евросонда "ТОМАСЕТО"

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: евросонда "ТОМАСЕТО"

Мнениеот muns61 » Вто 01 мар 2011 20:20


Не е необходимо да сменяш нищо, само ако изпуска - тогава!




Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: евросонда "ТОМАСЕТО"

Мнениеот Гергин » Вто 01 мар 2011 21:35


eney написа:Хайде бе колеги, дайте малко акъл по зададения въпрос. Зная че има "печени" по отношение на АГУ.Трябва ли при смяна на сондата на бутилката да се режат по малко и тръбичките, за да може "буренцата" да захванат на ново място, или това не е задължително. Достатъчна ли е само смяна на "буренцата"?


Гледай сега какъв въпрос си задал и се ядосваш, да помислим заедно!!
Отвиваш тръбите от сондата и слагаш нова сонда. Би ли рискувал да навиеш същите връзки на нова сонда за около 100лв и повече, а не тези в комплекта. Ако отговорът е "ДА" значи няма какво да коментираме. Ако е "НЕ" ще е по умно. И идва следващ въпрос
А как да ги сваля тея връзки от тръбата ? Ми освен да срежеш тръбата след бъчвичката няма как да ги извадиш, щото пречат, защото буренцата са си свършили работата и са се размазали и уплътнили.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: евросонда "ТОМАСЕТО"

Мнениеот The_Machine » Сря 02 мар 2011 1:22


Гергин написа:
eney написа:Хайде бе колеги, дайте малко акъл по зададения въпрос. Зная че има "печени" по отношение на АГУ.Трябва ли при смяна на сондата на бутилката да се режат по малко и тръбичките, за да може "буренцата" да захванат на ново място, или това не е задължително. Достатъчна ли е само смяна на "буренцата"?


Гледай сега какъв въпрос си задал и се ядосваш, да помислим заедно!!
Отвиваш тръбите от сондата и слагаш нова сонда. Би ли рискувал да навиеш същите връзки на нова сонда за около 100лв и повече, а не тези в комплекта. Ако отговорът е "ДА" значи няма какво да коментираме. Ако е "НЕ" ще е по умно. И идва следващ въпрос
А как да ги сваля тея връзки от тръбата ? Ми освен да срежеш тръбата след бъчвичката няма как да ги извадиш, щото пречат, защото буренцата са си свършили работата и са се размазали и уплътнили.


Стига сте филмирали човека!!!

Резбите са СТАНДАРТНИ!
За изходната тръба към двигателя всички сонди (итал. стандарт) ползват М10Х1... вече за входната от зареждачката има разни вариации, ама то се пробва - ако е същата гайката си навиваш и тва е :)

Хич даже не е задължително да се сменят лещите!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта