евросонда "ТОМАСЕТО"
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: евросонда "ТОМАСЕТО"
Не е необходимо да сменяш нищо, само ако изпуска - тогава!
-
Гергин
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: евросонда "ТОМАСЕТО"
eney написа:Хайде бе колеги, дайте малко акъл по зададения въпрос. Зная че има "печени" по отношение на АГУ.Трябва ли при смяна на сондата на бутилката да се режат по малко и тръбичките, за да може "буренцата" да захванат на ново място, или това не е задължително. Достатъчна ли е само смяна на "буренцата"?
Гледай сега какъв въпрос си задал и се ядосваш, да помислим заедно!!
Отвиваш тръбите от сондата и слагаш нова сонда. Би ли рискувал да навиеш същите връзки на нова сонда за около 100лв и повече, а не тези в комплекта. Ако отговорът е "ДА" значи няма какво да коментираме. Ако е "НЕ" ще е по умно. И идва следващ въпрос
А как да ги сваля тея връзки от тръбата ? Ми освен да срежеш тръбата след бъчвичката няма как да ги извадиш, щото пречат, защото буренцата са си свършили работата и са се размазали и уплътнили.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: евросонда "ТОМАСЕТО"
Гергин написа:eney написа:Хайде бе колеги, дайте малко акъл по зададения въпрос. Зная че има "печени" по отношение на АГУ.Трябва ли при смяна на сондата на бутилката да се режат по малко и тръбичките, за да може "буренцата" да захванат на ново място, или това не е задължително. Достатъчна ли е само смяна на "буренцата"?
Гледай сега какъв въпрос си задал и се ядосваш, да помислим заедно!!
Отвиваш тръбите от сондата и слагаш нова сонда. Би ли рискувал да навиеш същите връзки на нова сонда за около 100лв и повече, а не тези в комплекта. Ако отговорът е "ДА" значи няма какво да коментираме. Ако е "НЕ" ще е по умно. И идва следващ въпрос
А как да ги сваля тея връзки от тръбата ? Ми освен да срежеш тръбата след бъчвичката няма как да ги извадиш, щото пречат, защото буренцата са си свършили работата и са се размазали и уплътнили.
Стига сте филмирали човека!!!
Резбите са СТАНДАРТНИ!
За изходната тръба към двигателя всички сонди (итал. стандарт) ползват М10Х1... вече за входната от зареждачката има разни вариации, ама то се пробва - ако е същата гайката си навиваш и тва е
Хич даже не е задължително да се сменят лещите!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта