С плочка или без ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 18 апр 2008 21:22


G3 написа:
Pavcho2 написа:Аз съм с обикновенна плочка и съм доста доволен. Отрязах топлия въздух и вкарах само студен, който минава през маркуч с 50мм.(по спомен) диаметър и колата се спъна започна да гасне на празен ход и да харчи много дори и след центровка. Намалих отвора на маркуча като в началото му сложих гърло от шише от минерална вода( в последствие от кола отвора е един и същ) центроваха я и започна да върви доста добре.
18л. за 260км. при 100- 130 км/ч. По- добре от това никога не е било.

с каква цел си махнал топлия въздух....? според мен това е твои минус особено за сутрешното палене когато водата е студена и колата харчи 25/100....
по принцип има специални тапи с изчислен диаметър/дебит на въздух който ги дават газаджиите аз съм с такава тапа
преди време имах проблем с кабрец/скъсано платно/ и я бях махнал карах на бензин около 30км да установя повредата и след като смених на газ бях забравил да сложа тапата повече от 100 не можеше да отлепи.... като я сложих обаче 150 за норматив :wink:

ти хубаво си сложил гърло от бутилка но дали това е перфектния дебит? и може би колата не въври какво трябва :wink:


... А тапата всъщност обикновено е задна капачка за външен монтаж на зарядно за газ и нищо не й е изчислявано ... обикновено се разпробива с бормашината според зависи колко :) :-D




Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Пет 18 апр 2008 22:52


Целта е ясна - има повече кислород в студения въздух т.е. повече върви на газ и харчи по- малко, колата загрява първите 5мин. и седи на по- високи обороти по- кратко време. Студения въздух е по- добър за газ.


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lozan67 » Пон 28 апр 2008 18:22


Ето снимки на италианската ми плочка. А относно така наречените тапи имам крайно отрицателно мнение. Сменям въздушен филтър на месец-месец и половина. Това прави около 2-2500км. С тапа само ми вдига разхода. Откакто си сложих тази плочка и ТАП нямам проблеми с ускорение особено в оборотите 1500-2500 на които обикновенно карам градско. И в най-големите задръствания не ми дигало разход повече от 10-10,5. Теорията със студения въздух я взех присърце и миналата година я реализирах. Като тръгвах за морето сложих интеркулер от Рено5, изключих подгряването на смукателния колектор. Но не усетих по голяма мощ , нито разхода ми се подобри. Затова разформировах системата иначе на градско, трябваше да и мисля вентилатор и за кулера.Изображение,Изображение



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 17 госта