:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

"Газирах" се, .. проблемите-оказаха се от плазмено

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пон 07 юли 2008 10:43


Василе -> Ако всичко по колата е наред и работи изрядно няма проблем да ресетира на всяко палене. Пробвано 150к.км на ААМ и около 100к.км на един авер на АБС. РП-то требе да нЕма разлика. Никога не съм слагал емулатори и темподобни шитни.
Проблема на колегата според мен е от нещо неработещо или некадърно направено от газаджиите. Възможно е и ламбдата да е пътник.




Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Чет 10 юли 2008 1:02


dimitarpetrov написа:
petko5 написа:Бегай далеч от Бигаз !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

От сервиза или от системата?!?!

mhihi mhihi

аз имах подобен проблем само че на метан на бензин се скапа...

оказа се налягането на гориво, дюзата на моното.... или нещо като запушване 1000км след като сложих метана
до като работеше на бензин стиснах един от мъркучите с клещи и се оправи....
иначче казано повиши се налянането и отпуши :idea:


Saimon
Мнения: 17
Регистриран на: Пон 07 май 2007 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот Saimon » Чет 10 юли 2008 23:19


Компютара трупа грешки, за това колата не работи добре :!: :!: :!: :!: :wink:


Потребителски аватар
TURL
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот TURL » Пет 11 юли 2008 7:37


madmen написа:Василе -> Ако всичко по колата е наред и работи изрядно няма проблем да ресетира на всяко палене. Пробвано 150к.км на ААМ и около 100к.км на един авер на АБС. РП-то требе да нЕма разлика. Никога не съм слагал емулатори и темподобни шитни.
Проблема на колегата според мен е от нещо неработещо или некадърно направено от газаджиите. Възможно е и ламбдата да е пътник.
:да: и аз не знам някой който да е имал грижи с реле за ресет


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Съб 12 юли 2008 16:14


Такааа, да ми е честито!
Днес реших да отворя капака и да огледам отдолу, щото си кихам от време на време на загрял двигател при висока предавка, ниска скорост и подаване на газ и какво да видя - тампона на моното се е отлепил половината от долната планка!??!
Сигурно и за това напоследък сутрин паля трудно....
Дали се е отлепил от кихавицити или си е бил закъсан и това е причината за кихането (обеднена смес) и се е дооткъснал? Дайте мнение за да видя да гоня ли ши%аните газаджии?

EDIT: Вече го смених, старият беше мноого зле, дано от това да са били ядовете. Ще пиша за резултата след някой ден.


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пон 14 юли 2008 15:19


Малко ЪП:
Навъртях вече 400 км - колата вече няма проблеми със сутрешното палене :D
Даде ми разход 8,4/100 разход при скорости до 140 км/ч и планинско.
Малко е спъната, което е разбираемо, но по- ме притеснява че грее - като мина на бензин изстива на 80 гр, на газ си държи 90, но натовари ли се, особено на планинско дига 100, даже веднъж качи 110 гр, писна зумера на маслото чак!
Чудя се дали да сложа от големите радиатори с двете перки ( вентилатора ми работи добре но не смогва)...
Дайте мнение?


Потребителски аватар
meltin
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meltin » Пон 14 юли 2008 15:26


Ако много грее говори за бедна смес.
Ти още ли ходиш при същите газаджии?


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пон 14 юли 2008 15:47


meltin написа:Ти още ли ходиш при същите газаджии?

Ми не съм ходил :D
сега като смених тампона на моното ще ида да си оползотворя безплатната настройка на газ-анализатор - човека си е от СБА сервиза и по цял ден само това прави.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Пон 14 юли 2008 19:58


да тикажа имоята грее...миналато лято над 140 и пожва6е да загрява...оказа се голямо предварението ...сега го оправих предварението обаче сега в неделя на баирите на хемус си дигаше стотарка..нещо което не ми се чини много наред при все че повече от 95 не е дигала и в най големите жеги...


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Сря 17 сеп 2008 21:37


Малко ЪП по темата, за да не пускам нова - проблемите с кихането и придърпването се решиха изведнъж - изключих плазменото запалване!?!?
Мотора тегли чудесно, не е проблем да дигна 160 км/ч, - абе държи се почти като на бензин
С малко игра с тройника докарах разход от 7,6-7,8 на 100 извънградско със скорост 120-140 км/ч. Градското (Софийско) е 12-14, като не жаля педала :D
Грешки и проблеми на бензин също няма вече - е, единствено ако реша да изцедя и последната капка газ от бутилката и карам на явно бедна смес сигнала от ламбдата после кара колата 5-10 км на бензин да се чуди ко става, но после се оправя в карането и става ок в рамките на 20 км. на бензин.

Интересно ми е дали други колеги с плазма от Бъчваров са имали подобни проблеми?
Малко ми е странно - уж по-добро запалване и мощна искра, но явно не се разбират с газта - на бензин няма ядове с плазмата, определено се усеща положителен ефект от нея, но що не се разбира с газта - идея си нямам, мисля си за ТАП-че ....
Идеи?


Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gyb » Чет 18 сеп 2008 11:01


Хм, възможно е найстина да е от него. Стария голф беше с обикновено запалване с чукче и наковалня и се мъчих да му направя електронно - както ти казваш плазмено по една схема - трябваше да дава до 10 импулса (искри) за времето когато е затворено чукчето. И тогава се появиха проблеми - играеха оборотите на празен ход понякога, двигателят не работеше равномерно в средните обороти и не можеше да вдигне повече от 5500 оборота. Гледах го на осцилоскоп и видях разликата между входните и изходните импулси. Проблемът беше, че при високите обороти паузата ставаше много малка сигурно затова не можеше да вдигне повече от 5500, и че запалването внасяше предварение, което беше различно за различните обороти и непостоянно. Може ли и при теб да се е получило нещо такова - ако внася предварение? Дай повече инфо за това запалване.


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Чет 18 сеп 2008 16:24


dimitarpetrov написа:Малко ЪП по темата, за да не пускам нова - проблемите с кихането и придърпването се решиха изведнъж - изключих плазменото запалване!?!?
Мотора тегли чудесно, не е проблем да дигна 160 км/ч, - абе държи се почти като на бензин
С малко игра с тройника докарах разход от 7,6-7,8 на 100 извънградско със скорост 120-140 км/ч. Градското (Софийско) е 12-14, като не жаля педала :D
Грешки и проблеми на бензин също няма вече - е, единствено ако реша да изцедя и последната капка газ от бутилката и карам на явно бедна смес сигнала от ламбдата после кара колата 5-10 км на бензин да се чуди ко става, но после се оправя в карането и става ок в рамките на 20 км. на бензин.

Интересно ми е дали други колеги с плазма от Бъчваров са имали подобни проблеми?
Малко ми е странно - уж по-добро запалване и мощна искра, но явно не се разбират с газта - на бензин няма ядове с плазмата, определено се усеща положителен ефект от нея, но що не се разбира с газта - идея си нямам, мисля си за ТАП-че ....
Идеи?

а спря ли да грее


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Чет 18 сеп 2008 17:11


pakumba написа:а спря ли да грее


Да ти кажа - в жегите си дига температура пак, но сега като захладня съм ОК, даже падам до 80-85 градуса (термостата май ше се "оперира" в скоро време)


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Чет 18 сеп 2008 20:24


dimitarpetrov написа:Малко ЪП по темата, за да не пускам нова - проблемите с кихането и придърпването се решиха изведнъж - изключих плазменото запалване!?!?
Мотора тегли чудесно, не е проблем да дигна 160 км/ч, - абе държи се почти като на бензин
С малко игра с тройника докарах разход от 7,6-7,8 на 100 извънградско със скорост 120-140 км/ч. Градското (Софийско) е 12-14, като не жаля педала :D
Грешки и проблеми на бензин също няма вече - е, единствено ако реша да изцедя и последната капка газ от бутилката и карам на явно бедна смес сигнала от ламбдата после кара колата 5-10 км на бензин да се чуди ко става, но после се оправя в карането и става ок в рамките на 20 км. на бензин.

Интересно ми е дали други колеги с плазма от Бъчваров са имали подобни проблеми?
Малко ми е странно - уж по-добро запалване и мощна искра, но явно не се разбират с газта - на бензин няма ядове с плазмата, определено се усеща положителен ефект от нея, но що не се разбира с газта - идея си нямам, мисля си за ТАП-че ....
Идеи?


Колега с каква скоростна кутия си , че успяваш постигнеш такъв разход, напр. на 3000 об. с каква скорост се движиш??


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Съб 20 сеп 2008 12:03


mafiota написа:Колега с каква скоростна кутия си , че успяваш постигнеш такъв разход, напр. на 3000 об. с каква скорост се движиш??


Не съм и гледал точно какъв е кода, но си е стандартната за модела, мисля - но 3500 об/мин съм със скорост около 120 км/ч
На 5-а предавка оборотомера и скоростомера се движат заедно
Но мотора мие поддържан - сменил съм всички семеринги, гумички, карам го само с Кастрол или Валволин от Щатско, филтрите (въздушен - part#33-2029 и маслен - part#HP-2005) са K&N, кабелите са ми от Щатско и те (макар че сега са моднати заради плазмата) а свещите са 4 електродни BOSCH Platinum +4, part#4477. Компресомера на всички цилиндри показва 12+ бара
Окачването е MONROE Reflex отпред и Sens-A-track отзад, всички тампони са изправни, лагерите отзад са сменени и налягането в гумите винаги е правилно
Предполагам че цялата тази комбинация спомага по един или друг начин...
Мисля си зе едно ТАП-че, срещнах из нета една БГ фирма, ДжетСпарк май беше, които предлагат ТАП за 65 лв, но нямам инфо до колко са им добри нещата - на РУНЕЛ например генерират двойна искра от време на време
Ако някой може да даде инфо за техните неща - би било супер!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта