По-добре мимгаз да беше взел,атикера е боклук неземен
Иначе гласиш оборотите от пластмасовия винт,ако при рязко пускане на педала се опитва да угасне,коригираш със бронзовия винт.
Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Преди години когато това работих,слагахме цели уредби атикер.Първо клапаните им взеха да правят проблеми и се наложи да сменим всичките с друга марка.После самите изпарители.Като почнеш от по-голям разход и се стигне до постоянна промяна на настройките от самосебеси.
Сега нямам наблюдения над тази марка,може и да са ги оправили.Но ако вземеш един ферони/мимгаз което е един и същ продукт (копие на ловато)е по-безпроблемен.
Сега нямам наблюдения над тази марка,може и да са ги оправили.Но ако вземеш един ферони/мимгаз което е един и същ продукт (копие на ловато)е по-безпроблемен.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11926
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Ми бай Сандо ти е казал, ферони/мимгаз
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Един приятел имаше мимгаз и каза че не е бил доволен карали много малко. Каза че е доволен от атикера и му дава по-нисък разход.
А пък аз съм със Заволи в момента колата ми дава 9газ смесено и вече е на 81 000км проблеми съм имал само с клапани.
За ферони нищо не знам ама мимгаз не са много стока. Май ще се окаже че Заволи е най добрия изпарител само че май е 140лв.
Ако нищо не стане с този Атикер пак ще мина на Заволи. Той даже и сега пак ми дава около 9 газ смесено макар че е на 80К
А пък аз съм със Заволи в момента колата ми дава 9газ смесено и вече е на 81 000км проблеми съм имал само с клапани.
За ферони нищо не знам ама мимгаз не са много стока. Май ще се окаже че Заволи е най добрия изпарител само че май е 140лв.
Ако нищо не стане с този Атикер пак ще мина на Заволи. Той даже и сега пак ми дава около 9 газ смесено макар че е на 80К
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11926
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
30-40 хил и го сменявам, без значение умрял ли е или още може да работи. 45 лв на година и половина - две, няма да ме бутне
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Не е ли по-лесно едно старо читаво Ловато с нови мембрани? Вместо да хвърляте боб кой турски става и кой не?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Така или иначе си го взел вече...слагай го пък колкото изкара.Може и да се улучи читав
Аз на 2-ката преди 2 години слагах нов ловато и не съм имал проблеми с него.
Аз на 2-ката преди 2 години слагах нов ловато и не съм имал проблеми с него.
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Абе ако ми харчи пак 9-10 нека си кара 40К. После друг. За 55лв толкова, за толкова пари толкова.
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
- Автомобил: jetta 2
- Двигател: ez 1986
- Местоположение: praha
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
То това малко балон работа хем и гори 9 и е на 81000 пък си съгласен да гори 10 с новия нещо не е наред май ама не казваш.
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Аз щот я загрявам на бензин. Преди само на газ ми гореше 10-11 смесено.
Има значение дали ползваш бензин, защото разхода е по малък на газ така.
В момента ми гори 8.6 за последните 3000км примерно.
Като добавим и бензина сметките стават за 11газ все едно.
Има значение дали ползваш бензин, защото разхода е по малък на газ така.
В момента ми гори 8.6 за последните 3000км примерно.
Като добавим и бензина сметките стават за 11газ все едно.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11926
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
stefan4o написа:Не е ли по-лесно едно старо читаво Ловато с нови мембрани? Вместо да хвърляте боб кой турски става и кой не?
Купувах 2 пъти мембрани и гумички за ловато, по двайсетина хиляди изкарваха и умират. ? пъти купувах мембрани и за БРЗ, оригинални 45 лв комплект, първите изкараха 15 хил км, вторите след 2 хил км се скъса мембраната на високото. Едно ферони е 45 лв и изкарва 30 хил без проблем, още повече, че разликата му от Ловато е единствено в надписа на капака
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Изпарителя е монтиран. В началото колата беше много мудна но разбрах от какво е. Някъде бях прочел че тройника се отвива до половината. И тя колата се дави и не върви. Колеги тройника се прави на 2.5 оборота и се наглася после. А малкия месингов се прави на 1об. И оборотите на празен ход от пластмасовия винт. Незнам само кой умник е измислил че тройника се отвива толкова много и после колата се дави в газ.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта