Колега, може ли да се мисли за едно разглабяне на системата с цел проверка на всички връзки от бутилката до мотора за запушвания? От това, което съм чел из форума - мисля си, че имаш някъде запушване, което се проявява при необходимост от голям дебит газ...
Интересна работа.
Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
bega4a написа:То е ясно че не е до настройки.
Ами сега ми е много натоварено, но когато имам възможност може да мина да си поиграем, ако още имаш възможност, че покрай края на годината ми спукват гъзо от работа. Мерси отново и поздрави

- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
Сега ми направи впечатление, че като започне да придърпва и продължа да натискам газта, ми пада с 1-2 диодчета показателя за нивото на газта в бутилката. Има ли вариант нещо на самата бутилка да и пада налягането и от там да ми ушашква системата(или от къде може да идва това объркване в нивомера)? По принцип и друг път ми е правило впечатление, че нивомера някой път не показва правилно, но след известно време си показва реалните показания. Това нормално ли е? Случвало ми се е да заредя до горе и да ми показва само 2 диода, но след известно време (няколко минути) да изпълни всички диоди. BTW все по-често започва да ми придърпва.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
Не е същото при мен, колата си се форсира без проблем (понякога ми прехвърля на бензин ако я изрежа повече, но след като изгася и пак запаля си прехвърля на газ). Май тези дни ще отида да ми сменят изпарителя, докато е в гаранция и ако е възможно да ми вържат ГИ към OBD-то с адаптиране. Ако и това не помогне, може да сменя свещите(въпреки че са на около 16-17 000км.) или да взема бобина за тест, то друго не остана...
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
При проблеми с бобина или свещи би трябвало при ускорение колата да присецва, в оптималния случай ще ти записва грешка missfire
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
И това се случва, но това е че не го прави винаги, т.е. може да измина и 300км без да придърпа нито един път, започне ли да придърпва си записва и missfire-ите, но ако е от бобина-та би трябвало и на бензин да се усеща поне леко позамисляне, а при мен колата на бензин е повече от добре. Има го и вариант да придърпва, пускам на бензин, карам 2-3 мин, пускам пак газта и повече не придърпва, докато не загася двигателя, което според мен изключва бобината. Ако е от нея абсолютно винаги като карам на газ трябва да се появява проблема, а при мен не е така, проблемът е супер странен и непостоянен, за това и не можем да го хванем.
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
Почваме да се върти в кръг...
Миссфайър проблема съм го имал и смених 2 бобини и 2 чифта свещи докато открия, че имам избил кабел.
Колата си вървеше на бензин без проблем или поне без осезателен такъв
Също така с галене на педала можеше да се удължи периода между две присецвания, но все някога се появяваха
Сещам се и за друго - влез в някой чодземен гараж и пробвай при свалени прозорци да провокираш проблема - миссфайър се чува доста осезателно през ауспуха.
Миссфайър проблема съм го имал и смених 2 бобини и 2 чифта свещи докато открия, че имам избил кабел.
Колата си вървеше на бензин без проблем или поне без осезателен такъв
Също така с галене на педала можеше да се удължи периода между две присецвания, но все някога се появяваха
Сещам се и за друго - влез в някой чодземен гараж и пробвай при свалени прозорци да провокираш проблема - миссфайър се чува доста осезателно през ауспуха.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
Имал съм missfire-и от лоши свещи и кабели и да ти кажа разликата от сегашните и предишните (с проблемите в свещите и кабелите) няма нищо общо. При проблемни свещи и кабели missfire-ите така гърмяха, че си се чуваха яко, а отделно ги имаше винаги, т.е. щом запаля и още на първото потегляне вече имаше missfire-и. Кабелите и свещите (ще се потретя) са на 16-17 К км. Мойте missfire-и не се чуват като гърмежи, а по-скоро като задавяне или недостиг на гориво с повече въздух. Отделно с ваг-ком гледам живи данни и няма никакви missfire-i, също така на място не мога да ги докарам, може да измина 500км без да има нито 1 missfire, но ако загася колата и запаля на ново след това може да имам missfire още на първите 1-2км. Когато проблемът е от кабели и свещи го има винаги, при мен проблема е от дъжд на вятър, т.е. днес го има утре цял ден може да го няма.
Какво имаш предвид колега под "Миссфайър проблема съм го имал и смених 2 бобини и 2 чифта свещи докато открия, че имам избил кабел."?
Какво имаш предвид колега под "Миссфайър проблема съм го имал и смених 2 бобини и 2 чифта свещи докато открия, че имам избил кабел."?
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
Имам предвид, че в реда на търсене проблема смених свещите с нови, после смених бобината с нова, после открих, че новата бобина беше дефектна или дефектирала, сложих старата, после купих още една нова бобина и сложих нея, след това още един комплект свещи / друг вид/ и чак след тях ми казаха, че имам дефектен кабел. След като смених и кабелите нещата се подредиха както трябва.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
То аз карах с новите кабели 16-17К км без никакви проблеми (на газ), на дали чак сега ще дефектират от нищото
По скоро изпарителя нещо е дефектирал май май, ето за пример преди малко се прибирам от 30км разходка и нито 1 път не ми е придърпало. Не знам какво става, но дразни много, поне да го правеше всеки път да се знае, а то когато си реши...

- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
В крайна сметка май ще се окаже изпарителя, напоследък много редовно като реша да я изпъна на газ и направо си обръща на бенз. След НГ направо ще го сменям докато е в гаранция
А до тогава Весели празници на всички 


Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта