Василе -> Ако всичко по колата е наред и работи изрядно няма проблем да ресетира на всяко палене. Пробвано 150к.км на ААМ и около 100к.км на един авер на АБС. РП-то требе да нЕма разлика. Никога не съм слагал емулатори и темподобни шитни.
Проблема на колегата според мен е от нещо неработещо или некадърно направено от газаджиите. Възможно е и ламбдата да е пътник.



"Газирах" се, .. проблемите-оказаха се от плазмено
- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
dimitarpetrov написа:petko5 написа:Бегай далеч от Бигаз !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
От сервиза или от системата?!?!


аз имах подобен проблем само че на метан на бензин се скапа...
оказа се налягането на гориво, дюзата на моното.... или нещо като запушване 1000км след като сложих метана
до като работеше на бензин стиснах един от мъркучите с клещи и се оправи....
иначче казано повиши се налянането и отпуши

- TURL
- Мнения: 495
- Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
- Контакти:
madmen написа:Василе -> Ако всичко по колата е наред и работи изрядно няма проблем да ресетира на всяко палене. Пробвано 150к.км на ААМ и около 100к.км на един авер на АБС. РП-то требе да нЕма разлика. Никога не съм слагал емулатори и темподобни шитни.
Проблема на колегата според мен е от нещо неработещо или некадърно направено от газаджиите. Възможно е и ламбдата да е пътник.

- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Такааа, да ми е честито!
Днес реших да отворя капака и да огледам отдолу, щото си кихам от време на време на загрял двигател при висока предавка, ниска скорост и подаване на газ и какво да видя - тампона на моното се е отлепил половината от долната планка!??!
Сигурно и за това напоследък сутрин паля трудно....
Дали се е отлепил от кихавицити или си е бил закъсан и това е причината за кихането (обеднена смес) и се е дооткъснал? Дайте мнение за да видя да гоня ли ши%аните газаджии?
EDIT: Вече го смених, старият беше мноого зле, дано от това да са били ядовете. Ще пиша за резултата след някой ден.
Днес реших да отворя капака и да огледам отдолу, щото си кихам от време на време на загрял двигател при висока предавка, ниска скорост и подаване на газ и какво да видя - тампона на моното се е отлепил половината от долната планка!??!
Сигурно и за това напоследък сутрин паля трудно....
Дали се е отлепил от кихавицити или си е бил закъсан и това е причината за кихането (обеднена смес) и се е дооткъснал? Дайте мнение за да видя да гоня ли ши%аните газаджии?
EDIT: Вече го смених, старият беше мноого зле, дано от това да са били ядовете. Ще пиша за резултата след някой ден.
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Малко ЪП:
Навъртях вече 400 км - колата вече няма проблеми със сутрешното палене
Даде ми разход 8,4/100 разход при скорости до 140 км/ч и планинско.
Малко е спъната, което е разбираемо, но по- ме притеснява че грее - като мина на бензин изстива на 80 гр, на газ си държи 90, но натовари ли се, особено на планинско дига 100, даже веднъж качи 110 гр, писна зумера на маслото чак!
Чудя се дали да сложа от големите радиатори с двете перки ( вентилатора ми работи добре но не смогва)...
Дайте мнение?
Навъртях вече 400 км - колата вече няма проблеми със сутрешното палене

Даде ми разход 8,4/100 разход при скорости до 140 км/ч и планинско.
Малко е спъната, което е разбираемо, но по- ме притеснява че грее - като мина на бензин изстива на 80 гр, на газ си държи 90, но натовари ли се, особено на планинско дига 100, даже веднъж качи 110 гр, писна зумера на маслото чак!
Чудя се дали да сложа от големите радиатори с двете перки ( вентилатора ми работи добре но не смогва)...
Дайте мнение?
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Малко ЪП по темата, за да не пускам нова - проблемите с кихането и придърпването се решиха изведнъж - изключих плазменото запалване!?!?
Мотора тегли чудесно, не е проблем да дигна 160 км/ч, - абе държи се почти като на бензин
С малко игра с тройника докарах разход от 7,6-7,8 на 100 извънградско със скорост 120-140 км/ч. Градското (Софийско) е 12-14, като не жаля педала
Грешки и проблеми на бензин също няма вече - е, единствено ако реша да изцедя и последната капка газ от бутилката и карам на явно бедна смес сигнала от ламбдата после кара колата 5-10 км на бензин да се чуди ко става, но после се оправя в карането и става ок в рамките на 20 км. на бензин.
Интересно ми е дали други колеги с плазма от Бъчваров са имали подобни проблеми?
Малко ми е странно - уж по-добро запалване и мощна искра, но явно не се разбират с газта - на бензин няма ядове с плазмата, определено се усеща положителен ефект от нея, но що не се разбира с газта - идея си нямам, мисля си за ТАП-че ....
Идеи?
Мотора тегли чудесно, не е проблем да дигна 160 км/ч, - абе държи се почти като на бензин
С малко игра с тройника докарах разход от 7,6-7,8 на 100 извънградско със скорост 120-140 км/ч. Градското (Софийско) е 12-14, като не жаля педала

Грешки и проблеми на бензин също няма вече - е, единствено ако реша да изцедя и последната капка газ от бутилката и карам на явно бедна смес сигнала от ламбдата после кара колата 5-10 км на бензин да се чуди ко става, но после се оправя в карането и става ок в рамките на 20 км. на бензин.
Интересно ми е дали други колеги с плазма от Бъчваров са имали подобни проблеми?
Малко ми е странно - уж по-добро запалване и мощна искра, но явно не се разбират с газта - на бензин няма ядове с плазмата, определено се усеща положителен ефект от нея, но що не се разбира с газта - идея си нямам, мисля си за ТАП-че ....
Идеи?
Хм, възможно е найстина да е от него. Стария голф беше с обикновено запалване с чукче и наковалня и се мъчих да му направя електронно - както ти казваш плазмено по една схема - трябваше да дава до 10 импулса (искри) за времето когато е затворено чукчето. И тогава се появиха проблеми - играеха оборотите на празен ход понякога, двигателят не работеше равномерно в средните обороти и не можеше да вдигне повече от 5500 оборота. Гледах го на осцилоскоп и видях разликата между входните и изходните импулси. Проблемът беше, че при високите обороти паузата ставаше много малка сигурно затова не можеше да вдигне повече от 5500, и че запалването внасяше предварение, което беше различно за различните обороти и непостоянно. Може ли и при теб да се е получило нещо такова - ако внася предварение? Дай повече инфо за това запалване.
dimitarpetrov написа:Малко ЪП по темата, за да не пускам нова - проблемите с кихането и придърпването се решиха изведнъж - изключих плазменото запалване!?!?
Мотора тегли чудесно, не е проблем да дигна 160 км/ч, - абе държи се почти като на бензин
С малко игра с тройника докарах разход от 7,6-7,8 на 100 извънградско със скорост 120-140 км/ч. Градското (Софийско) е 12-14, като не жаля педала![]()
Грешки и проблеми на бензин също няма вече - е, единствено ако реша да изцедя и последната капка газ от бутилката и карам на явно бедна смес сигнала от ламбдата после кара колата 5-10 км на бензин да се чуди ко става, но после се оправя в карането и става ок в рамките на 20 км. на бензин.
Интересно ми е дали други колеги с плазма от Бъчваров са имали подобни проблеми?
Малко ми е странно - уж по-добро запалване и мощна искра, но явно не се разбират с газта - на бензин няма ядове с плазмата, определено се усеща положителен ефект от нея, но що не се разбира с газта - идея си нямам, мисля си за ТАП-че ....
Идеи?
а спря ли да грее
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
dimitarpetrov написа:Малко ЪП по темата, за да не пускам нова - проблемите с кихането и придърпването се решиха изведнъж - изключих плазменото запалване!?!?
Мотора тегли чудесно, не е проблем да дигна 160 км/ч, - абе държи се почти като на бензин
С малко игра с тройника докарах разход от 7,6-7,8 на 100 извънградско със скорост 120-140 км/ч. Градското (Софийско) е 12-14, като не жаля педала![]()
Грешки и проблеми на бензин също няма вече - е, единствено ако реша да изцедя и последната капка газ от бутилката и карам на явно бедна смес сигнала от ламбдата после кара колата 5-10 км на бензин да се чуди ко става, но после се оправя в карането и става ок в рамките на 20 км. на бензин.
Интересно ми е дали други колеги с плазма от Бъчваров са имали подобни проблеми?
Малко ми е странно - уж по-добро запалване и мощна искра, но явно не се разбират с газта - на бензин няма ядове с плазмата, определено се усеща положителен ефект от нея, но що не се разбира с газта - идея си нямам, мисля си за ТАП-че ....
Идеи?
Колега с каква скоростна кутия си , че успяваш постигнеш такъв разход, напр. на 3000 об. с каква скорост се движиш??
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
mafiota написа:Колега с каква скоростна кутия си , че успяваш постигнеш такъв разход, напр. на 3000 об. с каква скорост се движиш??
Не съм и гледал точно какъв е кода, но си е стандартната за модела, мисля - но 3500 об/мин съм със скорост около 120 км/ч
На 5-а предавка оборотомера и скоростомера се движат заедно
Но мотора мие поддържан - сменил съм всички семеринги, гумички, карам го само с Кастрол или Валволин от Щатско, филтрите (въздушен - part#33-2029 и маслен - part#HP-2005) са K&N, кабелите са ми от Щатско и те (макар че сега са моднати заради плазмата) а свещите са 4 електродни BOSCH Platinum +4, part#4477. Компресомера на всички цилиндри показва 12+ бара
Окачването е MONROE Reflex отпред и Sens-A-track отзад, всички тампони са изправни, лагерите отзад са сменени и налягането в гумите винаги е правилно
Предполагам че цялата тази комбинация спомага по един или друг начин...
Мисля си зе едно ТАП-че, срещнах из нета една БГ фирма, ДжетСпарк май беше, които предлагат ТАП за 65 лв, но нямам инфо до колко са им добри нещата - на РУНЕЛ например генерират двойна искра от време на време
Ако някой може да даде инфо за техните неща - би било супер!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта