връзване на нещо допълнително от датчик на маслените пътища.... по ред причини ...
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX
За съжаление тия мотори нямат.На 1.6 голф 4 има и аз от там ловя водата.
Не че не може и на неговото поло да прекъсне само единия маркуч и последователно да върже изпарителя.
Въпрос на предпочитание,аз лично на моя голф съм с последователно свързване,понеже зимата парното ми се струва по-слабо ако е с тетки(моя си прищявка).
Не че не може и на неговото поло да прекъсне само единия маркуч и последователно да върже изпарителя.
Въпрос на предпочитание,аз лично на моя голф съм с последователно свързване,понеже зимата парното ми се струва по-слабо ако е с тетки(моя си прищявка).
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX
freestyler911 написа:Нямам , иначе благодаря за съвета. Би ли споделил ефекта и ползите. Аз съм леко скептичен към връзване на нещо допълнително от датчик на маслените пътища.... по ред причини ...

за датчика и маслените пътища нещо не разбрах...
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX
Имам предвид че по маслените пътища , бих сложил единствено допълнителен датчик ако има нужда, но да разклонявам и да слагам нещо което ще има ефект върху дебит/налягане не. Там нещата макар и презапасени, на стара кола не бих рискувал ...
Относно тетките, полото може да те разтопи зимата. Ще огледам как ще е , но и двата варианта стават. Което ми се види по практично и удобно.
Относно тетките, полото може да те разтопи зимата. Ще огледам как ще е , но и двата варианта стават. Което ми се види по практично и удобно.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX
Нямам предвид маслото да минава през изпарителя. Погледни схемичката по линка. Предполагам, че си го виждал масления радиатор - един алуминиев куб, около 10х10х10см, стои точно преди масления филтър, и антифриза излиза от блока, минава през масления радиатор, и оттам излиза и отива в тръба към водната помпа. Поне при мен е така. Изпарителя много хитро може да се върже последователно на този маслен радиатор, без тройници, само маркучите се сменят. И това не променя работата на парното въобще. Там съм описал какъв беше ефектът при мен, при равни други условия...
Последна промяна от KingoftheROAD на Пет 21 юни 2013 13:45, променено общо 1 път.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX
Да, прочетох, аз не съм разбрал какво ми казваш. Идеята е много добра, и ефекта е безспорен, само дето нямам такъв радиатор ...
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX
А водно подгряване на колектора или дросела имаш ли? Не съм наясно с AEX мотора, за това така питам. По възможност избягвай връзване паралелно на парното.
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX
Полото нема подгряване на колектори, дросели, маслени радиатори и т.н. Има само парно и това е. Праскай паралелно на парното, все пак парното на полото може да те свари зимата. Моето бившето Поло е с ГИ и е паралелно на парното и тази зима нямаше никакви проблеми с отоплението. ГИ-то е Фобос2 и си е лоу кост ГИ от където и да го погледнеш, изработката си му е като за цената му. Проблеми с монтажа едва ли ще имаш, разход градско около 10-11.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX
KingoftheROAD написа:А водно подгряване на колектора или дросела имаш ли? Не съм наясно с AEX мотора, за това така питам. По възможност избягвай връзване паралелно на парното.
Варианта е или на парното паралелно или на маркуча излизащ от разширителния съд. На разширителния мисля че зимата по-бавно ще стопля. Ще го слагам на парното.
Другото е къде да навра изпарителя. Ще го смятам утре и ще го сложа. Живот и здраве утре вечер ще има снимки в изобилие.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX
Не го връзвай на раз.съд,че ще има да си караш на бензин докато загрее ...
Иначе изпарителя най лесно става като свалиш тавата с възд.филтър ще видиш два болта за ключ 13 близо до маркучите на парното са (на самия кош).Пускаш си планката възможно най-долу и ловиш изпарителя заедно с нея на този болт.
Хем маркучите ще ти дойдат близко и по-къси.Само премери дали не опира въздушния филтър в изпарителя,че идва близко до него.
Иначе изпарителя най лесно става като свалиш тавата с възд.филтър ще видиш два болта за ключ 13 близо до маркучите на парното са (на самия кош).Пускаш си планката възможно най-долу и ловиш изпарителя заедно с нея на този болт.
Хем маркучите ще ти дойдат близко и по-къси.Само премери дали не опира въздушния филтър в изпарителя,че идва близко до него.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX
ОК, така ще го натъкмя. А компютъра до този на колата ли да го сложа или има по добра идея?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX
Оооо там не знам дали ще се събере,а и буксата за диагностика на инжекциона е къса.
Има място под казанчето за водата на вътре по щофьорския праг.Утре като почнеш ще видиш най-добре
Има място под казанчето за водата на вътре по щофьорския праг.Утре като почнеш ще видиш най-добре

- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Избор на марка газов инжекцион 6N 96'' AEX
И аз така го прецених. Сега започвам, довечера ще има снимки ;)
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта