Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12161
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB
От нещо друго ти се е прецакал вървеща, най вероятно от грешни показания на ремонтирания гръмнал дебитомер, кихалката колкото и да е с малък отвор, в никакъв случай не е по малък от този на смесителя, особена като знам че стандартно според майстор газаджий на тоя бошов мотор 32мм смесител
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB
Стига бе, 32мм смесител
Аз карах с такъв на 1.6 ABU 


- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB
То и трудно ще се събере по-голям,понеже мястото пред дебитомера е ограничено и самата плочка май не позволява по-голям 

- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB
Без кихалката върви перфектно.Не е от дебитомера,добре си върви и след ремонта,без кихалка.На газ вървежа почти няма разлика,усеща се само на бензин.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB
Като сложиш кихалката, трябва да регулираш наново газта.
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB
Той ще я регулира, но щом това се налага, значи определено ще получи малко по-различна работа на газ. Т.е. аз доколкото успях да разбера, кихалката малко позатваря сечението на въздуховода или греша?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB
Затваря го доста
Но интересното е,че плочката преди дебитомера е с по-малко ф от тая на кихалката,от къде идва разликата

Но интересното е,че плочката преди дебитомера е с по-малко ф от тая на кихалката,от къде идва разликата

- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB
Ами предполагам, че след като дебитомерът играе доста съществена роля за ЕКУ на инжекциона обърквацията идва, че след него има сложено нещо на пътя на въздуха и реално нещата се променят. Предполагам и затова тошара не е доволен от вървежа на автомобила си, но само така си мисля 
Щото нали имаме някаква плочка с определен дифузьор, но той е преди дебитомера и реалното количество въздух се измерва адекватно, като съответната информация отива към ЕКУ. Не зная дебитомерът с измерванията си доколко влиза в алгоритъма на ЕКУ за таблиците на запалването, но предполагам и в тая си част не са както си трябва нещата.

Щото нали имаме някаква плочка с определен дифузьор, но той е преди дебитомера и реалното количество въздух се измерва адекватно, като съответната информация отива към ЕКУ. Не зная дебитомерът с измерванията си доколко влиза в алгоритъма на ЕКУ за таблиците на запалването, но предполагам и в тая си част не са както си трябва нещата.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB
Като се замисля,май си прав.Има логика в думите ти.
Интересно ми е ако премести кихалката веднага след дебитомера,а не на дросела.Ако се хване на дебитомера дали няма да има подобрение във вървежа,оставайки повече въздух в самия маркуч до дрросела.
Интересно ми е ако премести кихалката веднага след дебитомера,а не на дросела.Ако се хване на дебитомера дали няма да има подобрение във вървежа,оставайки повече въздух в самия маркуч до дрросела.

- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB
Едва ли ще има разлика, понеже пак е след дебитомера. Поне така си мисля де 

- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB
Ами тя сега кихалката е след дебитомера,направо е захваната за него.И аз мисля,че разликата идва точно от това,че се стеснява след дебитомера.А и на газ не се усеща толкова,колкото в ниските на бензин.Не е фрапиращо,но леко се усеща.
Мисля си - как трябва да е тази кихалка?В момента клапата е на 90градуса,тоест както стои една врата.Мислех си да я направя да е обърната надолу клапата,но не знам дали ще върши работа като надуе-тоест,дали ще затвори.Трябва да пробвам това-онова...
Мисля си - как трябва да е тази кихалка?В момента клапата е на 90градуса,тоест както стои една врата.Мислех си да я направя да е обърната надолу клапата,но не знам дали ще върши работа като надуе-тоест,дали ще затвори.Трябва да пробвам това-онова...
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12161
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB
Клапата трябва да виси на пантата, т.е пантата да е отгоре за да може да се затваря от естествената гравитация.
И пак ще кажа, не виждам логика клапата да оказва влияние, понеже диаметъра и е по голям от дифузьора, по скоро мисля проблема ти идва от това че предполагам не си скъсил маркуча, а просто си го избутал назад и така компенсирайки дължината на кихалката на завоя при бомбето гофрето е смачкано и то не е малко.
На газ не оказва влияние толкова голямо щото сместта е направена за 32мм дифузьор, но на бензин е друга работата, като стесняваш отвора по-малко въздух променена горивна смес и ниските обороти са тоталка, особено при този двигател, дросела затваря плътно и за ниски обороти се разчита на байпасния клапан или стъпков мотор. Може малко да се вдигнат оборотите от винта който е при дросела за реглаж на въздух, мисля пак някакъв байпасен въздух покрай самия дросел
И пак ще кажа, не виждам логика клапата да оказва влияние, понеже диаметъра и е по голям от дифузьора, по скоро мисля проблема ти идва от това че предполагам не си скъсил маркуча, а просто си го избутал назад и така компенсирайки дължината на кихалката на завоя при бомбето гофрето е смачкано и то не е малко.
На газ не оказва влияние толкова голямо щото сместта е направена за 32мм дифузьор, но на бензин е друга работата, като стесняваш отвора по-малко въздух променена горивна смес и ниските обороти са тоталка, особено при този двигател, дросела затваря плътно и за ниски обороти се разчита на байпасния клапан или стъпков мотор. Може малко да се вдигнат оборотите от винта който е при дросела за реглаж на въздух, мисля пак някакъв байпасен въздух покрай самия дросел
- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Въпрос за клапан(кихалка) за Golf 2 GTI PB
Рязан е маркуча,не е пречупен никъде.Дължината на маркуча е ОК,но клапата ми не виси.Ще я направя да виси,да видим какво ще е - може да не отваря добре така
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта