:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
nedjalko1
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот nedjalko1 » Сря 23 ное 2011 18:09


Колега имах го същия проблем на голф 3 абу 94, докато не вързах изпарителя последователно т.е изхвърлих троиника и позвах само муфи парнто не се появи, сега е ОК.




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот Bai Sando » Сря 23 ное 2011 22:57


nedjalko1 написа:Колега имах го същия проблем на голф 3 абу 94, докато не вързах изпарителя последователно т.е изхвърлих троиника и позвах само муфи парнто не се появи, сега е ОК.

И аз ще направя така :да: Явно самото радиаторче има по-голямо съпротивление и водата си заобикаля за по-лесно през изпарителя...Последователно вързано ще неще ще минава през радиаторчето къде ще ходи mhihi


Потребителски аватар
Ventci_abf
Мнения: 149
Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот Ventci_abf » Сря 23 ное 2011 23:28


пасата има още клапи една от които е по навътре и като си спреш копчето на ел.мотора на нула спира въздуха от вън и ако има проблем с нея може да нямаш дебит на въздуха. а по въпроса с топран си е чисто чайна и си го смени иначе няма да имаш парно каквото и да правиш имам 10бр. такива в къщи и утре заминават за вторични. по принцип от 10бр. едно става и се налага да обяснявам на клиента, за това си плащат по два пъти труда щото всеки иска да мине по тънко ама идва..... и след смяна с малко по скъпо всичко е ок. това е от доста личен опит. успех


Потребителски аватар
plameney
Мнения: 397
Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
Автомобил: Passat B5 1.6
Двигател: ARM 2000
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот plameney » Чет 24 ное 2011 1:19


Лично аз преправих свързването на моя изпарител от паралелно(с тройници на маркучите за парното)в последователно на масления охладител и се родих.Миналата зима слагах отопление на антифриза,бленда на маркуча към изпарителя и все не ми харесваше.Преди 2 семици го направих последователно и имам парно дето грее като змей,а благодарение на системата за подгрев на антифриза,за около 3 минути рабта на колата на място при външна t -1C,парното вече духа топло и колата преминава на газ.Ако не те мързи и можеш или пък ако те мързи и не можеш,но има кой да ти го направи,съветвам да се върже последователно.
По мое мнение не е удачно да се върже изпарителя последователно на парното,защото тръбата за парното е ф19мм а отворите в алуминиевата отливка на изпарителя са с доста по-малко сечение и така ще се дроселира потока на антифриза към радиатора на парното.
Успех с работата.


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот lubecku » Чет 24 ное 2011 8:49


Интересно ми е щуцера който е на колектора, с достатъчен диаметър ли е и да не действа и той като бленда защото днес установих ,че разхода ми е с 1 литър на горе веднага след като стесних (бленда) маркуча към входа на изпарителя, да не би да не съм обезвъздушил или незнам и аз вече, два дни карам няма начин да не се е обезвъздушила долях точно колкото и източих,
темперетурата понякога в движение става 92 93 градуса като термостата ми е на 88,
после ще се преправи с последователно връзване отново към радиаторчето и ще видим какъв ще е ефекта.До преди да застудее разхода ми беше 10-9,5 с БРЦ АТ90Е АБС мотора , след като почнаха минусовите темперетури 11-11,2 3 но не чакам да загрее на бензин или каквото и да било само паля и на момента прехвърлям на газ, а днес с 10лв 58км :screwy :screwy .
Та изводите до момента са :Леко подобряване с блендата тоест , дебита е недостатъчен,
Блендата и паралелното връзване с тройници са сложен вариант с неясен резултат.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот muns61 » Чет 24 ное 2011 9:50


Сега изпарителят работи на по-ниска температура и дава по-богата смес. Трябва да намалиш количеството газ и всичко е на място. От опит съм установил, че при паралелно свързване с тройници към парното, бленда 4 мм дава достатъчен дебит.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот KingoftheROAD » Пет 25 ное 2011 11:55


plameney написа:Лично аз преправих свързването на моя изпарител от паралелно(с тройници на маркучите за парното)в последователно на масления охладител и се родих.Миналата зима слагах отопление на антифриза,бленда на маркуча към изпарителя и все не ми харесваше.Преди 2 семици го направих последователно и имам парно дето грее като змей,а благодарение на системата за подгрев на антифриза,за около 3 минути рабта на колата на място при външна t -1C,парното вече духа топло и колата преминава на газ.Ако не те мързи и можеш или пък ако те мързи и не можеш,но има кой да ти го направи,съветвам да се върже последователно.
По мое мнение не е удачно да се върже изпарителя последователно на парното,защото тръбата за парното е ф19мм а отворите в алуминиевата отливка на изпарителя са с доста по-малко сечение и така ще се дроселира потока на антифриза към радиатора на парното.
Успех с работата.

Колега, нещо такова ли се е получило при теб?


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот vaiper 1 » Пет 25 ное 2011 15:13


Оправихте ли колата :talk: Паралелното сварзване за мен е наи добро по барзо загрява :talk:


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот KingoftheROAD » Пет 25 ное 2011 15:24


Паралелното свързване намалява дебита в паралелните клонове,и затова парното започва да грее по-слабо, прилага се на коли, които имат кранче на парното. А тези, които имат маслен радиатор, преди масления филтър, е по-добре да се върже последователно там. По този начин дебита на парното не се променя, и то продължава да си грее както преди...


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот vaiper 1 » Пет 25 ное 2011 15:38


Нека си прецени автора колега неспоря :beer


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот lubecku » Пет 25 ное 2011 19:52


Нямам маслен охладител,
сега е последователно вързан изпарителя към радиаторчето, и по слабо парно не съм имал
загрява сравнително бързо но парното е никакво, утре вече го връзвам към колектора с един преход и изхода към водната помпа (там където иначе отива щуцера от колектора в металната тръба към помпата) и радиаторчето да си е по дифолт както си е от завода, ако и тогава нямам качественно парно то причината ще да е другаде.
Някой има ли снимка на този монтаж ?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот muns61 » Пет 25 ное 2011 20:11


Прочети какво съм написал, свързваш изпарител с тройници и слагаш бленда 4 мм на един от маркучите към изпарителя - няма значение на кой. Ако и тогава нямаш добро парно, търси нататък.


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот lubecku » Пет 25 ное 2011 20:25


Нали го направих стеснявайки диаметъра на маркуча със скоба, резултата беше много слабо усещащ се
какво те притеснява в моя вариант ?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот muns61 » Пет 25 ное 2011 20:43


Спри водата за изпарителя и пробвай на бензин.


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот lubecku » Пет 25 ное 2011 21:09


Не не си прав, това което си мислиш не е вярно :lol:
нали съм си оправил клапите, термостата е нов Вернет (много съм доволен от тях)
радиаторчето беше много сполучливо на старата кола Топран, какво да е....
тая третата клапа и да я няма дори пак трябва да си имам топло

единственното което може да е, е калпаво радиаторче малка топлоотдаваща повърхност
или недостатъчен обем....

утре пак превръзване и ще го видиме вече края май :bishop



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта