Иначе гласиш оборотите от пластмасовия винт,ако при рязко пускане на педала се опитва да угасне,коригираш със бронзовия винт.
Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
По-добре мимгаз да беше взел,атикера е боклук неземен
Иначе гласиш оборотите от пластмасовия винт,ако при рязко пускане на педала се опитва да угасне,коригираш със бронзовия винт.
Иначе гласиш оборотите от пластмасовия винт,ако при рязко пускане на педала се опитва да угасне,коригираш със бронзовия винт.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Преди години когато това работих,слагахме цели уредби атикер.Първо клапаните им взеха да правят проблеми и се наложи да сменим всичките с друга марка.После самите изпарители.Като почнеш от по-голям разход и се стигне до постоянна промяна на настройките от самосебеси.
Сега нямам наблюдения над тази марка,може и да са ги оправили.Но ако вземеш един ферони/мимгаз което е един и същ продукт (копие на ловато)е по-безпроблемен.
Сега нямам наблюдения над тази марка,може и да са ги оправили.Но ако вземеш един ферони/мимгаз което е един и същ продукт (копие на ловато)е по-безпроблемен.
- К.Одаджийски
- VW експерт

- Мнения: 12175
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Ми бай Сандо ти е казал, ферони/мимгаз
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Един приятел имаше мимгаз и каза че не е бил доволен карали много малко. Каза че е доволен от атикера и му дава по-нисък разход.
А пък аз съм със Заволи в момента колата ми дава 9газ смесено и вече е на 81 000км проблеми съм имал само с клапани.
За ферони нищо не знам ама мимгаз не са много стока. Май ще се окаже че Заволи е най добрия изпарител само че май е 140лв.
Ако нищо не стане с този Атикер пак ще мина на Заволи. Той даже и сега пак ми дава около 9 газ смесено макар че е на 80К
А пък аз съм със Заволи в момента колата ми дава 9газ смесено и вече е на 81 000км проблеми съм имал само с клапани.
За ферони нищо не знам ама мимгаз не са много стока. Май ще се окаже че Заволи е най добрия изпарител само че май е 140лв.
Ако нищо не стане с този Атикер пак ще мина на Заволи. Той даже и сега пак ми дава около 9 газ смесено макар че е на 80К
- К.Одаджийски
- VW експерт

- Мнения: 12175
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
30-40 хил и го сменявам, без значение умрял ли е или още може да работи. 45 лв на година и половина - две, няма да ме бутне
- stefan4o
- Мнения: 19354
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Не е ли по-лесно едно старо читаво Ловато с нови мембрани? Вместо да хвърляте боб кой турски става и кой не?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Така или иначе си го взел вече...слагай го пък колкото изкара.Може и да се улучи читав 
Аз на 2-ката преди 2 години слагах нов ловато и не съм имал проблеми с него.
Аз на 2-ката преди 2 години слагах нов ловато и не съм имал проблеми с него.
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Абе ако ми харчи пак 9-10 нека си кара 40К. После друг. За 55лв толкова, за толкова пари толкова. 

-
mrsch66
- Мнения: 309
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
- Автомобил: jetta 2
- Двигател: ez 1986
- Местоположение: praha
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
То това малко балон работа хем и гори 9 и е на 81000 пък си съгласен да гори 10 с новия нещо не е наред май ама не казваш.
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Аз щот я загрявам на бензин. Преди само на газ ми гореше 10-11 смесено.
Има значение дали ползваш бензин, защото разхода е по малък на газ така.
В момента ми гори 8.6 за последните 3000км примерно.
Като добавим и бензина сметките стават за 11газ все едно.
Има значение дали ползваш бензин, защото разхода е по малък на газ така.

В момента ми гори 8.6 за последните 3000км примерно.
Като добавим и бензина сметките стават за 11газ все едно.

- К.Одаджийски
- VW експерт

- Мнения: 12175
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
stefan4o написа:Не е ли по-лесно едно старо читаво Ловато с нови мембрани? Вместо да хвърляте боб кой турски става и кой не?
Купувах 2 пъти мембрани и гумички за ловато, по двайсетина хиляди изкарваха и умират. ? пъти купувах мембрани и за БРЗ, оригинални 45 лв комплект, първите изкараха 15 хил км, вторите след 2 хил км се скъса мембраната на високото. Едно ферони е 45 лв и изкарва 30 хил без проблем, още повече, че разликата му от Ловато е единствено в надписа на капака
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Изпарителя е монтиран. В началото колата беше много мудна но разбрах от какво е. Някъде бях прочел че тройника се отвива до половината. И тя колата се дави и не върви. Колеги тройника се прави на 2.5 оборота и се наглася после. А малкия месингов се прави на 1об. И оборотите на празен ход от пластмасовия винт. Незнам само кой умник е измислил че тройника се отвива толкова много и после колата се дави в газ. 

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта