А колкото до паленето - то паленето не е трудно, въпроса е , че може да прескачат кабелите например...
При отпускане на газта - детонации?? (Работа на газ)
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
The_Machine написа:При подаване на газ ако гърми по-скоро се касае за кофти запалителлна система.
Другото, което се сещам за гърмежите - АДСКИ малко предварение и доизгаряне на сместа когато вече се отваря изпускателния клапан...
А това става най-често като не се зацепи както трябва шайбата паразитния вал...сиреч пак ангренажа е причината.....
Не съм имал газова уредба но бих поразсъждавал по това защо гърми в аспуха.Наи вероятно става въпрос за неизгорели газове които излизат от цилиндрите на двигателя и се палят в нагорещения ауспух.
Обикновенно това става след разко отпускане на педала на газта.
Ефекта които си пресдтавям е следния. Двигател на високи обороти с изцяло отворена дроселова клапа. След разко отпускане на газта се спира притока на въздух, а високите обороти теглят гориво от карбуратора нещо като дръпнат смукач тоест силно обогатена смес.Тъи като не може да се свърже с недостатъчния кислород в цилиндрите част от газта излиза и се пали от нагорещения ауспух.
Става въпрос за инертност на системата дато подава газ по голяма от тази дето подава безнзин. Едната не може веднага да се затвори с рязкото отнемане на газта.КОето предполага допълнителни устроиства които да се грижат за правилната смес.
Ако някой може по подробно да обясни деиствието на различните типове газови системи може би ще стигнеме до по точен извод как да преодоляваме проблемите.
Обикновенно това става след разко отпускане на педала на газта.
Ефекта които си пресдтавям е следния. Двигател на високи обороти с изцяло отворена дроселова клапа. След разко отпускане на газта се спира притока на въздух, а високите обороти теглят гориво от карбуратора нещо като дръпнат смукач тоест силно обогатена смес.Тъи като не може да се свърже с недостатъчния кислород в цилиндрите част от газта излиза и се пали от нагорещения ауспух.
Става въпрос за инертност на системата дато подава газ по голяма от тази дето подава безнзин. Едната не може веднага да се затвори с рязкото отнемане на газта.КОето предполага допълнителни устроиства които да се грижат за правилната смес.
Ако някой може по подробно да обясни деиствието на различните типове газови системи може би ще стигнеме до по точен извод как да преодоляваме проблемите.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
katri71 написа:Ами аз паля винаги на бензин и колата си пали кибрит - т.е нямам проблем със запалителната система
Ако имам адски малко предварение, то то няма ли да оказва влияние и при работата на бензин?
Не толкова .......бензинът се пали по-лесно и гори по-бързо от газта...затова проблемите по запалването първо рефлектират в работата на газ!
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта