Абе колега връщай се в сервиза и първо любезно ги помоли да си свършат работата.Като клиент с ГИ все още в гаранционен срок можеш и по цял ден да им висиш на главата ПЛАТИЛ си следователно ИМАШ ПРАВО.
Ако не стане така,помоли пак учтиво да ти дадат Работна Карта от дадения сервиз ли е какво е там, на която ТРЯБВА да пише кой,какво,по кое време,с какво е монтирал дадения ГИ.Трябва да има печат на тая карта или поне подпис на собственика или управителя или ако има завеждащ смяна.След това им кажи че с това нещо отиваш в Комисията за защита права на потребителя,чрез тяхно упълномощено лице да посетиш отново сервиза да си търсиш правата /това не е блъф,така си е/.Ако пак не ти влязат в положение вече наистина намери телефона на тази комисия по региона където живееш и действай.Те много се радват на такива обаждания,защото това им е работата--да реагират на такива ситуации.
Най-ниската глоба която сервиза може да отнесе за нелоялно поведение е 5000 лева.

газ на passat b5 1.8T -монтирана-СНИМКИ-проблем - решен
- sa6o_bandita
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: газ на passat b5 1.8T -монтирана-СНИМКИ-РАЗОЧАРОВАН
нее много препорачително да му слагаш гас
- bobipepi
- Мнения: 76
- Регистриран на: Чет 17 яну 2008 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Е доколко е препоръчително това във форума доста е коментирано но тук става дум за лоялност на тези дето ги пълним с парички а те си мислят че вечно ще е така.А що се отнаса до madmen-чета приятелю но това момче го нямало в България доколкото разбрах, а при калпав майстор квот щеш да сложиш все тая.Много колеги от форума казват че нямат проблеми с БСМ.
- bega4a
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 22:22
- Автомобил: opel_omega_b
- Двигател: X30XE_ manual
- Местоположение: София
що слагате тия български простотии не мога да разбера купуваш кола за 6-7000лв решаваш че ще слагаш газ и кво става даи да спестим 400лв и да сложим този български боклук бил хубав да ама не боли ме главата като го видя и ми е писнало да ги оправям даже и кабел със софт си взех щото хората реват от проблеми и обикалят за да може някои да им помогне махни го с него турбото нема да стане като хората с нормално вървене и разход
- bobipepi
- Мнения: 76
- Регистриран на: Чет 17 яну 2008 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Доколкото разбрах от bega4 ми предлага да махна БСМ и да си сложа какво?Колата нямаше проблеми на разход и вървене доскоро.Чел съм от колеги че софта пасва и нямат проблеми.В сервиза преди да я сложа ми предложиха и старгаз и неказаха че ще имам проблеми иначе едва ли щях да се замислям за 600лв. от разликата в цената.При това компа отивал за рекламация в Италия и падало чакане, а доколко е вярно незнам.Четох във форума от един колега за следните изисквания при монтаж
1.Редуктора(изпарителя) или там как му казват да е напречно по посока на движението.
2.Кабелите на компа на ГИ да излизат надолу.
При мен тези условия не са спазени,а какво значение има незнам.
3Разтоянието на маркучите откъм дюзите да не надвишава 25см. - това е горе-долу спазено.
Ок bega4 бих направил промени но предложи какво и каде.
1.Редуктора(изпарителя) или там как му казват да е напречно по посока на движението.
2.Кабелите на компа на ГИ да излизат надолу.
При мен тези условия не са спазени,а какво значение има незнам.
3Разтоянието на маркучите откъм дюзите да не надвишава 25см. - това е горе-долу спазено.
Ок bega4 бих направил промени но предложи какво и каде.
- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
Чакам да пишеш какво сте установили с В1. На първо четене което ми направи вЧепатление още като сложи снимките преди -> според мен са с различна дължина маркучетата от газовите дюзи. Не знам дали са максимално в края издупчени(не може да се види на сминките. При мен кабелите излизат от газовия компир право напред към фара и след това завиват назад.
Ще видите софтуерно какво се случва - щом сменява обороти преди да загасне - "Оно че си каже"
Ще видите софтуерно какво се случва - щом сменява обороти преди да загасне - "Оно че си каже"
Колега и аз съм със същия ГИ поставен в този сервиз, който ми бе препоръчан от приятел. ГИ то ми го постави едно високо момчв Йовко се казва и за сега нямам проблеми. От преминаването на бензин към газ се получава претрисане защото са смесват двете горива. Разхода е перфектен около 10 - 11 смесено с нормална ръчка. Ходил ли си на допълнителни настройки след определен пробег. Неискам да съм им адвокат, просто споделям мнение и другото което искам да кажа е че съм с дюзи за поголям дебит, така ми каза Йовко. 

- bobipepi
- Мнения: 76
- Регистриран на: Чет 17 яну 2008 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Та по моя случаи колеги въпроса се реши от самосебе си.Онзи ден ходих до Ваското1 и прегледа колицата.Наистина не са направили спазване по някои изисквания като еднаква дължина на маркучите и тем подобни,но иначе що годе върви.Оказа се че турбинката ми липсва или по точно витлата и.Така съм я купил.Италинска чикия дет се казва.В мовмента колата е при Жоро в Суходол и за рециклирането ще падна с 1200лв и отделно маслена тръбичка (да ми е мирна главата) и отделно труд та ще кажа накрая като сършат.Чуда се тая кола как вдигаше 200 без турбо, а незабиваше и муцуната.Ще и слагам чип после - бях намерил във форума някаква фирма в младост - 499лв.Някакви мнения за нея някои има ли?А що се отнася до газовия сервиз коментара ми бе повече за отношението им отколкото за кадърност.
Re: газ на passat b5 1.8T -монтирана-СНИМКИ-проблем - решен
Сега и мене ме озадачи с това турбо - без лопатки.
Аз моя Пасат го имам от 2 месеца и започва да ми става интересно как може да се провери турбото дали е наред и има ли турбо изобщо?
Между другото и аз съм с ГИ LOVATO вече 4 х.км. и върви перфектно.
Според мен върви доста добре, но има ли ТУРБО - няма ли как се разбира....
Айде някой да даде информация.
Поздрави
Аз моя Пасат го имам от 2 месеца и започва да ми става интересно как може да се провери турбото дали е наред и има ли турбо изобщо?
Между другото и аз съм с ГИ LOVATO вече 4 х.км. и върви перфектно.
Според мен върви доста добре, но има ли ТУРБО - няма ли как се разбира....

Айде някой да даде информация.
Поздрави
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: газ на passat b5 1.8T -монтирана-СНИМКИ-проблем - решен
Най-грубо ,бързо и лесно става по следния начин!Стискаш изходящия маркуч от турбото с едната ръка,а с другата подаваш газ.Ако усетиш ,че маркуча се надува -значи все пак имаш лопатки! 

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта