Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12161
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 10 фев 2014 10:44


От нещо друго ти се е прецакал вървеща, най вероятно от грешни показания на ремонтирания гръмнал дебитомер, кихалката колкото и да е с малък отвор, в никакъв случай не е по малък от този на смесителя, особена като знам че стандартно според майстор газаджий на тоя бошов мотор 32мм смесител




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19336
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB

Мнениеот stefan4o » Пон 10 фев 2014 10:57


Стига бе, 32мм смесител :mhihi Аз карах с такъв на 1.6 ABU :mhihi


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB

Мнениеот Bai Sando » Пон 10 фев 2014 11:58


То и трудно ще се събере по-голям,понеже мястото пред дебитомера е ограничено и самата плочка май не позволява по-голям :gruebel


Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB

Мнениеот toshara » Пон 10 фев 2014 20:04


Без кихалката върви перфектно.Не е от дебитомера,добре си върви и след ремонта,без кихалка.На газ вървежа почти няма разлика,усеща се само на бензин.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB

Мнениеот muns61 » Пон 10 фев 2014 20:16


Като сложиш кихалката, трябва да регулираш наново газта.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19336
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB

Мнениеот stefan4o » Пон 10 фев 2014 20:21


Той ще я регулира, но щом това се налага, значи определено ще получи малко по-различна работа на газ. Т.е. аз доколкото успях да разбера, кихалката малко позатваря сечението на въздуховода или греша?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB

Мнениеот Bai Sando » Пон 10 фев 2014 20:51


Затваря го доста :th_up
Но интересното е,че плочката преди дебитомера е с по-малко ф от тая на кихалката,от къде идва разликата :gruebel


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19336
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB

Мнениеот stefan4o » Пон 10 фев 2014 21:23


Ами предполагам, че след като дебитомерът играе доста съществена роля за ЕКУ на инжекциона обърквацията идва, че след него има сложено нещо на пътя на въздуха и реално нещата се променят. Предполагам и затова тошара не е доволен от вървежа на автомобила си, но само така си мисля :gruebel
Щото нали имаме някаква плочка с определен дифузьор, но той е преди дебитомера и реалното количество въздух се измерва адекватно, като съответната информация отива към ЕКУ. Не зная дебитомерът с измерванията си доколко влиза в алгоритъма на ЕКУ за таблиците на запалването, но предполагам и в тая си част не са както си трябва нещата.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB

Мнениеот Bai Sando » Пон 10 фев 2014 21:51


Като се замисля,май си прав.Има логика в думите ти.
Интересно ми е ако премести кихалката веднага след дебитомера,а не на дросела.Ако се хване на дебитомера дали няма да има подобрение във вървежа,оставайки повече въздух в самия маркуч до дрросела. :gruebel


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19336
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB

Мнениеот stefan4o » Пон 10 фев 2014 22:26


Едва ли ще има разлика, понеже пак е след дебитомера. Поне така си мисля де :rolleyes


Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB

Мнениеот toshara » Пон 10 фев 2014 23:21


Ами тя сега кихалката е след дебитомера,направо е захваната за него.И аз мисля,че разликата идва точно от това,че се стеснява след дебитомера.А и на газ не се усеща толкова,колкото в ниските на бензин.Не е фрапиращо,но леко се усеща.
Мисля си - как трябва да е тази кихалка?В момента клапата е на 90градуса,тоест както стои една врата.Мислех си да я направя да е обърната надолу клапата,но не знам дали ще върши работа като надуе-тоест,дали ще затвори.Трябва да пробвам това-онова...


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12161
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 11 фев 2014 12:10


Клапата трябва да виси на пантата, т.е пантата да е отгоре за да може да се затваря от естествената гравитация.
И пак ще кажа, не виждам логика клапата да оказва влияние, понеже диаметъра и е по голям от дифузьора, по скоро мисля проблема ти идва от това че предполагам не си скъсил маркуча, а просто си го избутал назад и така компенсирайки дължината на кихалката на завоя при бомбето гофрето е смачкано и то не е малко.
На газ не оказва влияние толкова голямо щото сместта е направена за 32мм дифузьор, но на бензин е друга работата, като стесняваш отвора по-малко въздух променена горивна смес и ниските обороти са тоталка, особено при този двигател, дросела затваря плътно и за ниски обороти се разчита на байпасния клапан или стъпков мотор. Може малко да се вдигнат оборотите от винта който е при дросела за реглаж на въздух, мисля пак някакъв байпасен въздух покрай самия дросел


Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB

Мнениеот toshara » Вто 11 фев 2014 13:17


Рязан е маркуча,не е пречупен никъде.Дължината на маркуча е ОК,но клапата ми не виси.Ще я направя да виси,да видим какво ще е - може да не отваря добре така



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта