газ на passat b5 1.8T -монтирана-СНИМКИ-проблем - решен

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Сря 09 апр 2008 9:24


Абе колега връщай се в сервиза и първо любезно ги помоли да си свършат работата.Като клиент с ГИ все още в гаранционен срок можеш и по цял ден да им висиш на главата ПЛАТИЛ си следователно ИМАШ ПРАВО.
Ако не стане така,помоли пак учтиво да ти дадат Работна Карта от дадения сервиз ли е какво е там, на която ТРЯБВА да пише кой,какво,по кое време,с какво е монтирал дадения ГИ.Трябва да има печат на тая карта или поне подпис на собственика или управителя или ако има завеждащ смяна.След това им кажи че с това нещо отиваш в Комисията за защита права на потребителя,чрез тяхно упълномощено лице да посетиш отново сервиза да си търсиш правата /това не е блъф,така си е/.Ако пак не ти влязат в положение вече наистина намери телефона на тази комисия по региона където живееш и действай.Те много се радват на такива обаждания,защото това им е работата--да реагират на такива ситуации.
Най-ниската глоба която сервиза може да отнесе за нелоялно поведение е 5000 лева.




Потребителски аватар
ipget
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 27 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ipget » Сря 09 апр 2008 9:52


Темата стана доста полезна за всякакви проблеми и информация :-)


Потребителски аватар
sa6o_bandita
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: газ на passat b5 1.8T -монтирана-СНИМКИ-РАЗОЧАРОВАН

Мнениеот sa6o_bandita » Сря 09 апр 2008 19:28


нее много препорачително да му слагаш гас


Потребителски аватар
bobipepi
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 17 яну 2008 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobipepi » Чет 10 апр 2008 17:21


Е доколко е препоръчително това във форума доста е коментирано но тук става дум за лоялност на тези дето ги пълним с парички а те си мислят че вечно ще е така.А що се отнаса до madmen-чета приятелю но това момче го нямало в България доколкото разбрах, а при калпав майстор квот щеш да сложиш все тая.Много колеги от форума казват че нямат проблеми с БСМ.


Потребителски аватар
bega4a
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 22:22
Автомобил: opel_omega_b
Двигател: X30XE_ manual
Местоположение: София

Мнениеот bega4a » Чет 10 апр 2008 22:22


що слагате тия български простотии не мога да разбера купуваш кола за 6-7000лв решаваш че ще слагаш газ и кво става даи да спестим 400лв и да сложим този български боклук бил хубав да ама не боли ме главата като го видя и ми е писнало да ги оправям даже и кабел със софт си взех щото хората реват от проблеми и обикалят за да може някои да им помогне махни го с него турбото нема да стане като хората с нормално вървене и разход


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пет 11 апр 2008 9:48


Човече слагяй от време на време по някоя запетая или точка че направо се обърках докато си преведа за какво иде реч в писанието ти не че е моя работа да ти правя забележки но е трудно да се разбере какво точно искаш да кажеш


Потребителски аватар
bobipepi
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 17 яну 2008 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobipepi » Съб 12 апр 2008 10:52


Доколкото разбрах от bega4 ми предлага да махна БСМ и да си сложа какво?Колата нямаше проблеми на разход и вървене доскоро.Чел съм от колеги че софта пасва и нямат проблеми.В сервиза преди да я сложа ми предложиха и старгаз и неказаха че ще имам проблеми иначе едва ли щях да се замислям за 600лв. от разликата в цената.При това компа отивал за рекламация в Италия и падало чакане, а доколко е вярно незнам.Четох във форума от един колега за следните изисквания при монтаж
1.Редуктора(изпарителя) или там как му казват да е напречно по посока на движението.
2.Кабелите на компа на ГИ да излизат надолу.
При мен тези условия не са спазени,а какво значение има незнам.
3Разтоянието на маркучите откъм дюзите да не надвишава 25см. - това е горе-долу спазено.
Ок bega4 бих направил промени но предложи какво и каде.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пон 14 апр 2008 10:25


Чакам да пишеш какво сте установили с В1. На първо четене което ми направи вЧепатление още като сложи снимките преди -> според мен са с различна дължина маркучетата от газовите дюзи. Не знам дали са максимално в края издупчени(не може да се види на сминките. При мен кабелите излизат от газовия компир право напред към фара и след това завиват назад.
Ще видите софтуерно какво се случва - щом сменява обороти преди да загасне - "Оно че си каже"


Fifkata
Мнения: 62
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 10:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Fifkata » Пон 14 апр 2008 13:29


Колега и аз съм със същия ГИ поставен в този сервиз, който ми бе препоръчан от приятел. ГИ то ми го постави едно високо момчв Йовко се казва и за сега нямам проблеми. От преминаването на бензин към газ се получава претрисане защото са смесват двете горива. Разхода е перфектен около 10 - 11 смесено с нормална ръчка. Ходил ли си на допълнителни настройки след определен пробег. Неискам да съм им адвокат, просто споделям мнение и другото което искам да кажа е че съм с дюзи за поголям дебит, така ми каза Йовко. :wink:


Потребителски аватар
bobipepi
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 17 яну 2008 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobipepi » Нед 27 юли 2008 8:38


Та по моя случаи колеги въпроса се реши от самосебе си.Онзи ден ходих до Ваското1 и прегледа колицата.Наистина не са направили спазване по някои изисквания като еднаква дължина на маркучите и тем подобни,но иначе що годе върви.Оказа се че турбинката ми липсва или по точно витлата и.Така съм я купил.Италинска чикия дет се казва.В мовмента колата е при Жоро в Суходол и за рециклирането ще падна с 1200лв и отделно маслена тръбичка (да ми е мирна главата) и отделно труд та ще кажа накрая като сършат.Чуда се тая кола как вдигаше 200 без турбо, а незабиваше и муцуната.Ще и слагам чип после - бях намерил във форума някаква фирма в младост - 499лв.Някакви мнения за нея някои има ли?А що се отнася до газовия сервиз коментара ми бе повече за отношението им отколкото за кадърност.


Потребителски аватар
ipget
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 27 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: газ на passat b5 1.8T -монтирана-СНИМКИ-проблем - решен

Мнениеот ipget » Нед 12 юли 2009 13:12


Сега и мене ме озадачи с това турбо - без лопатки.
Аз моя Пасат го имам от 2 месеца и започва да ми става интересно как може да се провери турбото дали е наред и има ли турбо изобщо?
Между другото и аз съм с ГИ LOVATO вече 4 х.км. и върви перфектно.
Според мен върви доста добре, но има ли ТУРБО - няма ли как се разбира.... :screwy
Айде някой да даде информация.

Поздрави


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: газ на passat b5 1.8T -монтирана-СНИМКИ-проблем - решен

Мнениеот pas1.8mi » Чет 16 юли 2009 15:24


Най-грубо ,бързо и лесно става по следния начин!Стискаш изходящия маркуч от турбото с едната ръка,а с другата подаваш газ.Ако усетиш ,че маркуча се надува -значи все пак имаш лопатки! :Mr Green Fun



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта