Това с ограничаването на въздуха го забрави...щом гониш пъргавина,а не икономия.
По въпроса на темата-можеш да минеш към ламбда контрол,аз бях тръгнал по този път но се разубедих.Писах тогава какви пари излиза,не помня точно но може би към 200лв.Само че ще ти излезе по-скъпо от към поддръжка.При ламбда контрола трябва да ти работи ламбда сондата и се превръща в консуматив,понеже газта бързо я скапва.Разхода дали ще падне е под въпрос.
Както е казал колегата,при обикновена газова се търси златната среда.Принципно настройка като се прави на празен ход се гони леко бедна смес.
Що се отнася до центровката-предварението си го даваш сам/ако можеш/ с много проби.Никой не може да ти го докара на машина точно това,което е оптимално за твоята кола,а тук е основния фактор за пъргавина.Следва разбира се и оптимално регулиране на изпаритела..
И на финала да кажа,че каквото и да правиш като на бензин точно няма да стане.А монтиране на ТАП при мономотроник за мен е излишно.
пп.Не е нормално да се сменят мембрани всяка година.Моя първи изпарител не бе отварян 6 години,после още 2 станаха а филтърчето на клапана ми е оригиналното.
Въпрос относно газово голф 3 1.8
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Въпрос относно газово голф 3 1.8
Iezekil, за въздуха не може да се заключи еднозначно.Ако му идва в повече на дедното гориво, като се ограничи със същото гориво ще върви повече.Просто трябва да се погледне конкретната кола какъв и е проблема.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Въпрос относно газово голф 3 1.8
Според мен няма да върви повече,а ще се дави.Както сам си отбелязал,за изгарянето на единица обем гориво е нужно единица обем въздух.При увеличаване на едното се увеличава и другото.На този принцип ти работи дросела,за това са измислени и турбота и компресори,нали.При намаляне на едното пък се намаля другото-та може да ограничи въздуха наистина,но ще трябва да намали и газта.Така ще падне разхода наистина още,но колегата търси динамика.Плюс всичко това на бензин ще бере ядове във високите обороти,говорим за моно мотроник.Без да се обиждаш ,колега,ама тая теория нещо куца.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта