Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?
- 
				nedjalko1
 - Мнения: 46
 - Регистриран на: Пон 21 юли 2008 9:46
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?
Колега имах го същия проблем на голф 3 абу 94, докато не вързах изпарителя последователно т.е изхвърлих троиника и позвах само муфи парнто не се появи, сега е ОК.
			
									
									- Bai Sando
 - Мнения: 8116
 - Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
 - Автомобил: Audi A 3
 - Двигател: 2000 TDI 2006г
 - Местоположение: Пазарджик
 
Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?
nedjalko1 написа:Колега имах го същия проблем на голф 3 абу 94, докато не вързах изпарителя последователно т.е изхвърлих троиника и позвах само муфи парнто не се появи, сега е ОК.
И аз ще направя така
 Явно самото радиаторче има по-голямо съпротивление и водата си заобикаля за по-лесно през изпарителя...Последователно вързано ще неще ще минава през радиаторчето къде ще ходи 
- Ventci_abf
 - Мнения: 149
 - Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?
пасата има още клапи една от които е по навътре и като си спреш копчето на ел.мотора на нула спира въздуха от вън и ако има проблем с нея може да нямаш дебит на въздуха. а по въпроса с топран си е чисто чайна и си го смени иначе няма да имаш парно каквото и да правиш имам 10бр. такива в къщи и утре заминават за вторични. по принцип от 10бр. едно става и се налага да обяснявам на клиента, за това си плащат по два пъти труда щото всеки иска да мине по тънко ама идва..... и след смяна с малко по скъпо всичко е ок. това е от доста личен опит. успех
			
									
										
						- plameney
 - Мнения: 397
 - Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
 - Автомобил: Passat B5 1.6
 - Двигател: ARM 2000
 - Местоположение: Асеновград
 - Контакти:
 
Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?
Лично аз преправих свързването на моя изпарител от паралелно(с тройници на маркучите за парното)в последователно на масления охладител и се родих.Миналата зима слагах отопление на антифриза,бленда на маркуча към изпарителя и все не ми харесваше.Преди 2 семици го направих последователно и имам парно дето грее като змей,а благодарение на системата за подгрев на антифриза,за около 3 минути рабта на колата на място при външна t -1C,парното вече духа топло и колата преминава на газ.Ако не те мързи и можеш или пък ако те мързи и не можеш,но има кой да ти го направи,съветвам да се върже последователно.
По мое мнение не е удачно да се върже изпарителя последователно на парното,защото тръбата за парното е ф19мм а отворите в алуминиевата отливка на изпарителя са с доста по-малко сечение и така ще се дроселира потока на антифриза към радиатора на парното.
Успех с работата.
			
									
										
						По мое мнение не е удачно да се върже изпарителя последователно на парното,защото тръбата за парното е ф19мм а отворите в алуминиевата отливка на изпарителя са с доста по-малко сечение и така ще се дроселира потока на антифриза към радиатора на парното.
Успех с работата.
- lubecku
 - Мнения: 393
 - Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
 - Автомобил: mk3
 - Двигател: ABF
 - Местоположение: sofiq bulgaria
 - Контакти:
 
Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?
Интересно ми е щуцера който е на колектора, с достатъчен диаметър ли е и да не действа и той като бленда защото днес установих ,че разхода ми е с 1 литър на горе веднага след като стесних (бленда) маркуча към входа на изпарителя, да не би да не съм обезвъздушил или незнам и аз вече, два дни карам няма начин да не се е обезвъздушила долях точно колкото и източих,
темперетурата понякога в движение става 92 93 градуса като термостата ми е на 88,
после ще се преправи с последователно връзване отново към радиаторчето и ще видим какъв ще е ефекта.До преди да застудее разхода ми беше 10-9,5 с БРЦ АТ90Е АБС мотора , след като почнаха минусовите темперетури 11-11,2 3 но не чакам да загрее на бензин или каквото и да било само паля и на момента прехвърлям на газ, а днес с 10лв 58км
  
 .
Та изводите до момента са :Леко подобряване с блендата тоест , дебита е недостатъчен,
Блендата и паралелното връзване с тройници са сложен вариант с неясен резултат.
			
									
										
						темперетурата понякога в движение става 92 93 градуса като термостата ми е на 88,
после ще се преправи с последователно връзване отново към радиаторчето и ще видим какъв ще е ефекта.До преди да застудее разхода ми беше 10-9,5 с БРЦ АТ90Е АБС мотора , след като почнаха минусовите темперетури 11-11,2 3 но не чакам да загрее на бензин или каквото и да било само паля и на момента прехвърлям на газ, а днес с 10лв 58км
  
 .Та изводите до момента са :Леко подобряване с блендата тоест , дебита е недостатъчен,
Блендата и паралелното връзване с тройници са сложен вариант с неясен резултат.
- muns61
 - Мнения: 7965
 - Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: pleven
 
Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?
Сега изпарителят работи на по-ниска температура и дава по-богата смес. Трябва да намалиш количеството газ и всичко е на място. От опит съм установил, че при паралелно свързване с тройници към парното, бленда 4 мм дава достатъчен дебит.
			
									
										
						- KingoftheROAD
 - Мнения: 2486
 - Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
 - Автомобил: VW Transporter T4 1995
 - Двигател: ACU
 - Местоположение: Калояново
 - Контакти:
 
Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?
plameney написа:Лично аз преправих свързването на моя изпарител от паралелно(с тройници на маркучите за парното)в последователно на масления охладител и се родих.Миналата зима слагах отопление на антифриза,бленда на маркуча към изпарителя и все не ми харесваше.Преди 2 семици го направих последователно и имам парно дето грее като змей,а благодарение на системата за подгрев на антифриза,за около 3 минути рабта на колата на място при външна t -1C,парното вече духа топло и колата преминава на газ.Ако не те мързи и можеш или пък ако те мързи и не можеш,но има кой да ти го направи,съветвам да се върже последователно.
По мое мнение не е удачно да се върже изпарителя последователно на парното,защото тръбата за парното е ф19мм а отворите в алуминиевата отливка на изпарителя са с доста по-малко сечение и така ще се дроселира потока на антифриза към радиатора на парното.
Успех с работата.
Колега, нещо такова ли се е получило при теб?
- vaiper 1
 - Неграмотен
 - Мнения: 1244
 - Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
 - Автомобил: Pasat
 - Двигател:
 - Местоположение: Сливен
 
Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?
Оправихте ли колата  
 Паралелното сварзване за мен е наи добро по барзо загрява  
			
									
										
						
 Паралелното сварзване за мен е наи добро по барзо загрява  
- KingoftheROAD
 - Мнения: 2486
 - Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
 - Автомобил: VW Transporter T4 1995
 - Двигател: ACU
 - Местоположение: Калояново
 - Контакти:
 
Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?
Паралелното свързване намалява дебита в паралелните клонове,и затова парното започва да грее по-слабо, прилага се на коли, които имат кранче на парното. А тези, които имат маслен радиатор, преди масления филтър, е по-добре да се върже последователно там. По този начин дебита на парното не се променя, и то продължава да си грее както преди...
			
									
										
						- vaiper 1
 - Неграмотен
 - Мнения: 1244
 - Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
 - Автомобил: Pasat
 - Двигател:
 - Местоположение: Сливен
 
Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?
Нека си прецени автора колега неспоря  
			
									
										
						
- lubecku
 - Мнения: 393
 - Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
 - Автомобил: mk3
 - Двигател: ABF
 - Местоположение: sofiq bulgaria
 - Контакти:
 
Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?
Нямам маслен охладител,
сега е последователно вързан изпарителя към радиаторчето, и по слабо парно не съм имал
загрява сравнително бързо но парното е никакво, утре вече го връзвам към колектора с един преход и изхода към водната помпа (там където иначе отива щуцера от колектора в металната тръба към помпата) и радиаторчето да си е по дифолт както си е от завода, ако и тогава нямам качественно парно то причината ще да е другаде.
Някой има ли снимка на този монтаж ?
			
									
										
						сега е последователно вързан изпарителя към радиаторчето, и по слабо парно не съм имал
загрява сравнително бързо но парното е никакво, утре вече го връзвам към колектора с един преход и изхода към водната помпа (там където иначе отива щуцера от колектора в металната тръба към помпата) и радиаторчето да си е по дифолт както си е от завода, ако и тогава нямам качественно парно то причината ще да е другаде.
Някой има ли снимка на този монтаж ?
- muns61
 - Мнения: 7965
 - Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: pleven
 
Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?
Прочети какво съм написал, свързваш изпарител с тройници и слагаш бленда 4 мм на един от маркучите към изпарителя - няма значение на кой. Ако и тогава нямаш добро парно, търси нататък.
			
									
										
						- lubecku
 - Мнения: 393
 - Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
 - Автомобил: mk3
 - Двигател: ABF
 - Местоположение: sofiq bulgaria
 - Контакти:
 
Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?
Нали го направих стеснявайки диаметъра на маркуча със скоба, резултата беше много слабо усещащ се 
какво те притеснява в моя вариант ?
			
									
										
						какво те притеснява в моя вариант ?
- muns61
 - Мнения: 7965
 - Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: pleven
 
Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?
Спри водата за изпарителя и пробвай на бензин.
			
									
										
						- lubecku
 - Мнения: 393
 - Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
 - Автомобил: mk3
 - Двигател: ABF
 - Местоположение: sofiq bulgaria
 - Контакти:
 
Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?
Не не си прав, това което си мислиш не е вярно  
 
нали съм си оправил клапите, термостата е нов Вернет (много съм доволен от тях)
радиаторчето беше много сполучливо на старата кола Топран, какво да е....
тая третата клапа и да я няма дори пак трябва да си имам топло
единственното което може да е, е калпаво радиаторче малка топлоотдаваща повърхност
или недостатъчен обем....
утре пак превръзване и ще го видиме вече края май
			
									
										
						нали съм си оправил клапите, термостата е нов Вернет (много съм доволен от тях)
радиаторчето беше много сполучливо на старата кола Топран, какво да е....
тая третата клапа и да я няма дори пак трябва да си имам топло
единственното което може да е, е калпаво радиаторче малка топлоотдаваща повърхност
или недостатъчен обем....
утре пак превръзване и ще го видиме вече края май

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта