газова инжекция - не става?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Rakood
Мнения: 95
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Rakood » Съб 16 фев 2008 20:18


vaskoto1 написа:БСМ благодарение на дадената им от мене обратна връзка отстраниха (надвам се при всички) един от основните проблеми с фулгруп-минаването на газ цилиндър по цилиндър-което гаси фулгрупа.
другото което промениха при мене във фърмуера е че има вече чекбокс за фулгруп-при него 4те дюзи почват да бачкат 2х2 вместо 4 заедно. съчетано с дюзи 4мм. се получи съвсем приятно укротяване на празния ход. и намаляване на тропането също... 8)
мисля да си поиграя с 3.5мм. но не ми остава време. с 4мм. саморегулирането се опъва и казва че са големи.
за метан не знам-аз принципно и от газ нищо не отбирам но ако не даваш обратна връзка за един продукт-той няма да се промени наникъде.
ако имаш конкретни оплаквания от тях-защо не им кажеш?
това е сладкото на местното производство-ние сме тия които могат да го направят перфектно.
я се пробвай да идеш до БРЦ да си оправят чиповете? :wink:


Абе 4 мм не са ли големи на моя човек за метан сложи кам 3 мм и после май ги разпроби още малко та я закрепи (за малко).
Точно каквото говоря има още да си оправят уредбата хореата от БСМ но и има уредби (неговоря за BRC за тех даже не съм запознат) които просто няма нужда да се хленчи на производителя те просто си работят.
Аз също бях фен на продуктите на БСМ дори предпочитам техните аларми отколкото китайските боклуци но като видях кита на уредбата, та той си е направо сбирщайн: първо кабелите са с различни дебелини (явно каквото имали такова сложили) и то тези дето търпят тивар са по тънки от колкото тези за някой датчици например както и за инжекторите са също с различни дебелини. Второ може да завършват с букси няма да се окъпи толкова много, ключа е някакси ГРОЗЕН. Трето диаметрите на маркучи, тойници и т.н в комплекта също не съответстват едни кам други и спрамо маркучите на колите.
Това сда дребни неща които допълнително правят впечатление (в случея лошо)
Ако имаш нерви да хлечиш на призводителя даваи но според мен те трябва да са по активни към решаване на проблемите отколото нбедоволните клиенти. Аз ако се бях опарил вероятно и аз щях да им хленча но не съм ангажиран лично към тях.
Но ме заитригува това дето са измислили за теб със фулгрупа само на твоя ком ли са го преработили, вобще софтуерно ли е направено или са вързали компа по друг начин (например да гледа два бенз. инжектора и да са казали на компа че е "семи секуент")




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 16 фев 2008 20:26


не са връзвали нищо-газовата аз си я слагах.
смениха ми фърмуера на чипа (барабар с чипа) и нещата заспаха.
а 4мм. щото не четеш...mhihi
сега мойта бачка 2х2 на 2мм. трябва да са ми по данни ако плюят и 4те. затва реших да ги мръдна на 4. ама се мръщи (направил съм я да си е ОК де) и затва искам да я пробвам на 3.5 как ще се държи.


cholich
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 15 май 2007 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот cholich » Съб 03 май 2008 12:32


Здарвейте отново,
след дълъг период на обмисляне и смятане стигнах до извода, че първо ще си сменя колата и тогава ще слагам газова инжекция. Новата кола не знам каква ще е, но мотора ще е най-вероятно 1.8Т :bishop оставам във ВАГ групата.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта