проблем с дебита на водата към изпарителя

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Golf`mafia
Мнения: 648
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Golf`mafia » Сря 30 апр 2008 20:28


проблема пак се пробва да се показва а да питам нормално ли е при загрята кола да е студен изпарителя аз все си мисля че трябва да е топъл а при мен е студен нивото на водата вече ми е малко под макса не е от нея айде хора помагайте :(




Потребителски аватар
Golf`mafia
Мнения: 648
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Golf`mafia » Съб 03 май 2008 21:11


:arrow: :oops:


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 03 май 2008 21:55


със сигурност трябва да е врял изпрителя - имаш въздушна възглавница.
Пробвай с обезвъздушаване.
При мене се получава така, ако се наложи да точа антифриза.. много трудно го оправям, хем е доста под казанчето/разширителния съд/
Вадя единия маркуч от изпарителя /желателно е на незагрял двигателя, че пари много... и запушвам едната страна докато текне от другата добре.. после вкарвам наполовина маркуча в изпарителя да текне малко навън и почва да се топли..
Не мога да си обясня защо така става, но след такава интервенция проблеми после никакви нямам.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 03 май 2008 22:44


Да не би оттам, откъдето ти е отклонена водата за изпарителя да е запушено, или да е свързано след кранчето за парното?
Възможно е и да е недостатъчен дебита на водата и да не може да изпарява достатъчно добре... колата загрява ли си нормално бързо?


Потребителски аватар
Golf`mafia
Мнения: 648
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Golf`mafia » Съб 03 май 2008 22:50


между другото при загреяла кола долния единия от маркучите на изпарителя е леко топъл а другия се едно хич не минава нищо през него а изпарителя е вечно или студен или замръзнал колата загрява по същия начин както преди да сложа газовата с разликатаа че имаше неколко моменти в който температурата на колата спада до 70 след като е загреяла и после си върне градусите некога де а това преди да сложа газовата не го е правила


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 03 май 2008 23:12


Виж дали имаш циркулация към връщащия маркуч. Ако има - отваряй изпарителя - задръстил се е с гняс :)

Ако имаш път по София заповядай да я мъдруваме заедно :)


Потребителски аватар
Golf`mafia
Мнения: 648
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Golf`mafia » Съб 03 май 2008 23:14


добрем имам два въпроса възможно ли е сега от това че е студен да мирише яко около колата на газ след като е карана особенно по часове мирише и да харчи вече около 20 на 100 при положение че като я сложих преди два месеца даваше 10 и втори въпрос не сам разглабял изпарител има ли нещо което да се сбърка и ако има некаква тема как се разглабя моля някой да ми я покаже че аз не намирам


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 04 май 2008 0:55


Нормално е да ти смърди на газ щом тя не е доизпарена...


Ето ти темата, която търсиш:

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E0%EC%E5


Потребителски аватар
Golf`mafia
Мнения: 648
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Golf`mafia » Нед 04 май 2008 11:52


много благодаря все пак за помоща най вече на The_Machine ама нямам шестограми и я втасахме май ще ходя на чичко газаджия само нз те занимават ли се да сменяват мембрани


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 04 май 2008 20:05


Занимават се, разбира се, но някои се опитват повече да пробутват нови изпарители...


Потребителски аватар
Golf`mafia
Мнения: 648
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Golf`mafia » Нед 04 май 2008 20:35


моя е електрически brc добри ли са по принцип


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 04 май 2008 20:51


Определено да!
Ако ти се занимава вземи и си го рециклирай сам - продават се шестограми разни евтини за по 2-3 лв - ще ти свършат работа...


Потребителски аватар
Golf`mafia
Мнения: 648
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Golf`mafia » Нед 04 май 2008 20:59


абе аз разбрах че бащата има шестограми ама има ли нещо по финно вътре което мога да объркам


Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Мнениеот MaRtiNsKi » Вто 06 май 2008 22:26


Колега , ходи на Кристал ( посока Радомир ) вътре в бившия хлебозавод има газаджий , които за 40 лв ше ти сменят мембраните ( 3 на брой ) и филтъра на газовия клапан и всичко ше е ток и жица ;). Аз преди 2 месеца ходих при тях , много точни хора са и ми смениха мембраните и филтъра и сега върви супер :)


Потребителски аватар
Golf`mafia
Мнения: 648
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Golf`mafia » Пет 09 май 2008 15:03


kолеги истинския проблем е открит тъи като се мъчих сам да го оправя но не успях отидох при един човек дет разбира и ме освети от къде идва проблема значи не е от мембраните проблема е че водата за изпарителя е вързана от карба и няма достатъчен дебит за това ми замръзва изпарителя каза ми че трябва да си купя някакви тройници да сменя тея термостатите на парното с тях и от там с маркуч към изпарителя и сичко после било да е ок обаче проблема е че човека вече не е в перник некой може ли да ми обясни точно какви тройници трябва да взема щото ходих по авточасти и намерих само тея термостатите ли са какви са и евентуално да ми каже кое да ползвам за вход и кое за изход абе общо взето да ми обясни как требе да стане целата философия много ще сам благодарен



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта