задължително ли е релето за нулиране на компа при моното?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

задължително ли е релето за нулиране на компа при моното?

Мнениеот landwarrior » Пон 28 ное 2005 18:24


може ли да ми кажете колко от вас които са с двигател 1.8 ,1.6 или 1.4 моно имат релета за ''нулиране на компа'' и въобще нужнни ли са те ако газовата е настроена добре .При вас как са монтирани .Моля за повече инфо понеже имам едно наум спрямо тия релета и други пособия за нулиране на компа
П.П с голф3 1.8 моно съм аз -ловато с ел изпарител




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 28 ное 2005 18:46


Доколкото знам такова реле се слага за да рестартира ЕКУ-то всеки път като загасиш и запалиш колата, при положение, че трупа грешки в него.
Това е евтиния вариант и заместител на Ламбда Контрол Система, която емулира сигнала на ламбда сондата и лъже ЕКУ-то за "действителен" сигнал от нея.
Има ЗА и ПРОТИВ, аз бях с такова, но ваското се мръщи нещо след смяната на двигателя ми и не иска да го слага. :evil:


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

111

Мнениеот landwarrior » Пон 28 ное 2005 18:55


vasstop написа:Доколкото знам такова реле се слага за да рестартира ЕКУ-то всеки път като загасиш и запалиш колата, при положение, че трупа грешки в него.
Това е евтиния вариант и заместител на Ламбда Контрол Система, която емулира сигнала на ламбда сондата и лъже ЕКУ-то за "действителен" сигнал от нея.
Има ЗА и ПРОТИВ, аз бях с такова, но ваското се мръщи нещо след смяната на двигателя ми и не иска да го слага. :evil:

благодаря ти за отговора както винаги точен,сега ще ти кажа аз какви резерви имам и защо питам.
Значи при монтажа на газовата всичко си беше ок само трябваше да се настрои на газанализатор,имах нещастието да отида при пишман такъв които освен че ми настрои газовата ми прекъсна и един червен кабел на компа,след няколко ходения пак( колата не искаше да пали докато е студена без да натискам газта след като отреза тоя кабел) ми монтира това реле ,след 2 дни палене се появи пак същия проблем ,при поредното ми връщане пишмана ми каза че вече било от колата и да си карам таралясника( направо ми идеше да го убия),отидох при нов майстор които ми каза че релето е поставено некадърно(колко удобно нали?) и го махна а този червение кабел на които беше монтирано релето го прекъсна ,от едната страна го изолира а от другата го върза на късо за некъв черен кабел на компа,естествено пак не пали без газ когато е студена.След цялата тая процедура ходих на диагностика и хората не ми откриха никакви проблеми -всичко е изрядно(ламбда,термо датчик,стъпково и квото се сетите) до сега си карам така ,не че е проблем но ме дразни защото си искам стария Голф ,тази вечер се ядосах и сам махнах тия калебяци от колата и свързах всичко както си му е реда,покарах я малко след това на бенз и на газ и утре ще видим дали ще запали и как ще се държи после .Ако некой може да даде съвети да казва :?: :?: :?: :?: .надявам се че сте ми разбрали проблема :(


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Пон 28 ное 2005 19:30


Аз съм с 1.8 RP-мотор. Нямам нито емулатор, нито реле за нулиране. Проверявал съм ЕКУ-то - не натрупва НИКАКВИ грешки! Нито на газ-анализатор смея да я заведа, нито искам да слагам такива неща, защото така добре върви, че по-добре да не се пипа. :lol: Много съм доволен от вървенето на газ - не усещам разлика от бензина. Дори е доста икономично за "Пасат". Още като слагах газовата ми казаха, че при моноинжекциите на VW няма никакъв проблем да вървят без допълнителни приспособления.


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пон 28 ное 2005 19:35


Lawyer написа:Аз съм с 1.8 RP-мотор. Нямам нито емулатор, нито реле за нулиране. Проверявал съм ЕКУ-то - не натрупва НИКАКВИ грешки! Нито на газ-анализатор смея да я заведа, нито искам да слагам такива неща, защото така добре върви, че по-добре да не се пипа. :lol: Много съм доволен от вървенето на газ - не усещам разлика от бензина. Доста икономично е даже за "Пасат".

ми сега свързах всичко както си е по книга,махнах всички преправянки и т.н аз затова и написах дългия пост за да видите как е при мен и да дадете съвет кво да правя ,утре сутрин ще мога да ви кажа със сигурност дали има ефект връщането на стария начин


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Пон 28 ное 2005 19:53


1.8 ADZ - нямам ламбда контол,нито реле за зануляване на ЕКУ-то
Проблеми нямам (абе имам ама ми идват от стъпковото моторче)


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пон 28 ное 2005 20:09


Syncro написа:1.8 ADZ - нямам ламбда контол,нито реле за зануляване на ЕКУ-то
Проблеми нямам (абе имам ама ми идват от стъпковото моторче)

я сподели ,чисто информативно :?:


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Пон 28 ное 2005 20:33


Ами то общо взето няма какво да се споделя
Уредба "Stargas" при градския майстор.С поставянето заспа - освен една скоба на изпарителя (опираше във вилката на скоростите)
От момента в които съм я сложил до сега не съм ходил за донастройване.Имаше само един проблем - задържаше високи обороти (около 2000 об/мин) и се разбрахме да ми слага ламбда емулатор,но понеже нямаше в момента остана така.Впоследствие се оказа,че стъпковото ми моторче ми прави мизерии.Все още не съм го сменил и не знам дали високите обороти са причинени от него.
Преди седмица бях на диагностика в Унитрейд - неработещо стъпково моторче и мудна ламбда сонда.Други грешки нямаше.


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пон 28 ное 2005 20:40


като гледам май само аз съм с реле, но съм много доволен - върши работа


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 28 ное 2005 21:09


Братлета,аз съм с Lambda Control.Оригинален слаган в Италия.


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Пон 28 ное 2005 21:13


Дали работи...?! :roll:


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пон 28 ное 2005 21:38


Lawyer написа:
Даскала написа:Ти ли бате нема да ме засечеш :cry:


Аз съм с изцяло добри намерения. :D

да бе верно как се познава дали работи като показанията на ДВГ-то са същите и при мотори без такова че даже и по добри ,защо някой са а други без и какъв е + ако да?


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Пон 28 ное 2005 21:52


присъствах когато един газджия прави подобна дивотия.намери постоянния + на компа и го върза така че като изключиш от контакт да спира захранването т.е. рестартираш и изтриваш грешки при всяко палене


Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Пон 28 ное 2005 22:32


g1.6s написа:присъствах когато един газджия прави подобна дивотия.намери постоянния + на компа и го върза така че като изключиш от контакт да спира захранването т.е. рестартираш и изтриваш грешки при всяко палене


при мен тази "система" :lol: работи без проблем, колата си върви супер


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Пон 28 ное 2005 22:40


най-простото решение обикновено наи здраво



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 139 госта