Пасата си ева мамата

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
zdravko_1986
Мнения: 157
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_1986 » Пон 05 ное 2007 22:00


Е направо ме разбихте с тези бързи отговори, много ви благодаря на всички страшно сте печени :bowdown. А това нормално ли е да ми закрепят тороидалната хбутилка с монтажна пяна- е те такова животно не бях виждал. Явно при работата на газ компа ми трупа грешки, въпреки че имам емулатор. Колата работи лошо само на бензин. Значи решенията са ресет реле на компа или......... :?:




Потребителски аватар
Rabbit
Зайцевъд
Мнения: 968
Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
Автомобил: Audi
Двигател: BAT 2005
Местоположение: София

Мнениеот Rabbit » Пон 05 ное 2007 22:04


за пяната - нормално е.
или..... или ръчно копче за ресет. (същата функционалност, но не го ресетваш на всяко палене, а само като започне да прави номера).


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 05 ное 2007 22:27


Абе как ще е нормално само с пяна да я закрепят бутилката???
И аз съм с тороид, ама съм го хванал със шпилката дето крепи резервната гума (сменена с малко по-дълга)... Не виждам как може стабилно да се закрепи с пяна... . :-) Пусни една снимка ако можеш, че е интересно как са я залепили. :-)

А за ресет и т.н. - тоя двигател може да върви на газ прекрасно и без реле за ресет и дори без емулатор.
Или настройките на АГУто са много зле, или онези са прекъснали нещо дето не трябва да се прекъсва. Или са забравили да закачат някой куплунг - огледай.

Ресетни ръчно компютъра с откачане на акумулатора и покарай после само на бензин. Ако нещата се оправят, значи настройките на АГУто, емулатора или нещо подобно. Ако не се оправят - нещо са ти осрали по колата.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 05 ное 2007 22:31


Аз си имам една теория,че е по-добре да не е чак толкова стабилно хваната за дъното на легена бутилката с цел ако бъде ударена колата отзад , бутилката просто да отскокне.
На никого не съм монтирал бутилката с пяна разбира се, всичките с шпилка, но все пак... :) всеки сам си решава


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 05 ное 2007 23:02


Е, тя шпилката не е чак толкова здраво хваната за пода, ще се отскубне при евентуален удар ако се наложи. :-)


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Вто 06 ное 2007 7:01


psstv18rp написа:Абе как ще е нормално само с пяна да я закрепят бутилката???
И аз съм с тороид, ама съм го хванал със шпилката дето крепи резервната гума (сменена с малко по-дълга)... Не виждам как може стабилно да се закрепи с пяна... . :-) Пусни една снимка ако можеш, че е интересно как са я залепили. :-)
...

Не е чак толкова страшно колкото го описваш. Карах 40к км с бутилка закрепена само с пяна и не помръдна. В началото опитвах да я дърпам, но не успях да я помръдна.


Потребителски аватар
Rabbit
Зайцевъд
Мнения: 968
Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
Автомобил: Audi
Двигател: BAT 2005
Местоположение: София

Мнениеот Rabbit » Вто 06 ное 2007 8:23


к'ви 40 км. (мммда, грешка - 40к са), карах с такава бутилка 2г. сега новия собственик си джитка. няма вадене.

Последна промяна от Rabbit на Вто 06 ное 2007 9:21, променено общо 1 път.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Вто 06 ное 2007 8:44


myrshavija написа: 40к км


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Вто 06 ное 2007 9:20


Значи искам още веднъж да ви блогодаря за бързите отговори :bowdown . Но пак ще повторя защото май не съм се изразил както трябва. Колата работи лошо само на бензин, но след известно време се оправя-тресе та се къса. Сега видях точна клучето- наи ляво положение /като си седнал в колата /, е нарисувана бензинова колонка и пише I, на средното положение пише 0, а на най дясното положение II. На клучето е написано с червени букви BRC TIME.Ключето ще го вида точна какво е утре , автоматично ли е , нее ли- по методите които сте описали по горе. Ако продължава да ми работи лошо на бензин ще се допитвам пак до боговето/ демек вас скъпи съфорумци/ :wink:


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Вто 06 ное 2007 9:32


Монтажната пяна до колкото знам абсорбира вода а това води до ръжда. Май не е най - добрия вариянт!


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 07 ное 2007 12:36


Добре де, нали все някога ще се наложи да се вади бутилката? Я за ремонт, я за преглед (на всеки 5години). Защо трябва да е залепена, като може просто да се хване с шпилката?

Да не говорим че около бутилката остава място където може да си държиш някой неща - защо да се губи?

При мен например (с 40л. тороид. бутилка) там седи крика и ключа за гумите, резервни ремъци, резервни чистачки, старите кабели за свещите, старите палец и капачка, старата нестабилно работеща бобина и други подобни "last resort"-боклуци.


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пет 09 ное 2007 12:50


Значи вчера баща ми закара колата на тия дето слагаха газовата- а той пича му скапан вика че това не било от него и от газовата. Казвал че си било от друго, завъртел малко изпарителят- сега вече е по посоко на движението /преди и това не го беха направили/
Вчера вечерта откачих клемата на акомулатора и цяла нощ седя така. На сутринта колата пак тресеше но много по малко. Но от ауспуха излизат много сажди. Като сложиш нещо там става целото челно - това пък от какво е. Имам чувството че тия некадърници не са сложили ламбда емулатор. Той как изглежда и горе доле на кое масто се слага. До колкото знам е нещо като кутия за цигари / с такава големина/. Благодаря предварително за отговорите. :lol:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 09 ное 2007 13:48


Мисля че ще трябва да посетиш друг, по възможност по-свестен майстор. Така трудно може да се каже нещо. Те може и да са сложили, ама как са го вързали и т.н.


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пон 12 ное 2007 9:27


Колеги да ви питам- колко време след като запаля сутрин на бензин, трябва дса превключа на газ. :?:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 12 ное 2007 9:37


zdravko_dimitrov1986 написа:Колеги да ви питам- колко време след като запаля сутрин на бензин, трябва дса превключа на газ. :?:
След като започне да духа топло от парното.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта