G3 написа:Pavcho2 написа:Аз съм с обикновенна плочка и съм доста доволен. Отрязах топлия въздух и вкарах само студен, който минава през маркуч с 50мм.(по спомен) диаметър и колата се спъна започна да гасне на празен ход и да харчи много дори и след центровка. Намалих отвора на маркуча като в началото му сложих гърло от шише от минерална вода( в последствие от кола отвора е един и същ) центроваха я и започна да върви доста добре.
18л. за 260км. при 100- 130 км/ч. По- добре от това никога не е било.
с каква цел си махнал топлия въздух....? според мен това е твои минус особено за сутрешното палене когато водата е студена и колата харчи 25/100....
по принцип има специални тапи с изчислен диаметър/дебит на въздух който ги дават газаджиите аз съм с такава тапа
преди време имах проблем с кабрец/скъсано платно/ и я бях махнал карах на бензин около 30км да установя повредата и след като смених на газ бях забравил да сложа тапата повече от 100 не можеше да отлепи.... като я сложих обаче 150 за норматив![]()
ти хубаво си сложил гърло от бутилка но дали това е перфектния дебит? и може би колата не въври какво трябва
... А тапата всъщност обикновено е задна капачка за външен монтаж на зарядно за газ и нищо не й е изчислявано ... обикновено се разпробива с бормашината според зависи колко

