Градско лятото под 11 никога зимата 14 на 100
Извън града при нормално каране 7-8 на 100
За бензина мога да кажа,че ме боли още главата като се сетя колко ми харчеше.
Така и не можах да я сваля под 10 в града.


Slacoth написа:...Основната причина да мисля за такова решение е неприятното усещане, когато автомобила осезаемо губи мощност при превключването на ГАЗ...
Газта лесно се смесва с въздуха и равномерно се осъществява пълнене на цилиндрите с еднородна смес, затова двигателят работи по-равномерно и по-тихо + Изгаряне. Газовата смес изгаря почти пълно, затова не се образува нагар на буталата, клапаните и запалителните свещи. + Стабилност на агрегатното състояние. Газта постъпва в двигателя в газообразно състояние и затова не измива масления филм от стените на цилиндрите и не променя маслото в картера. + Газта изгаря по-бавно от бензина и по този начин намалява натоварването на буталната група и коляновия вал, затова двигателят работи по-меко + Екологичност. Съдържанието на вредни вещества в изходните газове се намалява няколко пъти.
Slacoth написа:Ами явно колата ми не е горачка.Това лято и засекох разход газ до морето 8,42/100 за пробег 1200 км.Най-вероятно това се дължи на малката кубатура (1,6).
Nikkolay написа:а така, газта вече 1,27
kossel написа:Има и метан - 100 км за 5-6 лева ...
velinsl написа:Поправка: Все повече започвам да мисля.
kossel написа:Има и метан - 100 км за 5-6 лева ...
theultimate написа:velinsl написа:Поправка: Все повече започвам да мисля.
Ако газова и метанова уредба се избиват трудно, смяна на цялата кола с цел по-нисък разход се избива хептем друдно
Върни се в “Автогазови уредби”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта