
проблем с дебита на водата към изпарителя
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
със сигурност трябва да е врял изпрителя - имаш въздушна възглавница.
Пробвай с обезвъздушаване.
При мене се получава така, ако се наложи да точа антифриза.. много трудно го оправям, хем е доста под казанчето/разширителния съд/
Вадя единия маркуч от изпарителя /желателно е на незагрял двигателя, че пари много... и запушвам едната страна докато текне от другата добре.. после вкарвам наполовина маркуча в изпарителя да текне малко навън и почва да се топли..
Не мога да си обясня защо така става, но след такава интервенция проблеми после никакви нямам.
Пробвай с обезвъздушаване.
При мене се получава така, ако се наложи да точа антифриза.. много трудно го оправям, хем е доста под казанчето/разширителния съд/
Вадя единия маркуч от изпарителя /желателно е на незагрял двигателя, че пари много... и запушвам едната страна докато текне от другата добре.. после вкарвам наполовина маркуча в изпарителя да текне малко навън и почва да се топли..
Не мога да си обясня защо така става, но след такава интервенция проблеми после никакви нямам.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
между другото при загреяла кола долния единия от маркучите на изпарителя е леко топъл а другия се едно хич не минава нищо през него а изпарителя е вечно или студен или замръзнал колата загрява по същия начин както преди да сложа газовата с разликатаа че имаше неколко моменти в който температурата на колата спада до 70 след като е загреяла и после си върне градусите некога де а това преди да сложа газовата не го е правила
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
добрем имам два въпроса възможно ли е сега от това че е студен да мирише яко около колата на газ след като е карана особенно по часове мирише и да харчи вече около 20 на 100 при положение че като я сложих преди два месеца даваше 10 и втори въпрос не сам разглабял изпарител има ли нещо което да се сбърка и ако има некаква тема как се разглабя моля някой да ми я покаже че аз не намирам
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Нормално е да ти смърди на газ щом тя не е доизпарена...
Ето ти темата, която търсиш:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E0%EC%E5
Ето ти темата, която търсиш:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E0%EC%E5
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
kолеги истинския проблем е открит тъи като се мъчих сам да го оправя но не успях отидох при един човек дет разбира и ме освети от къде идва проблема значи не е от мембраните проблема е че водата за изпарителя е вързана от карба и няма достатъчен дебит за това ми замръзва изпарителя каза ми че трябва да си купя някакви тройници да сменя тея термостатите на парното с тях и от там с маркуч към изпарителя и сичко после било да е ок обаче проблема е че човека вече не е в перник некой може ли да ми обясни точно какви тройници трябва да взема щото ходих по авточасти и намерих само тея термостатите ли са какви са и евентуално да ми каже кое да ползвам за вход и кое за изход абе общо взето да ми обясни как требе да стане целата философия много ще сам благодарен
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта