При отпускане на газта - детонации?? (Работа на газ)

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 16 юни 2008 12:14


Ако е малко по-малко от заводско предписаното, на бензин все още ще си върви нормално, защото той изгаря по-бързо :)
А колкото до паленето - то паленето не е трудно, въпроса е , че може да прескачат кабелите например...




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 16 юни 2008 13:21


The_Machine написа:При подаване на газ ако гърми по-скоро се касае за кофти запалителлна система.

Другото, което се сещам за гърмежите - АДСКИ малко предварение и доизгаряне на сместа когато вече се отваря изпускателния клапан...

А това става най-често като не се зацепи както трябва шайбата паразитния вал...сиреч пак ангренажа е причината.....


Потребителски аватар
ORKY
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот ORKY » Сря 18 юни 2008 20:49


Не съм имал газова уредба но бих поразсъждавал по това защо гърми в аспуха.Наи вероятно става въпрос за неизгорели газове които излизат от цилиндрите на двигателя и се палят в нагорещения ауспух.
Обикновенно това става след разко отпускане на педала на газта.
Ефекта които си пресдтавям е следния. Двигател на високи обороти с изцяло отворена дроселова клапа. След разко отпускане на газта се спира притока на въздух, а високите обороти теглят гориво от карбуратора нещо като дръпнат смукач тоест силно обогатена смес.Тъи като не може да се свърже с недостатъчния кислород в цилиндрите част от газта излиза и се пали от нагорещения ауспух.
Става въпрос за инертност на системата дато подава газ по голяма от тази дето подава безнзин. Едната не може веднага да се затвори с рязкото отнемане на газта.КОето предполага допълнителни устроиства които да се грижат за правилната смес.
Ако някой може по подробно да обясни деиствието на различните типове газови системи може би ще стигнеме до по точен извод как да преодоляваме проблемите.


katri71
Мнения: 163
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 7:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот katri71 » Пет 20 юни 2008 12:20


Точно така колега - 6 и според мен проблема се състои в инертността на с-мата при работа на газ, но как да се избегне това,не може да не може....?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 20 юни 2008 13:49


katri71 написа:Ами аз паля винаги на бензин и колата си пали кибрит - т.е нямам проблем със запалителната система
Ако имам адски малко предварение, то то няма ли да оказва влияние и при работата на бензин?

Не толкова .......бензинът се пали по-лесно и гори по-бързо от газта...затова проблемите по запалването първо рефлектират в работата на газ!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 20 юни 2008 18:16


Първо като изместите тройника с врътките максимално близо до плочката :)


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Нед 22 юни 2008 12:57


Сори за спама - 2ро като сложите новата технология Triple Spark та да доизгаря напълно :lol:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта