mrpetrov написа:Ето списък от стандартни параметри, достъпни за "следене" чрез OBD2: OBD-II_PIDs във Wikipedia.
На твое място бих отишъл на диагностика за да проверя кое от всичкото се вижда на въпросният Голф.
Защото освен директните стойности за "тримовете" на горивото - аз не виждам какво друго може да му трябва на газовия комп....
То това е най-важното което трябва да следи. Разликата между това ГИ-то да има ОБД връзка от стандартната е това че картата се променя динамично на база на информацията подадене от ЕКУ-то, докато в другият случай имаш едни коефициенти с които умножаваш стойностите не бензиновите времене и получаваш сравнително правилна смес, но е адски трудно да я уцелиш в целия работен диапазон на работа на двигателя. Освен това правиланата настройка на ГИ без ОБД връзка отнема доста време и доста гориво. Който се е занимавал и настройвал в движение и в различни режими знае за какво говоря.
