Въпрос относно газово голф 3 1.8

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Въпрос относно газово голф 3 1.8

Мнениеот Iezekil » Чет 10 окт 2013 7:36


Това с ограничаването на въздуха го забрави...щом гониш пъргавина,а не икономия.
По въпроса на темата-можеш да минеш към ламбда контрол,аз бях тръгнал по този път но се разубедих.Писах тогава какви пари излиза,не помня точно но може би към 200лв.Само че ще ти излезе по-скъпо от към поддръжка.При ламбда контрола трябва да ти работи ламбда сондата и се превръща в консуматив,понеже газта бързо я скапва.Разхода дали ще падне е под въпрос.
Както е казал колегата,при обикновена газова се търси златната среда.Принципно настройка като се прави на празен ход се гони леко бедна смес.
Що се отнася до центровката-предварението си го даваш сам/ако можеш/ с много проби.Никой не може да ти го докара на машина точно това,което е оптимално за твоята кола,а тук е основния фактор за пъргавина.Следва разбира се и оптимално регулиране на изпаритела..
И на финала да кажа,че каквото и да правиш като на бензин точно няма да стане.А монтиране на ТАП при мономотроник за мен е излишно.
пп.Не е нормално да се сменят мембрани всяка година.Моя първи изпарител не бе отварян 6 години,после още 2 станаха а филтърчето на клапана ми е оригиналното.




renault_19
Мнения: 294
Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Въпрос относно газово голф 3 1.8

Мнениеот renault_19 » Чет 10 окт 2013 7:53


Iezekil, за въздуха не може да се заключи еднозначно.Ако му идва в повече на дедното гориво, като се ограничи със същото гориво ще върви повече.Просто трябва да се погледне конкретната кола какъв и е проблема.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Въпрос относно газово голф 3 1.8

Мнениеот Iezekil » Чет 10 окт 2013 14:49


Според мен няма да върви повече,а ще се дави.Както сам си отбелязал,за изгарянето на единица обем гориво е нужно единица обем въздух.При увеличаване на едното се увеличава и другото.На този принцип ти работи дросела,за това са измислени и турбота и компресори,нали.При намаляне на едното пък се намаля другото-та може да ограничи въздуха наистина,но ще трябва да намали и газта.Така ще падне разхода наистина още,но колегата търси динамика.Плюс всичко това на бензин ще бере ядове във високите обороти,говорим за моно мотроник.Без да се обиждаш ,колега,ама тая теория нещо куца.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта