Въпрос към колегите с AEK и AFT с обикновенна АГУ .

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
ivansa78
Мнения: 286
Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
Автомобил: vw golf3 GTI
Двигател: ADY 1995
Местоположение: софия

Re: Въпрос към колегите с AEK и AFT с обикновенна АГУ .

Мнениеот ivansa78 » Сря 14 яну 2015 19:25


Единствения плюс е че можеш да палиш директно на газ :th_up




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Въпрос към колегите с AEK и AFT с обикновенна АГУ .

Мнениеот Bai Sando » Сря 14 яну 2015 19:50


Аз пък като бивш притежател на АЕК с обикновена газ,ще ти кажа,че си работи идеално.
Стига да са ти наред кабели свещи и т.н. няма никакви проблеми.Плочката ми беше с клапа и гумен пръстен.
Вървежа е почти като на бензин,палиш си директно на газ и т.н..Бях с ловато и нямах ядове.
После си прехвърлих същата уредба и на 2.0 мотора и също му навъртях доста километри без ядове,но при него вече се усещаше недостига на въздух заради плочката и спъваше вървежа на бензин.За това се навих да го преправя на инжекцион.
Разход газ градско в зимно време ми даваше 13/100 а лятото към 11-12.Извън си пада спокойно на 8/100.


astrata
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 08 фев 2013 23:00
Автомобил: Golf 3
Двигател: AFT 1996
Местоположение: Varna

Re: Въпрос към колегите с AEK и AFT с обикновенна АГУ .

Мнениеот astrata » Чет 15 яну 2015 0:02


Еми зимата колко да гори 7-8 километра за 20-25 минути ги минавам (то и дават по каталог 10.5 бензин градско) .иначе нямам големи ядове ,просто трябва да се по-държа запалителната система и често да сменяш въздушен филтър.


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Въпрос към колегите с AEK и AFT с обикновенна АГУ .

Мнениеот Гергин » Съб 31 яну 2015 13:24


Bai Sando написа:Аз пък като бивш притежател на АЕК с обикновена газ,ще ти кажа,че си работи идеално.
Стига да са ти наред кабели свещи и т.н. няма никакви проблеми.Плочката ми беше с клапа и гумен пръстен.
Вървежа е почти като на бензин,палиш си директно на газ и т.н..Бях с ловато и нямах ядове.
После си прехвърлих същата уредба и на 2.0 мотора и също му навъртях доста километри без ядове,но при него вече се усещаше недостига на въздух заради плочката и спъваше вървежа на бензин.За това се навих да го преправя на инжекцион.
Разход газ градско в зимно време ми даваше 13/100 а лятото към 11-12.Извън си пада спокойно на 8/100.


Потвърждавам същото,но за София. МОята си пали само на бензин. Спряна помпа, като прехвърли. Вече почти 8 г.
Едни нови свещи( по каталог Беру, НЖК ), палец и капачка. КАбели ако са ти зле, което ме съмнява. И газ.
Ако я скопиш много може и да гръмне. Има разлика от бензина, но не нещо фрапиращо.
Караш, пробваш, въртиш тройника и така.


Потребителски аватар
andres
Мнения: 26
Регистриран на: Чет 21 авг 2014 22:36
Автомобил: VW GOLF MK3 1.6 101 HP
Двигател: AEK 1996
Местоположение: Pazardjik

Re: Въпрос към колегите с AEK и AFT с обикновенна АГУ .

Мнениеот andres » Пон 09 фев 2015 23:34


Вече минах около 1600 км и колата се държи добре с газта . Засякох разход около 13 градско , който за зимния сезон смятам е добре .Извънградско излизах един път , но не успях да я засека . Гергине предложих на майстора да ми направи помпата да изключва с реле (даже го бях купил ), но категорично отказа и каза ,че по добрия вариант е с емулатор , защото така бензиновата помпа работи ,но бензина стига до дюзите и ги охлажда за да не се запушат . Каза ми , че винаги трябва да имам 6-7 литра за да се върти по маркучите от и до резервоара . Иначе паля е само на бензин и прехвърлям на газ с изсфорсиране над 2100 оборота . Още когато я купих смених бобината , дистрибуторна капачка и палец . Свещите не знам на колко км са , но за сега няма да ги сменям.


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Въпрос към колегите с AEK и AFT с обикновенна АГУ .

Мнениеот Гергин » Вто 10 фев 2015 9:59


Ти си решаваш за помпата- около 300лв. струва оригинална.
Моята така си дойде от Италия. Беше спряна.
Най тъпото беше, че не знаех и като тръгнах да я спирам видях, че хората са си я спрели и то мнооого грамотно. Нагласено, изолирано, прибрано като по учебник.
Ако работи постоянно твоята, бих слагал поне 10-15 л. И веднъж седмично щях да си я карам на бензин 10-20 км. да се изразходва. 13 л. в тоя сезон е чудесно, не я пипай !!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта